Απρίλιος 20, 2018, 23:46:49 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με μεταβίβαση αυτοκινήτου  (Αναγνώστηκε 591 φορές)
British
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1


« στις: Μάρτιος 11, 2018, 20:56:24 μμ »

Καλησπέρα σας, είμαι καινούριος εδώ. Θέλω να αγοράσω ένα παλιό αυτοκίνητο, είναι αμερικανικό με 6000+ κ.ε. κινητήρα αλλά υπάρχει το εξής πρόβλημα. Ο ιδιοκτήτης του εγκατέλειψε τα εγκόσμια και οι κληρονόμοι δεν είχαν κάνει κατάθεση πινακίδων για αρκετά χρόνια σε σημείο πλέον να υπάρχει μια οφειλή στην εφορία πάνω από 15.000 ευρώ. Για να γίνει  μεταβίβαση στο όνομά μου θα πρέπει πρώτα να αποπληρωθεί αυτό το ποσό το οποίο ούτε εγώ αλλά ούτε οι κληρονόμοι αναλαμβάνουν. Αναρωτιόμουν αν με κάποιον τρόπο μπορεί να περάσει το αμάξι στα χέρια μου, με σκοπό να εκδοθούν πινακίδες ιστορικού, χωρίς να υπάρχει κανονική άδεια κυκλοφορίας και προφανώς αποφεύγοντας την πληρωμή της οφειλής.  Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ας με ενημερώσει, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καταγράφηκε
DR_PATRIK
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39



« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 12, 2018, 06:48:14 πμ »

Καλημέρα British.
Θα περιγράψω τη προσωπική μας εμπειρία με Peugeot 504. Είχε απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας με συνολικό ποσό οφειλής τετραψήφιο, δεν είχε καταθεμένες πινακίδες και επίσης σημαντικό δεν είχε περάσει στο όνομα κληρονόμου. Το σωστό από εμάς έγινε και το αυτ/το καθάρισε από χρέη προς το δημόσιο και ήταν καθαρό με κανονική άδεια κυκλοφορίας.
Όταν φίλος ενδιαφέρθηκε να το κάνει ιστορικό sporting αυτό που χρειάστηκε να κάνει ήταν να μεταβιβαστεί στο όνομά του και να πληρώσει μεταβίβαση και τα τέλη κυκλοφορίας για το 2018. Υποσχέθηκε να δώσει ένα ποσό για να συνεισφέρει στο κόστος των τελών αλλά ήταν τελικά στη καλή του διάθεση αυτό. Το peugeot 504 είναι στο όνομά του με μόνη υποχρέωσή του να περάσει ΚΤΕΟ όταν είναι έτοιμο και εμείς αυτή τη στιγμή χορηγοί της ως τώρα προσπάθειάς του.
Συμπέρασμα και συμβουλή είναι ότι αν το όχημα αξίζει πάνω απο το δεκαπλάσιο της οφειλής στο δημόσιο να μπείτε σε διαδικασία. Διαφορετικά οι κληρονόμοι είναι υπεύθυνοι για τις οφειλές και βαρύνουν αποκλειστικά αυτούς. Προσωπικά δε θα άγγιζα το όχημα ενδιαφέροντός σας και καλύτερα θα έδινα σε φιλανθρωπία μικρότερο ποσό που θα βοηθούσε πραγματικά ανθρώπους- παιδιά σε ανάγκη.
Συμβουλή μου είναι βρείτε κάποιο άλλο όχημα ενδιαφέροντος. Σημειώστε ότι τη διαδικασία ανέλαβε διεκπεραιωτής για τη πιο σωστή και τυπική ολοκλήρωση των ενεργειών.
Καταγράφηκε
SoulAziz
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 12, 2018, 11:20:44 πμ »

Εαν χρωσταει στην εφορια δεν το αγγιζουμε! Η διαδικασία πάντως είναι ότι πρέπει να αποδεχτούν οι κληρονόμοι το όχημα και τα χρέη που μάλλον θα είναι πάρα πολλά αφού είναι τα τέλη κυκλοφορίας επί δυο για κάθε έτος που δεν έχει πληρωθεί ώστε να βγει η νέα άδει α στο όνομα τους . Σε αυτά θα πληρωθούν και κάποια αλλά παράβολα από το ‘κεφάλαιο’ υπεράξιες και μεταβιβάσεις που είναι σχετικά μικρά. Αφού το πάρουν σε κάποιο όνομα τότε έχει κτεο και παράβολα μεταβίβασης για να γίνει δικό σου. Όλα αυτά λύνονται με χρήματα αλλά το πιο δύσκολο είναι η αποδοχή κληρονομίας και ποιος το αποδέχεται. Εάν το αποδέχεται σύζυγος τότε μικρό το κακό. Εάν δεν υπάρχει σύζυγος και το αποδέχονται τέκνα τότε θέλει 100 υπ δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις και μήνες αναμονής. Καλό κουράγιο. 
Καταγράφηκε
Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 02, 2018, 13:36:59 μμ »

Αφού η πρόθεση είναι πινακίδες ιστορικού κι επομένως, η άδεια κυκλοφορίας δεν σας χρειάζεται, τι δουλειά έχουν τα Τ.Κ.; Αυτά είναι χρέη άλλων και αφορούν στο ότι το όχημα μέχρι τώρα τυπικά έκανε χρήση των δημοσίων δρόμων και χώρων. Αγοράστε το αυτοκίνητο από εκείνους που σήμερα είναι οι ιδιοκτήτες του, βάσει ενός ιδιωτικού συμφωνητικού, ή και υπευθύνων δηλώσεων. Τότε το αυτοκίνητο θα έχει αναμφισβήτητα γίνει δικό σας. Όχι, βέβαια, ότι θα πείσετε εύκολα τους τρέμοντες τον μπαμπούλα-κράτος διοικούντες τα σωματεία μας να σας δώσουν πινακίδες, αλλά είναι ευκολώτερο αυτὀ, παρά να πείσετε τους σημερινούς ιδιοκτήτες, να πληρώσουν τα Τ.Κ.
Καταγράφηκε
Pyrgiotis
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 446



« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 03, 2018, 17:21:01 μμ »

Αφού η πρόθεση είναι πινακίδες ιστορικού κι επομένως, η άδεια κυκλοφορίας δεν σας χρειάζεται, τι δουλειά έχουν τα Τ.Κ.; Αυτά είναι χρέη άλλων και αφορούν στο ότι το όχημα μέχρι τώρα τυπικά έκανε χρήση των δημοσίων δρόμων και χώρων. Αγοράστε το αυτοκίνητο από εκείνους που σήμερα είναι οι ιδιοκτήτες του, βάσει ενός ιδιωτικού συμφωνητικού, ή και υπευθύνων δηλώσεων. Τότε το αυτοκίνητο θα έχει αναμφισβήτητα γίνει δικό σας. Όχι, βέβαια, ότι θα πείσετε εύκολα τους τρέμοντες τον μπαμπούλα-κράτος διοικούντες τα σωματεία μας να σας δώσουν πινακίδες, αλλά είναι ευκολώτερο αυτὀ, παρά να πείσετε τους σημερινούς ιδιοκτήτες, να πληρώσουν τα Τ.Κ.
Προσωπικά δεν ρισκάρω να ρίξω χρήματα σε ένα αυτοκίνητο που είναι χρεωμένο στο ΑΤΜ και το όνομα κάποιου τρίτου. Τουλάχιστον όσο δεν αλλάζει το νομικό καθεστώς ξεκάθαρα. Κατά τα άλλα είναι πραγματικά λογικό , όπως και η διάσωση ενός αυτοκινήτου από την ανακύκλωση ή από ένα χωράφι.
Καταγράφηκε

ΣΦΙΠΟΠ
Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57


« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 18, 2018, 01:40:25 πμ »

Αφού η πρόθεση είναι πινακίδες ιστορικού κι επομένως, η άδεια κυκλοφορίας δεν σας χρειάζεται, τι δουλειά έχουν τα Τ.Κ.; Αυτά είναι χρέη άλλων και αφορούν στο ότι το όχημα μέχρι τώρα τυπικά έκανε χρήση των δημοσίων δρόμων και χώρων. Αγοράστε το αυτοκίνητο από εκείνους που σήμερα είναι οι ιδιοκτήτες του, βάσει ενός ιδιωτικού συμφωνητικού, ή και υπευθύνων δηλώσεων. Τότε το αυτοκίνητο θα έχει αναμφισβήτητα γίνει δικό σας. Όχι, βέβαια, ότι θα πείσετε εύκολα τους τρέμοντες τον μπαμπούλα-κράτος διοικούντες τα σωματεία μας να σας δώσουν πινακίδες, αλλά είναι ευκολώτερο αυτὀ, παρά να πείσετε τους σημερινούς ιδιοκτήτες, να πληρώσουν τα Τ.Κ.
Προσωπικά δεν ρισκάρω να ρίξω χρήματα σε ένα αυτοκίνητο που είναι χρεωμένο στο ΑΤΜ και το όνομα κάποιου τρίτου. Τουλάχιστον όσο δεν αλλάζει το νομικό καθεστώς ξεκάθαρα. Κατά τα άλλα είναι πραγματικά λογικό , όπως και η διάσωση ενός αυτοκινήτου από την ανακύκλωση ή από ένα χωράφι.

Εγώ πάλι, αν με ενδιέφερε, θα τ' αγόραζα χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Στα νομικά ζητήματα χρειάζεται ακριβολογία... Δεν είναι το αυτοκίνητο χρεωμένο, αλλά ο ιδιοκτήτης με φόρους. Φόρους που προέκυψαν από την χρήση δημοσίων δρόμων που έκανε ο ίδιος με το αυτοκίνητό του και όχι από την αγορά ή κατοχή τού οχήματος. Όταν χρωστάμε Τ.Κ. δεν δεσμεύεται το αυτοκίνητό μας, ως αντικείμενο. Και δεν υποχρεούμεθα να το διατηρούμε στην κατοχή μας. Πόσω μάλλον αν είναι πεπαλαιωμένο και ακίνητο. Αν ήταν έτσι, τότε οι δήμοι δεν θα μπορούσαν να περισυλλέγουν εγκαταλελειμμένα.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!