Νοέμβριος 16, 2018, 10:29:07 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: FIA Historic Sporting Rally Championship 2019  (Αναγνώστηκε 373 φορές)
superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86



« στις: Νοέμβριος 01, 2018, 11:36:32 πμ »

Calendar / Applications received
15-16.03   Rally Costa Brava (ESP)
26-27.04   Historic Vltava Rallye (CZE)
23-25.05   Rally de Asturias Historico (ESP)
27-29.06   Ypres Historic Rally (BEL)
19-20.07   Weiz Rallye (AUT) – date to be confirmed
09-10.08   Lahti Historic Rally (FIN)
30-31.08   Rally Alpi Orientali Historic (ITA)
19-21.09   Rally Elba Storico (ITA)
11-13.10   Mecsek Rallye (HUN) – date to be confirmed
Καταγράφηκε

emi9967
Γενικός συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1227


« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 01, 2018, 13:15:06 μμ »

ευχαριστούμε superspy,  για άλλη μία φορά η χώρα μας εκτός!  Λύπη Λύπη Λύπη
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
x-flow
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 124



« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 01, 2018, 18:26:13 μμ »

ευχαριστούμε superspy,  για άλλη μία φορά η χώρα μας εκτός!  Λύπη Λύπη Λύπη
Για την παρηγορια να αναφερω οτι και χωρες με υψηλη αυτοκινητιστικη κουλτουρα οπως Αγγλια, Γαλλια ,Γερμανια ειναι επισης εκτος !
Καταγράφηκε

Η ζωή δεν είναι τυλιγμένη με κορδέλλα, δεν παύει όμως να είναι δώρο !!!
hlama
Γενικός συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1130


drive it like you stole it....


« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 01, 2018, 19:23:16 μμ »

ευχαριστούμε superspy,  για άλλη μία φορά η χώρα μας εκτός!  Λύπη Λύπη Λύπη
Για την παρηγορια να αναφερω οτι και χωρες με υψηλη αυτοκινητιστικη κουλτουρα οπως Αγγλια, Γαλλια ,Γερμανια ειναι επισης εκτος !

με κουλτουρα ναι, ανευ αγωνα κυρους ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ δε.-
Καταγράφηκε
superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86



« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 02, 2018, 10:21:43 πμ »

Εφόσον λείπουν τα $$$$ σε όλη την Ευρώπη και σε συνδυασμό με το ότι μεσολαβεί η Αδριατική είναι γενικά δύσκολα τα πράγματα.

Εξάλλου δεν είναι ελάχιστοι αυτοί που θα έβαζαν το ιστορικό τους σε πραγματικά παλιές ακροπολικές χωμάτινες διαδρομές;

Καταγράφηκε

Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 268



« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 07, 2018, 13:36:55 μμ »

Για να βοηθήσω στό ότι λέγετε και γράφετε σχετικά με το Ράλι  Ακρόπολις.
Ο Έλληνας εκπρόσωπος μας στην FIA, ως πέμπτο ιδρυτικό μέλος, ερωτάται κάθε χρόνο και συνδιαμορφώνει το   πρόγραμμα των αγώνων.
Και οι δύο αγώνες ( WRC και Ιστορικο)  μπορούν να επιστρέψουν ανα πάσα στιγμή το ζητήσει, σε επίπεδο Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Το τεράστιο πρόβλημα είναι το κόστος. Για το WRC το άνοιγμα θα είναι 2.000.000 €  και για το ιστορικό 1.000.000. € που θα πρέπει να καλύψουν χορηγοί ( που δεν υπάρχουν).

Κάποτε μεγάλο μέρος κάλυπτε ο ΕΟΤ , διότι το θεωρούσε επένδυση και  τεράστια προβολή για τη χώρα.
Δυστυχώς τα πράγματα άλλαξαν...

 
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3432



« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 07, 2018, 14:49:03 μμ »


Το τεράστιο πρόβλημα είναι το κόστος. Για το WRC το άνοιγμα θα είναι 2.000.000 €  και για το ιστορικό 1.000.000. € που θα πρέπει να καλύψουν χορηγοί ( που δεν υπάρχουν).


Για το WRC ειμαι παντελως αναρμοδιος και δεν θα μιλησω.
Αλλα το να ακουω οτι το ΙΡΑ εχει budget 1 εκ. με βγαζει απο τα ρουχα μου και αποδεικνυει περιτρανα οτι κατι τετοιοι χειρισμοι μετετρεψαν τη Λεωφορο σε Σοκακι...

Ενα απλο παραδειγμα. Το 24 Ώρες Ελλάδα έχει budget 20 χιλ και ειναι κερδοφορο.
Να δεχτω οτι το ΙΡΑ ειναι οχι 3, αλλα 5 φορες μεγαλυτερο του 24 Ωρες, αρα μιλαμε για budget 100 χιλ. Και επειδη ειναι FIA event (κακως, κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να ειναι ανεξαρτητο) αντε να βαλουμε και 50 χιλ για stewards, hospitalities κλπ. Να ριξουμε και αλλα 50 χιλ για ξενοδοχεια και για να φανε και καποιοι με χρυσα κουταλια? Φτασαμε βαρια βαρια τα 200χιλ. Τα αλλα 800 μεχρι το εκατομμυριο δεν βγαινουν με τιποτε!
Καταγράφηκε

hlama
Γενικός συντονιστής
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1130


drive it like you stole it....


« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 07, 2018, 15:44:36 μμ »

@cosmomike ισως τα κοστολογια sporting ειναι άλλα
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 268



« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 07, 2018, 17:05:27 μμ »


Το τεράστιο πρόβλημα είναι το κόστος. Για το WRC το άνοιγμα θα είναι 2.000.000 €  και για το ιστορικό 1.000.000. € που θα πρέπει να καλύψουν χορηγοί ( που δεν υπάρχουν).


Για το WRC ειμαι παντελως αναρμοδιος και δεν θα μιλησω.
Αλλα το να ακουω οτι το ΙΡΑ εχει budget 1 εκ. με βγαζει απο τα ρουχα μου και αποδεικνυει περιτρανα οτι κατι τετοιοι χειρισμοι μετετρεψαν τη Λεωφορο σε Σοκακι...

Ενα απλο παραδειγμα. Το 24 Ώρες Ελλάδα έχει budget 20 χιλ και ειναι κερδοφορο.
Να δεχτω οτι το ΙΡΑ ειναι οχι 3, αλλα 5 φορες μεγαλυτερο του 24 Ωρες, αρα μιλαμε για budget 100 χιλ. Και επειδη ειναι FIA event (κακως, κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να ειναι ανεξαρτητο) αντε να βαλουμε και 50 χιλ για stewards, hospitalities κλπ. Να ριξουμε και αλλα 50 χιλ για ξενοδοχεια και για να φανε και καποιοι με χρυσα κουταλια? Φτασαμε βαρια βαρια τα 200χιλ. Τα αλλα 800 μεχρι το εκατομμυριο δεν βγαινουν με τιποτε!

Μιχάλη,
Ενα Ιστορικό Ράλλυ παγκοσμίου  πρωταθλήματος 2019 έχει πλέον τις ίδιες προδιαγραφές με το Ραλλυ Ακρόπολις του 1989 ( Και ίσως αυστηρότερες ).  Γιατί  απλά αυτά τα αυτοκίνητα θα τρέξουν ( Homologation group A 1989) . Αυτό θα έχεις στό μυαλό σου τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
Από φιλοξενία επισήμων μέχρι ασφάλεια, ιατρούς και ελικόπτερα.
 Βγάλε από τη σκέψη σου τα ρεγκιουλάριτυ, αυτά είναι βόλτες  στην φύση , υπό τον ΚΟΚ ,γιά καθαρό αέρα. Πολυ σημαντικές και επιτυχημένες και αυτές  βέβαια , αλλά άλλο είναι το θέμα μας.
Δεν υπάρχει σύγκριση.


 

Ενημερωτικά μόνο ο promoter για κάθε έναν αγώνα WRC  θέλει 500.000€. Γιά ιστορικό είναι νομίζω τα μισά.



« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 07, 2018, 17:44:04 μμ από Jason » Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3432



« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 07, 2018, 18:16:36 μμ »

Το ΙΡΑ του 2014 με 120 συμμετοχες σπορτινγκ και ρεγκιουλαριτυ κόστισε 120χιλ.
Ξέρω πολύ καλά τι γράφω.
Προσέξτε το ανακοινώνετε γιατί μας διαβάζουν και ανοίγουν ορέξεις.
Καταγράφηκε

Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 268



« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 07, 2018, 18:44:24 μμ »

Μιχάλη,  μην ακούς λόγια. Δεν γίνετε να ξαναστήσεις το Ακρόπολις του 1989  σήμερα , με 120.000€   σαράντα εκατομμύρια δραχμές δηλαδή. 
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3432



« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 07, 2018, 18:56:18 μμ »

Δεν μιλάω για 1989 και δεν μιλάω για Acropolis.
Μιλάω για 2014 και Ιστορικό Ραλλυ Ακρόπολις.
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!