τροπος κυκλοφοριας ΙΟ
Αύγουστος 22, 2018, 01:20:02 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 [2]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: τροπος κυκλοφοριας ΙΟ  (Αναγνώστηκε 671 φορές)
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3392



« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 22, 2018, 14:18:42 μμ »

Οι Συριζαίοι θεωρούν το 1821 «κοινωνική αναταραχή»
Καταγράφηκε

Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 22, 2018, 15:10:06 μμ »

    Υπάρχουν δύο σημεία σ' τα οποία συμφωνούν όλοι; Σ' το ότι κάθε καλοσυντηρημένο ή και επισκευάσιμο παλαιό όχημα πρέπει να επιβιώνει και σ' το ότι, για την επιβίωσή του, είναι αναγκαία η οδήγησή του. Αυτά αποτελούν την τυπική, τουλάχιστον, βάση για το οποιοδήποτε μελλοντικό καθεστώς.

     "Ενιαίο ευρωπαϊκό πλαίσιο" δεν υπάρχει, διότι δεν υπάρχει ενιαία ευρωπαϊκή νομοθεσία α) για τις προϋποθέσεις ταξινομήσεων, β) για την φορολόγηση Ε.Ι.Χ.
     Σ' την Ελλάδα ταξινόμηση επιτρέπεται μόνον σε ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ οχήματα, είτε καινουργή, είτε παλαιά (ασχέτως ηλικίας), προερχόμενα, όμως, αποκλειστικά από χώρες της Ε.Ε.
     Όμως, εμείς αναζητούμε την λύση για τα παλαιά αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σ' την Ελλάδα, ήδη σ' τα χέρια μας, διατηρημένα, αποκατεστημένα ἠ προς το παρόν σαραβαλάκια (τα τελευταία συνεχώς τα ξεχνάτε σ' τη μέτρηση και σ' τη συζήτηση), για οχήματα, δηλαδή, που δεν πρόκειται να εισαχθούν κι όμως πρέπει να ταξινομηθούν. Και πρέπει αυτή η λύση να "χωράει" σ' την υπάρχουσα προαναφερόμενη νομοθεσία και να μπορεί να εναρμονιστεί μαζί της.

     Για να θεσπιστεί, λοιπόν, μία παραπληρωματική νομοθετική ρύθμιση, ειδική για την επαναταξινόμηση αυτοκινήτων παλαιοτέρων των 30 ετών (ή 40 ή 50), θα πρέπει να ξέρουμε να το ζητήσουμε. Και για να μάθουμε να το ζητήσουμε, πρέπει:
α) να ξεκολλήσετε όλοι οι εδώ επαϊοντες από το "κλισέ", που επαναλαμβάνεται για όλα τα προβλήματα "να γίνει ό,τι στην Ευρώπη", που το ξέρει κι ένα παιδάκι να το λέει και να συστρατευθείτε, κατεβάζονας τις μύτες σας ωρισμένοι, σε μια ΜΕΛΕΤΗ που θα καταλήξει σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ προτάσεις, ΕΦΙΚΤΕΣ και αρμονικές με την υφιστάμενη νομοθεσία. Ξέρω ότι το "συγκεκριμένο" απαιτεί δουλειά, αλλά το αόριστο αναδεικνύει απλώς ανήμπορους.
β) Να ξεκολλήσετε από την θρησκεία της Άδειας Κυκλοφορίας ως τίτλου ιδιοκτησίας! Και να κατανοήσετε επιτέλους ότι ένα παμπάλαιο όχημα μπορεί κάλλιστα να έχει σήμερα διαφορετικό ιδιοκτήτη από εκείνον που αναφέρει η τελευταία Άδειά του. Κι αν είναι να "λατρέψετε" κάποιον, ας είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ιδιοκτήτης κι όχι ο ενδεχομένως αναμένων την εκ νεκρών ανάστασιν, που αναφέρεται στην Α.Κ.
γ) Να ξεκολλήσετε ο καθένας από την δική του περίπτωση, όταν προτείνετε και
δ) Να ξεκολλήσετε από την ηδονή της αντιπαράθεσης με την ΕΟΦΙΛΠΑ και να προχωρήσετε σ' την δυσκολία της  σ υ ν ε ρ γ α σ ί α ς, διότι μόνον αυτή μπορεί να συνομιλήσει με το Κράτος.

     Κι επειδή δεν πρόκειται να ξεκολλήσετε από αυτά, ιδανική λύση είναι αυτό που ίσχυε επί 39 χρόνια. Μία Υπ. Απόφαση, ήδη υπάρξασα κι όχι φαντασία, η οποία όριζε πινακίδες για Α Κ Ι Ν Η Τ Ο Υ Ν Τ Α, με την νομική έννοια, οχήματα, επέτρεπε ορισμένες "δοκιμές" και όχι "κυκλοφορία", αλλά δεν προέβλεπε πρόστιμα, κύριοι, για τα παλαιά οχήματα...
Καταγράφηκε
Γκαραζίστ
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 41


« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 23, 2018, 06:28:37 πμ »

 
 Ωραία τα λές, αλλά η ασάφεια των χιλιομέτρων συντήρησης και το "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" της προηγούμενης υπ. απόφασης δεν ήταν, ούτε είναι, ιδανική λύση.
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 23, 2018, 10:48:24 πμ »

@ Delakovias.

1.Λύσεις θα δοθούν για  τα διαγραμμένα όταν αναλάβει το υπουργείο γνώστης. Έχουν δημιουργήσει βουνό προβλημάτων με τις απίθανες εγκυκλίους.  Πχ, αν διαγράψεις ένα όχημα γιά εξαγωγή προς πώληση στην Ευρώπη, και τελικά αυτό δεν πωληθεί και επιστέψει,  δεν μπορεί να επαναταξινομηθεί. Μόνο αν είχε στο μεταξύ βάλει ξένες πινακίδες... μιλάμε γιά τρελά πράγματα...
2. Δε νομίζω ότι είναι επιχείρημα τα 1000 χιλιόμετρα στρώσιμο . Αντίθετα σοβαρό επιχείρημα είναι η ασφάλεια.  ( προβλήματα ακινησίας δημιουργούνται στα φρένα και όλα τα υδραυλικά και τις υποπιέσεις γενικά).
Κανείς σήμερα, δεν γνωρίζει τι πρόβλημα μπορεί να βγάλει το αυτοκίνητο του σε μία απαιτητική διαδρομή !
3. Η ΕΛΠΑ ποτέ δεν θα είχε εμπλακεί με τα ιστορικά, αν είχε ακολουθηθεί το αρχικό καταστατικό της ΦΙΛΠΑ. Η αρχική σχέση ΕΛΠΑ - ΦΙΛΠΑ , που ηταν κατ εικόνα και ομοίωση με το FIA -FIVA διαταράχθηκε , στο σκεπτικό του "διαίρει και βασίλευε". Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι ο πρόδρος της  ΕΛΠΑ είχε εξασφαλίσει την αντιπροεδρία γιά την ΦΙΛΠΑ στην FIVA, ως ισόβιος αντιπρόεδρος της FIA...

Το συμπέρασμα είναι, ότι και εδώ, σ αυτό τον χώρο,  το μεγάλο σαράκι του Έθνους, το "διαίρει και βασίλευε", μας έφερε ως εδώ.
Καταγράφηκε
Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 23, 2018, 14:11:55 μμ »


 Ωραία τα λές, αλλά η ασάφεια των χιλιομέτρων συντήρησης και το "ουδέν μονιμότερον του προσωρινού" της προηγούμενης υπ. απόφασης δεν ήταν, ούτε είναι, ιδανική λύση.

Η διατύπωση ήταν αυτή που έπρεπε να ελίσσεται ανάμεσα σε άλλες ισχύουσες διατάξεις, κυρίως του Κ.Ο.Κ., χωρίς να προσκρούει... Ο όρος "δοκιμές", που χρησιμοποιήθηκε (και όχι "κίνηση", ἠ "χρήση") απήλλασσε το όχημα από την ανάγκη Α.Κ., με όσα αυτή συνεπάγεται. Επίσης, οι περιγραφόμενες επιτρεπόμενες δοκιμές ήταν αυτές που εξασφάλιζαν στα παλαιά οχήματα το να θεωρείται ότι ΑΚΙΝΗΤΟΥΝ, από νομικής πλευράς (εφ' όσον δεν εχρησιμοποιούντο για τον σκοπό που κατασκευάσθηκαν). Εκ πρώτης όψεως φαινόταν η οδήγησή τους εξαιρετικά περιωρισμένη. Αλλά η μη πρόβλεψη προστίμου...

Ξέρουμε ότι το σύστημα δούλεψε για τόσα χρόνια και κανείς δεν είχε παράπονα. Για να γίνει τώρα κάτι εξ ίσου εξυπηρετικό, αλλά αυτή τη φορά νομοθετημένο, θα χρειαστεί να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα. Και δεν θα γίνει. Το ευκολώτερο είναι να περιμένουμε άλλον υπουργό, να επαναφέρει τα παληά.
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3392



« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 23, 2018, 14:43:47 μμ »

Ενας απλος τροπος θα ηταν το αυστραλιανο μοντελο.
50 αυστραλιανα $ το χρονο με τα οποια αγοραζεις 45 αυτοκολλητα.
Η λεσχη σου δινει ενα καρνε με 45 κουτακια, οπου καθε κουτακι ειναι και μια μερα μετακινησης.
Θες να μετακινηθεις, απλα κολλας ενα αυτοκολλητο στο αντιστοιχο κουτακι.

Αμα δεν θες, δεν το κολλας και κυκλοφορεις στη "ζουλα".
Αμα ομως σε ελεγξει η αστυνομια και δεν εχεις κολλησει το στικερακι, τρως προστιμο.
Απλα πραγματα...

ΥΓ1: τα 45 αυτοκολλητα αντιστοιχουν σε μεσον ορο 4ων περιπου μετακινησεων ανα μηνα.
Απλα δεν δεσμευεσαι να κανεις μονο 3 η 4 μετακινησεις αλλα εχεις δικαιωμα να τις ξοδευεις οπως επιλεξεις εσυ.

ΥΓ: Θεωρω οτι η συμμετοχη σε εκδηλωσεις εξαιρειται των 45 μετακινησεων.
 
Καταγράφηκε

Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 23, 2018, 15:53:28 μμ »

Ενας απλος τροπος θα ηταν το αυστραλιανο μοντελο.
50 αυστραλιανα $ το χρονο με τα οποια αγοραζεις 45 αυτοκολλητα.
Η λεσχη σου δινει ενα καρνε με 45 κουτακια, οπου καθε κουτακι ειναι και μια μερα μετακινησης.
Θες να μετακινηθεις, απλα κολλας ενα αυτοκολλητο στο αντιστοιχο κουτακι.

Αμα δεν θες, δεν το κολλας και κυκλοφορεις στη "ζουλα".
Αμα ομως σε ελεγξει η αστυνομια και δεν εχεις κολλησει το στικερακι, τρως προστιμο.
Απλα πραγματα...

ΥΓ1: τα 45 αυτοκολλητα αντιστοιχουν σε μεσον ορο 4ων περιπου μετακινησεων ανα μηνα.
Απλα δεν δεσμευεσαι να κανεις μονο 3 η 4 μετακινησεις αλλα εχεις δικαιωμα να τις ξοδευεις οπως επιλεξεις εσυ.

ΥΓ: Θεωρω οτι η συμμετοχη σε εκδηλωσεις εξαιρειται των 45 μετακινησεων.
 
Πολύ σωστά Μιχάλη !
Το θέμα είναι να ακολουθήσει ο Υπουργός ένα μοντέλο, που δουλεύει , όποιας χώρας θέλει, ακόμη και Αφρικανικής, και να σταματήσει τις προσπάθειες γιά την ανακάλυψη του τροχού. Τον έχουν βρεί άλλοι !

Θα πρέπει όμως να μαζευτούν και οι διάφοροι πρόεδροι λεσχών ( και δεν αναφέρομαι σε εσένα , γιά να μην παρεξηγηθώ, κάθε άλλο μάλιστα)  που ψιθυρίζουν   δεξιά και αριστερά , οτι πολύ καλά έκανε ο Υπουργός , "έβαλε τάξη",  νομίζοντας ότι έτσι θα είναι αρεστοί και καθημερινοί συνομιλητές του.
Νομίζω ότι αυτά, θα έχουν φτάσει και στα δικά σου αυτιά...
Καταγράφηκε
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1094


drive it like you stole it....


« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 23, 2018, 16:10:15 μμ »

Ενας απλος τροπος θα ηταν το αυστραλιανο μοντελο.
50 αυστραλιανα $ το χρονο με τα οποια αγοραζεις 45 αυτοκολλητα.
Η λεσχη σου δινει ενα καρνε με 45 κουτακια, οπου καθε κουτακι ειναι και μια μερα μετακινησης.
Θες να μετακινηθεις, απλα κολλας ενα αυτοκολλητο στο αντιστοιχο κουτακι.

Αμα δεν θες, δεν το κολλας και κυκλοφορεις στη "ζουλα".
Αμα ομως σε ελεγξει η αστυνομια και δεν εχεις κολλησει το στικερακι, τρως προστιμο.
Απλα πραγματα...

ΥΓ1: τα 45 αυτοκολλητα αντιστοιχουν σε μεσον ορο 4ων περιπου μετακινησεων ανα μηνα.
Απλα δεν δεσμευεσαι να κανεις μονο 3 η 4 μετακινησεις αλλα εχεις δικαιωμα να τις ξοδευεις οπως επιλεξεις εσυ.

ΥΓ: Θεωρω οτι η συμμετοχη σε εκδηλωσεις εξαιρειται των 45 μετακινησεων.
 

Ωραια ιδεα, εχει καταγραφει μηνες τωρα.
 προτεινω να το ζητησουμε επισημως κ θεσμικα απ την Ομοσπονδια.

 Ειναι καθαρη λυση πολυ καλυτερη απ το να προσπαθουν να απαντησουν γραμμη γραμμη στις ανοησιες του κρατους.
Καταγράφηκε
Roseman
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 23, 2018, 18:41:16 μμ »

Νομίζω σε μεγάλο βαθμό το ερώτημα που έθεσε ο hlama απαντήθηκε, και η απάντηση είναι σαφώς η 2η.

Πολύ ενδιαφέρουσες οι τοποθετήσεις & προτάσεις των κ.κ. Γκαραζίστ, Delakovias, Jason & Cosmo Mike, το θέμα είναι πως προχωράμε από εδώ ? Πως από τα λόγια θα περάσουμε στις πράξεις που θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα ?

Ως ένα σχετικά νέο μέλος στην κοινότητα των ιστορικών αυτ/των εκπλήσσομαι από την 'πολεμική' και την αντιπαλότητα που πολλές φορές εκφράζεται μέσα από αυτό το φόρουμ μεταξύ ανθρώπων που έχουν την ίδια αγάπη για το ιστορικό αυτ/το.

Νομίζω ότι έφτασε η ύστατη ώρα να αφήσουμε όλα που μας χωρίζουν πίσω μας και με υπευθυνότητα και ήπιο λόγο μεταξύ μας να ενωθούμε στο κοινό σκοπό. Σίγουρα υπάρχουν οι άνθρωποι που μπορούν να ηγηθούν αυτής της προσπάθειας (όπως ο Cosmo Mike και οι προαναφερθέντες κύριοι) συνεπικουρούμενοι από όλους εμάς...

Απλά πεστε μας πως μπορούμε να βοηθήσουμε....
   
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 24, 2018, 10:17:53 πμ »

Ενας απλος τροπος θα ηταν το αυστραλιανο μοντελο.
50 αυστραλιανα $ το χρονο με τα οποια αγοραζεις 45 αυτοκολλητα.
Η λεσχη σου δινει ενα καρνε με 45 κουτακια, οπου καθε κουτακι ειναι και μια μερα μετακινησης.
Θες να μετακινηθεις, απλα κολλας ενα αυτοκολλητο στο αντιστοιχο κουτακι.

Αμα δεν θες, δεν το κολλας και κυκλοφορεις στη "ζουλα".
Αμα ομως σε ελεγξει η αστυνομια και δεν εχεις κολλησει το στικερακι, τρως προστιμο.
Απλα πραγματα...

ΥΓ1: τα 45 αυτοκολλητα αντιστοιχουν σε μεσον ορο 4ων περιπου μετακινησεων ανα μηνα.
Απλα δεν δεσμευεσαι να κανεις μονο 3 η 4 μετακινησεις αλλα εχεις δικαιωμα να τις ξοδευεις οπως επιλεξεις εσυ.

ΥΓ: Θεωρω οτι η συμμετοχη σε εκδηλωσεις εξαιρειται των 45 μετακινησεων.
 

+1000  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
Σελίδες: 1 [2]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!