Σεπτέμβριος 22, 2018, 02:06:42 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] 2   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ 2018  (Αναγνώστηκε 253 φορές)
valge
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 655


« στις: Σεπτέμβριος 11, 2018, 19:46:23 μμ »

Διάφορες πληροφορίες :

http://www.philpa.gr/el/186-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B5%CF%83-%CF%81%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CF%85-2018.html



Καταγράφηκε
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1143



« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 11, 2018, 21:03:01 μμ »

https://www.autoliveris.gr/2018/08/ananeosi-kai-kainotomies/
Καταγράφηκε

Manos
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 609



« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 20, 2018, 18:25:19 μμ »

Το Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2018 ολοκληρώθηκε! Ρωτήσαμε τους νικητές να μας πουν τις εντυπώσεις τους και να τι μας είπαν:

Γιάννης Κατσαούνης - 1ος νικητής στην κατηγορία Regularity

«Ο αγώνας ήταν σε γενικές γραμμές πολύ καλός. Ένα υποδειγματικό roadbook, με 21 ειδικές διαδρομές, σε ένα μαγευτικό τοπίο. Το roadbook ήταν σαφές, με σωστές χιλιομετρικές αποστάσεις και τουλίπες ευδιάκριτες. Οι ειδικές διαδρομές γρήγορες, αλλά μέσα στα όρια του χρόνου που διαθέταμε. Θα μπορούσαμε να αναβαθμίσουμε τη χρονομέτρηση από χειροκίνητη σε ηλεκτρονική στο μέλλον, κάτι που θα μείωνε το κόστος του αγώνα, με δυνατότητα περισσότερων χρονομετρήσεων, αυξάνοντας έτσι τον ανταγωνισμό.»

Θεμιστοκλής Κονταράτος - 2ος νικητής στην κατηγορία Regularity
«Επιτέλους ένα διαφορετικό Διεθνές Ράλλυ. Ο αγώνας Regularity χωρίς κενά μεταξύ των ειδικών διαδρομών, επιτέλους πιο “ζωντανός” με 2 κατηγορίες ώστε να σε κρατάει σε ενδιαφέρον. Θα πλησίαζε το άριστο εάν η χρονομέτρηση γινόταν με πιο σύγχρονο τρόπο. Μπράβο στη ΦΙΛΠΑ για της αλλαγές και συγχαρητήρια στον αλυτάρχη Γ. Βάλληνδα.»

Νίκος Αρβανίτης - 3ος νικητής στην κατηγορία Regularity
«Πανέμορφα τοπία, πολλά όμορφα αυτοκίνητα, πολύ καλό ξενοδοχείο, ότι περιμένεις από έναν αγώνα της ΦΙΛΠΑ. Η ευχάριστη έκπληξη ήταν το αγωνιστικό κομμάτι. Ήταν γρήγορο στις ειδικές και στις απλές. Ήταν έξυπνο και ασφαλές. Μπράβο σε όλους και ιδιαίτερα στον Γιώργο Βάλληνδα!!!»

Φαίνεται ότι ανέβηκε ο πήχης ψηλά! Και του χρόνου με υγεία!
Καταγράφηκε
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 461



« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 10:25:14 πμ »

Μανο καλημέρα, ο πήχης ανέβηκε ψηλά, οι συμμετοχές όμως (regularity), επεσαν πολύ χαμηλά και νομίζω αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τους οργανωτες.
Ευχομαι τα θετικά σχόλια να βοηθήσουν στην αυξηση των μελοντικών συμμετοχών, αλλά νομίζω οτι θα χρειαστούν καποιες επιπλεόν αλλαγες για να επιτευχθεί αυτο.
Καταγράφηκε
Manos
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 609



« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 10:48:04 πμ »

Το 47ο Διεθνές Ράλλυ ΦΙΛΠΑ που τελέσθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO, ολοκληρώθηκε το Σάββατο 15/9/2018 στην παραλία της λίμνης των Ιωαννίνων. Στο ράλλυ που ξεκίνησε την Πέμπτη 13/9 από την παραλία της Πρέβεζας συμμετείχαν 45 ελληνικά και αλλοδαπά πληρώματα από την Κύπρο, Αυστρία, Ελβετία και Μ. Βρετανία.  
Το αγωνιστικό σκέλος περιείχε συνολικά 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας για την κατηγορία Regularity και 6 δοκιμασίες για την κατηγορία Master Trophy (Touring). Οι δοκιμασίες φέτος είχαν καινοτομίες όπως τις 2 κατηγορίες στην κατηγορία Regularity: «Κόκκινη» με πιο υψηλές ΜΩΤ και μικρότερους χρόνους διέλευσης και «Πράσινη» με ηπιότερες απαιτήσεις ΜΩΤ και χρόνων, καθώς και ορισμένες ΕΔΑ με περάσματα ιδανικού χρόνου και τερματισμούς για πρώτη φορά «ιππαστί»! Επίσης την πρώτη ημέρα οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Regularity αγωνίσθηκαν και σε μία “Super Ειδική» στο Νεοχώρι.

Με βάση τα Ιωάννινα και το όμορφο ξενοδοχείο Grand Serai, για τρεις μέρες τα πληρώματα «όργωσαν» την Ήπειρο αφού πέρασαν από τοποθεσίες και χωριά όπως Αρχαία Νικόπολη, Φιλιππιάδα, Αρίστη, Βίτσα, Κόνιτσα, Μονοδέντρι. Πάπιγκο το Φαράγκι του Βίκου, Ασπράγγελους, Δόλιανη, Κήπους, Λεπτοκαρυά, Μιλιωτάδες, Τσεπέλοβο και Φραγκάδες.

Το Σάββατο το βράδυ στο γεύμα απονομής στο ξενοδοχείο Grand Serai παρευρέθηκαν εκπρόσωποι από τον Δήμο Ιωαννίνων, την Τροχαία Ιωαννίνων, το Οινοποιείο ΖΙΤΣΑ και το Grand Serai Hotel.
Την Κυριακή το πρωί όσοι συμμετέχοντες επιθυμούσαν, επισκέφθηκαν το Οινοποιείο Ζίτσα όπου είδαν τις εγκαταστάσεις και γεύθηκαν τα μοναδικά κρασιά του οινοποιείου.    
Θερμές ευχαριστίες στους υποστηρικτές και χορηγούς της εκδήλωσης: Δήμος Πρέβεζας, Δήμος Ιωαννίνων, Επιμελητήριο Πρέβεζας, το ταξιδιωτικό γραφείο Argo, την εταιρεία Καψιώχας Α.Ε.Β.Ε., το Οινοποιείο Ζίτσα, την Honda, την Interamerican, την ΕΟΦΙΛΠΑ, την All4Ad, την Superfast Ferries, τον Εμ. Κουτσίκο και το Ζαγόρι. Θερμές ευχαριστίες επίσης στους χορηγούς επικοινωνίας:  ΕΡΤ Ιωαννίνων, ΕΡΑ σπορ, Automania TV, Επικοινωνία FM, Auto Liveris και SNP News.
Οι συμμετέχοντες, ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ έδωσαν συγχαρητήρια στον Αλυτάρχη κο Γιώργο Βάλληνδα και την ομάδα του για την άψογη σχεδίαση και εκτέλεση του ράλλυ, στον Αγωνοδίκη κο Γιώργο Χωριανόπουλο και στον υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων κο Νίκο Κοζανίτη για την εξαιρετική οργάνωση της εκδήλωσης.

Νικητές στην κατηγορία Regularity ανεδείχθησαν οι:
1οι Κατσαούνης Ιωάννης - Μανσόλας Μαθιός με Volkswagen Golf GTi του 1979.
2οι Κονταράτος Θεμιστοκλής - Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche SC911 του 1980.
3οι Αρβανίτης Νίκος - Χαραλαμπάκη Ιωάννα με Lancia Fulvia 1,3S Coupe του 1972.

Νικητές στην κατηγορία Master Trophy ανεδείχθησαν οι:
1οι Della Pietra Martin - Della Pietra Gabriele με Opel Manta GSI του 1985.
2οι Κεχαγιόγλου Πέτρος -  Κεχαγιόγλου Χαράλαμπος με VW Golf του 1983.
3οι Τσιμής Δημήτρης - Κασούνη Θεοδώρα με Mercedes-Benz 230SL του 1966.  

Αναλυτικά τα αποτελέσματα στο www.philpa.gr
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2018, 12:19:15 μμ από Manos » Καταγράφηκε
Manos
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 609



« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 10:53:42 πμ »

Μανο καλημέρα, ο πήχης ανέβηκε ψηλά, οι συμμετοχές όμως (regularity), επεσαν πολύ χαμηλά και νομίζω αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τους οργανωτες.
Ευχομαι τα θετικά σχόλια να βοηθήσουν στην αυξηση των μελοντικών συμμετοχών, αλλά νομίζω οτι θα χρειαστούν καποιες επιπλεόν αλλαγες για να επιτευχθεί αυτο.

Καλημέρα Σπύρο. Πράγματι οι συμμετοχές σε σύγκριση με άλλες χρονιές ήταν πολύ λιγότερες. Για αυτό φταίει ένας συνδυασμός πραγμάτων: Η μεγάλη απόσταση, οι πολλές μέρες, η κοντινή ημερομηνία στις καλοκαιρινές διακοπές και φυσικά το αρκετά μεγαλύτερο κόστος. Όλα αυτά θα διορθωθούν να είσαι σίγουρος. Γεγονός πάντως είναι ότι όσοι συμμετείχαμε περάσαμε εξαιρετικά. Ελπίζω με τις διορθωτικές κινήσεις που θα κάνουμε του χρόνου να είμαστε περισσότεροι.  
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2018, 12:18:40 μμ από Manos » Καταγράφηκε
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 88



« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 12:36:04 μμ »

Μανο καλημέρα, ο πήχης ανέβηκε ψηλά, οι συμμετοχές όμως (regularity), επεσαν πολύ χαμηλά και νομίζω αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τους οργανωτες.
Ευχομαι τα θετικά σχόλια να βοηθήσουν στην αυξηση των μελοντικών συμμετοχών, αλλά νομίζω οτι θα χρειαστούν καποιες επιπλεόν αλλαγες για να επιτευχθεί αυτο.

Καλημέρα Σπύρο. Πράγματι οι συμμετοχές σε σύγκριση με άλλες χρονιές ήταν πολύ λιγότερες. Για αυτό φταίει ένας συνδυασμός πραγμάτων: Η μεγάλη απόσταση, οι πολλές μέρες, η κοντινή ημερομηνία στις καλοκαιρινές διακοπές και φυσικά το αρκετά μεγαλύτερο κόστος. Όλα αυτά θα διορθωθούν να είσαι σίγουρος. Γεγονός πάντως είναι ότι όσοι συμμετείχαμε περάσαμε εξαιρετικά. Ελπίζω με τις διορθωτικές κινήσεις που θα κάνουμε του χρόνου να είμαστε περισσότεροι.  
Οι αιτίες που αναφέρετε για τις λίγες συμμετοχές υπήρχαν, και θα υπάρχουν  πάντα στο Διεθνές (πολλές μέρες ,πολλά χιλιόμετρα, μεγάλο κόστος κλπ) .Κατά τη γνώμη μου η αιτία των λίγων συμμετοχών στο φετινό Διεθνές είναι η ΚΥΑ που εδώ και σχεδόν  ένα χρόνο δυστυχώς ισχύει . Αθήνα- Πρέβεζα για να πας και Γιάννενα- Αθήνα για να επιστρέψεις με το πρόστιμο των 1500€ να καραδοκεί δεν είναι και λίγο .Αν λοιπόν κάτι πρέπει να διορθωθεί για του χρόνου είναι να πιέσετε τόσο η ΦΙΛΠΑ όσο και οι υπόλοιπες λέσχες την ομοσπονδία να πιέσει  και αυτή με τη σειρά της  το υπουργείο για να δοθεί   επιτέλους μια λύση για να μπορούν να κινηθούν νόμιμα  τα ιστορικά αυτοκίνητα .
Καταγράφηκε

Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται !!!!
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1143



« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 13:50:34 μμ »

https://www.autoliveris.gr/2018/09/i-quot-karamoyza-quot-se-katsaoyni-mansola/
Καταγράφηκε

emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1215


« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 14:07:19 μμ »

Μανο καλημέρα, ο πήχης ανέβηκε ψηλά, οι συμμετοχές όμως (regularity), επεσαν πολύ χαμηλά και νομίζω αυτό θα πρέπει να προβληματίσει τους οργανωτες.
Ευχομαι τα θετικά σχόλια να βοηθήσουν στην αυξηση των μελοντικών συμμετοχών, αλλά νομίζω οτι θα χρειαστούν καποιες επιπλεόν αλλαγες για να επιτευχθεί αυτο.

Καλημέρα Σπύρο. Πράγματι οι συμμετοχές σε σύγκριση με άλλες χρονιές ήταν πολύ λιγότερες. Για αυτό φταίει ένας συνδυασμός πραγμάτων: Η μεγάλη απόσταση, οι πολλές μέρες, η κοντινή ημερομηνία στις καλοκαιρινές διακοπές και φυσικά το αρκετά μεγαλύτερο κόστος. Όλα αυτά θα διορθωθούν να είσαι σίγουρος. Γεγονός πάντως είναι ότι όσοι συμμετείχαμε περάσαμε εξαιρετικά. Ελπίζω με τις διορθωτικές κινήσεις που θα κάνουμε του χρόνου να είμαστε περισσότεροι.   
Οι αιτίες που αναφέρετε για τις λίγες συμμετοχές υπήρχαν, και θα υπάρχουν  πάντα στο Διεθνές (πολλές μέρες ,πολλά χιλιόμετρα, μεγάλο κόστος κλπ) .Κατά τη γνώμη μου η αιτία των λίγων συμμετοχών στο φετινό Διεθνές είναι η ΚΥΑ που εδώ και σχεδόν  ένα χρόνο δυστυχώς ισχύει . Αθήνα- Πρέβεζα για να πας και Γιάννενα- Αθήνα για να επιστρέψεις με το πρόστιμο των 1500€ να καραδοκεί δεν είναι και λίγο .Αν λοιπόν κάτι πρέπει να διορθωθεί για του χρόνου είναι να πιέσετε τόσο η ΦΙΛΠΑ όσο και οι υπόλοιπες λέσχες την ομοσπονδία να πιέσει  και αυτή με τη σειρά της  το υπουργείο για να δοθεί   επιτέλους μια λύση για να μπορούν να κινηθούν νόμιμα  τα ιστορικά αυτοκίνητα .

+10.000! ΚΥΑ...Αυτό και μόνο!!!
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1101


drive it like you stole it....


« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 15:56:05 μμ »

Κατ αρχή συγχαρητήρια στον Αλυτάρχη, τα σχόλια όντως το επιβάλλουν.

Θα σταθώ στην κακή εικόνα, (σημεία των καιρών γενικότερα), όπου στο διαγωνιστικό μέρος (regularity) τερμάτισαν δεκατέσσερα (14!) αυτοκίνητα. Ο αριθμός είναι απογοητευτικός, όχι μόνο για Διεθνή "Αγώνα" αλλά ακόμη και για εγχώρια εκδήλωση, πολύ δε μάλλον όταν στα δύο προηγούμενα Διεθνή υπήρχαν συνολικά 60 + συμμετοχές, (regularity + turing).

Τι έφταιξε? (κάτι σίγουρα έφταιξε ε?). Μεμονωμένα ή συνδυαστικά παραθέτω σκέψεις :

1. ΚΥΑ.
2. Απουσία χορηγών ώστε το υψηλότατο παράβολο εν μέρει να επιδοτηθεί.
3. Αλλαγή προορισμού, από Κρήτη σε Ήπειρο.
4. 900+ άσκοπα χιλιόμετρα σε παλιά αυτοκίνητα.
5. Εσωστρέφεια.
6. Ελλιπής διαφήμηση.
7. κατηγορία turing, ίσως το κοινό της ΦΙΛΠΑ πλεον ζητά εκδηλώσεις βόλτας και όχι regularity, μόνο 30% των συμμετεχόντων/τερματισάντων επέλεξε το regularity.
8. Τρόπος χρονομέτρησης, (στο δευτερόλεπτο αντί στο δέκατο που πλέον υιοθετήθηκε τόσο από τις λέσχες όσο και από την ΕΟΦΙΛΠΑ για το πρωτάθλημά της).
9. Πλήθος χρονομετρήσεων ανά ημέρα. Πρακτικά περί τις μισές από ότι έχουμε πλέον συνηθίσει να βλέπουμε.
10. Παιδικες ή μη ασθενειες, βλαβες λογω παρατεταμενης ακινησιας.

Εκτιμώ ότι τα παραπάνω είναι καλή τροφή για σκέψεις και προβληματισμούς και θεωρώ ότι του χρόνου, αν ληφθούν υπόψη, τα πράγματα θα είναι καλύτερα.

Και του χρόνου λοιπόν!

 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2018, 17:01:28 μμ από hlama » Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 257



« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 16:53:03 μμ »

Κατ αρχή συγχαρητήρια στον Αλυτάρχη, τα σχόλια όντως το επιβάλλουν.

Θα σταθώ στην κακή εικόνα, (σημεία των καιρών γενικότερα), όπου στο διαγωνιστικό μέρος (regularity) τερμάτισαν δεκατέσσερα (14!) αυτοκίνητα. Ο αριθμός είναι απογοητευτικός, όχι μόνο για Διεθνή "Αγώνα" αλλά ακόμη και για εγχώρια εκδήλωση, πολύ δε μάλλον όταν στα δύο προηγούμενα Διεθνή υπήρχαν συνολικά 60 + συμμετοχές, (regularity + turing).

Τι έφταιξε? (κάτι σίγουρα έφταιξε ε?). Μεμονωμένα ή συνδυαστικά παραθέτω σκέψεις :

1. ΚΥΑ.
2. Απουσία χορηγών ώστε το υψηλότατο παράβολο εν μέρει να επιδοτηθεί.
3. Αλλαγή προορισμού, από Κρήτη σε Ήπειρο.
4. 900+ άσκοπα χιλιόμετρα σε παλιά αυτοκίνητα.
5. Εσωστρέφεια.
6. Ελλιπής διαφήμηση.
7. κατηγορία turing, ίσως το κοινό της ΦΙΛΠΑ πλεον ζητά εκδηλώσεις βόλτας και όχι regularity, μόνο 30% των συμμετεχόντων/τερματισάντων επέλεξε το regularity.
8. Τρόπος χρονομέτρησης, (στο δευτερόλεπτο αντί στο δέκατο που πλέον υιοθετήθηκε τόσο από τις λέσχες όσο και από την ΕΟΦΙΛΠΑ για το πρωτάθλημά της).
9. Πλήθος χρονομετρήσεων ανά ημέρα. Πρακτικά περί τις μισές από ότι έχουμε πλέον συνηθίσει να βλέπουμε.

Εκτιμώ ότι τα παραπάνω είναι καλή τροφή για σκέψεις και προβληματισμούς και θεωρώ ότι του χρόνου, αν ληφθούν υπόψη, τα πράγματα θα είναι καλύτερα.

Και του χρόνου λοιπόν!

 


Χάρη,   η έλειψη χιλιομέτρων συντήρησης,  είναι ο μοναδικός λόγος !
 Το λέει η λέξη μόνη της !!!
Πάντα υπήρχαν μεγάλοι αγώνες, δεν υπήρχαν όμως αυτά τα προβλήματα.
Δυστυχώς αυτό θα είναι το μέλλον των " Αγώνων Ιστορικών Οχημάτων"  στην Ελλάδα, για τους μεγάλους αγώνες.
 Το καμπανάκι χτύπησε για εμένα, στο στο "Ισμαήλος τουρ 2018" της Πελοπονήσου, τον Μάιο.  Όπου οι περισσότερες ιδιωτικές συμμετοχές,  έβγαλαν πρόβλημα στά φρένα. Σε άλλους κόλλησαν τα φρένα, και άλλοι δε σταματούσαν !  Εκεί όμως ήταν απλώς " τουρ" κάναμε 15 λεπτών στάσεις όλοι μαζί, και το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε.  
Αυτό που είχαμε πει όλοι, είναι ότι " αν ήταν αγώνας τι θα γινόταν ? ".

 Να χαιρόμαστε τους εμπνευστές και υπερασπιστές της Κ.Υ.Α   !!!  
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2018, 17:02:11 μμ από Jason » Καταγράφηκε
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1101


drive it like you stole it....


« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 16:59:24 μμ »

σωστα, το προσθετω στους πιθανους λογους.
Καταγράφηκε
valge
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 655


« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 17:55:46 μμ »

Mερικές σκέψεις και από εμένα :

Η ΚΥΑ δεν είχε αντίκτυπο στις συμμετοχές δεδομένου ότι οι συμμετέχοντες ήταν και τυπικά καλυμμένοι από την εκδοθείσα Αδεια που προέβλεπε εκκινήσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η απόσταση ήταν πράγματι μεγάλη για "παλιά" αυτοκίνητα αλλά όχι και απαγορευτική για οχήματα κατηγοριών F & G.  'Aλλωστε δεν είναι  ηλικιακά τα ίδια  αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο 24ωρο ΣΙΣΑ  για 900 χλμ (μία εξαιρετική διοργάνωση κατά την γνώμη μου ,  για να μην αρχίσουν οι "πυροβολισμοί" !).

Η ΦΙΛΠΑ για 47 χρόμνια θεωρεί υποχρέωσή της  να ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις και προσδοκίες του "κοινού" της το οποίο επιλέγει είτε  πιό ήπιους  ρυθμούς τύπου "touring" αλλά και  απαιτητικές διαδρομές "regularity".  Στο φετινό Διεθνές θεσπίσαμε για πρώτη φορά την "κόκκινη" κατηγορία regularity στην οποία οι χρόνοι και οι ΜΩΤ ήταν ιδιαίτερα απαιτητικοί (χωρίς όμως έκπτωση στο θέμα "ασφάλεια") και προφανώς ικανοποίησαν τους συμμετέχοντες, όπως φαίνεται και από τα θετικά σχόλια των τρiων πρώτων νικητών της Regularity.  Επίσης υπήρξε πάλι για πρώτη φορά μία "super ειδική" με χρόνο και καταβλήθηκε επίσης   ιδιαίτερη προσπάθεια στον σχεδιασμό ώστε να αποφευχθούν οι μεγάλες αναμονές (ουρές) στην είσοδο των Ειδικών.

Πιστεύουμε ότι οι καινοτομίες αυτές θα φέρουν κοντά μας και όσους έχουν ως απόλυτη προτεραιότητα την οδηγική απόλαυση και μόνο.

Το κόστος συμμετοχής ήταν υψηλό αλλά όχι αδικαιολόγητο λαμβάνοντας υπ΄όψη τρεις διανυκτερεύσεις σε 5άστερο ξενοδοχείο και υψηλά οργανωτικά έξοδα λόγω και της απόστασης.

Η ΦΙΛΠΑ δεν αποσκοπεί να βγάζει κέρδος από τις εκδηλώσεις και περνάει πάντα στο κόστος συμμετοχής τα οφέλη από τυχόν χορηγίες.  Για τον λόγο αυτό πέρσι επιτύχαμε παράβολο συμμετοχής στο Διεθνές στην Χίο πολύ χαμηλό εκμεταλλευόμενοι σημαντικές οικονομικές χορηγίες.  Σίγουρα, η σύγκριση του περσινού παραβόλου με το φετινό φαίνεται αρνητική αλλά, δυστυχώς, φέτος οι οικονομικές χορηγίες ήταν σχεδόν μηδαμινές.

Το θέμα της ηλεκτρονικής χρονομέτρησης μας απασχολεί και  εξετάζουμε διάφορα συστήματα τόσο από την οικονομική όσο και από την λειτουργική τους πλευρά.  Το σύστημα που απέκτησε ο ΣΙΣΑ φαίνεται να λειτουργεί ικανοποιητικά σε ράλλυ με ειδικές με "περάσματα" (και "φανερές" χρονομετρήσεις) αλλά έχει σημαντικές αδυναμίες σε ειδικές με ΜΩΤ και μυστικούς σταθμούς χρονομέτρησης.

Οσο για χρονομετρήσεις στο "δέκατο δευτερολέπτου", όταν αυτές γίνονται "χειροκίνητα" και μάλιστα όταν διαφορές "δεκάτων" μπορούν να ανατρέψουν και την κατάταξη, θεωρώ ότι συνιστούν πλήρη ανοησία.

Τέλος αναφερόμενος στην "ελλιπή διαφήμιση" δεν πιστεύω ότι υπήρξε στην Ελλάδα έστω και ένας ενδιαφερόμενος που δεν συμμετείχε διότι δεν γνώριζε την ύπαρξη του Ραλλυ (για συμμετοχές από το εξωτερικό δεν θα διαφωνήσω).  Όσο για την "εσωστρέφεια"  η  ΦΙΛΠΑ είναι ανοικτή σε όλους,και ιδιαίτερα σε αυτούς που τελευταία επέλεξαν να απομακρυνθούν για δικούς τους προφανώς λόγους.  
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2018, 17:58:08 μμ από valge » Καταγράφηκε
cchatzis
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 203


« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 17:58:13 μμ »

Τα αυτοκίνητα μας πλέον έχουν αρχίσει να γίνονται επικίνδυνα .. Λύπη ρισκάρουμε για να πάμε συνεργείο . Κάντε κάτι ...χρονισαμε  Λύπη

Προσωπικά για μενα δεν υπάρχει πετυχημένη εκδήλωση με αυτή την κατάσταση...Είναι ΌΛΕΣ αποτυχημένες..

Συγνώμη για το εκτός θέματος σχόλιο μου
Καταγράφηκε
emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1215


« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 21, 2018, 18:25:41 μμ »

Mερικές σκέψεις και από εμένα :

Η ΚΥΑ δεν είχε αντίκτυπο στις συμμετοχές δεδομένου ότι οι συμμετέχοντες ήταν και τυπικά καλυμμένοι από την εκδοθείσα Αδεια που προέβλεπε εκκινήσεις από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η απόσταση ήταν πράγματι μεγάλη για "παλιά" αυτοκίνητα αλλά όχι και απαγορευτική για οχήματα κατηγοριών F & G.  'Aλλωστε δεν είναι  ηλικιακά τα ίδια  αυτοκίνητα που συμμετέχουν στο 24ωρο ΣΙΣΑ  για 900 χλμ (μία εξαιρετική διοργάνωση κατά την γνώμη μου ,  για να μην αρχίσουν οι "πυροβολισμοί" !).

Η ΦΙΛΠΑ για 47 χρόμνια θεωρεί υποχρέωσή της  να ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις και προσδοκίες του "κοινού" της το οποίο επιλέγει είτε  πιό ήπιους  ρυθμούς τύπου "touring" αλλά και  απαιτητικές διαδρομές "regularity".  Στο φετινό Διεθνές θεσπίσαμε για πρώτη φορά την "κόκκινη" κατηγορία regularity στην οποία οι χρόνοι και οι ΜΩΤ ήταν ιδιαίτερα απαιτητικοί (χωρίς όμως έκπτωση στο θέμα "ασφάλεια") και προφανώς ικανοποίησαν τους συμμετέχοντες, όπως φαίνεται και από τα θετικά σχόλια των τρiων πρώτων νικητών της Regularity.  Επίσης υπήρξε πάλι για πρώτη φορά μία "super ειδική" με χρόνο και καταβλήθηκε επίσης   ιδιαίτερη προσπάθεια στον σχεδιασμό ώστε να αποφευχθούν οι μεγάλες αναμονές (ουρές) στην είσοδο των Ειδικών.

Πιστεύουμε ότι οι καινοτομίες αυτές θα φέρουν κοντά μας και όσους έχουν ως απόλυτη προτεραιότητα την οδηγική απόλαυση και μόνο.

Το κόστος συμμετοχής ήταν υψηλό αλλά όχι αδικαιολόγητο λαμβάνοντας υπ΄όψη τρεις διανυκτερεύσεις σε 5άστερο ξενοδοχείο και υψηλά οργανωτικά έξοδα λόγω και της απόστασης.

Η ΦΙΛΠΑ δεν αποσκοπεί να βγάζει κέρδος από τις εκδηλώσεις και περνάει πάντα στο κόστος συμμετοχής τα οφέλη από τυχόν χορηγίες.  Για τον λόγο αυτό πέρσι επιτύχαμε παράβολο συμμετοχής στο Διεθνές στην Χίο πολύ χαμηλό εκμεταλλευόμενοι σημαντικές οικονομικές χορηγίες.  Σίγουρα, η σύγκριση του περσινού παραβόλου με το φετινό φαίνεται αρνητική αλλά, δυστυχώς, φέτος οι οικονομικές χορηγίες ήταν σχεδόν μηδαμινές.

Το θέμα της ηλεκτρονικής χρονομέτρησης μας απασχολεί και  εξετάζουμε διάφορα συστήματα τόσο από την οικονομική όσο και από την λειτουργική τους πλευρά.  Το σύστημα που απέκτησε ο ΣΙΣΑ φαίνεται να λειτουργεί ικανοποιητικά σε ράλλυ με ειδικές με "περάσματα" (και "φανερές" χρονομετρήσεις) αλλά έχει σημαντικές αδυναμίες σε ειδικές με ΜΩΤ και μυστικούς σταθμούς χρονομέτρησης.

Οσο για χρονομετρήσεις στο "δέκατο δευτερολέπτου", όταν αυτές γίνονται "χειροκίνητα" και μάλιστα όταν διαφορές "δεκάτων" μπορούν να ανατρέψουν και την κατάταξη, θεωρώ ότι συνιστούν πλήρη ανοησία.

Τέλος αναφερόμενος στην "ελλιπή διαφήμιση" δεν πιστεύω ότι υπήρξε στην Ελλάδα έστω και ένας ενδιαφερόμενος που δεν συμμετείχε διότι δεν γνώριζε την ύπαρξη του Ραλλυ (για συμμετοχές από το εξωτερικό δεν θα διαφωνήσω).  Όσο για την "εσωστρέφεια"  η  ΦΙΛΠΑ είναι ανοικτή σε όλους,και ιδιαίτερα σε αυτούς που τελευταία επέλεξαν να απομακρυνθούν για δικούς τους προφανώς λόγους. 

+1000!
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
Σελίδες: [1] 2   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!