1o Αττικό Trailride 4X4 2018: H Μάχη του Μαραθώνα - 11 Φλεβάρη
Αύγουστος 22, 2018, 01:22:45 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 [2]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: 1o Αττικό Trailride 4X4 2018: H Μάχη του Μαραθώνα - 11 Φλεβάρη  (Αναγνώστηκε 2220 φορές)
superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 02, 2018, 23:29:50 μμ »

H πρώτες συμμετοχές

1. ΚΑΡΥΔΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ - ΜΑΡΚΟΥΛΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ - KIA SPORTAGE

2 ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ - MITSUBISHI KAOT

3.ΚΑΖΑΚΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ - JEEP COMPASS

4. ΡΕΚΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΡΕΚΚΑΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ - MITSUBISHI L200

5. ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ - ΤΣΑΠΟΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - RENAULT R4

6. ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΡΠΟΔΙΝΗΣ - ΖΩΗ ΚΑΡΠΟΔΙΝΗ - LAND ROVER DISCOVERY I

7. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ - - SUBARU FORESTER

8. ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΑΒΑΛΟΣ - LAND ROVER DEFENDER
Καταγράφηκε

kavy
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 240


Time is running!


WWW
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 03, 2018, 16:28:08 μμ »

5. ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ - ΤΣΑΠΟΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - RENAULT R4

Vive la France!
Καταγράφηκε

http://www.yourgear.gr: η αυτοκίνηση όπως της αξίζει!
superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 05, 2018, 09:36:16 πμ »

Ολοκληρώθηκε χθές Κυριακή ο τελικός έλεγχος της διαδρομής, η οποία "έκλεισε" στα 100χλμ, καθώς αφαιρέθηκε ένα τμήμα ύστερα απο σημαντική κατολίσθηση. 54χλμ περίπου είναι χωμάτινα.

Παράλληλα δημιουργήθηκαν και τρείς εναλλακτικές διαδρομές  - παρακάμψεις μήκους 1.5 χλμ η κάθε μια, για χρήση απο τα "δικίνητα". Οι παρακάμψεις αυτές είναι μέσα στην απλή διαδρομή, όχι σε ειδικές και αποφεύγουν περάσματα ποταμιών που έχει η διαδρομή.

Όλος ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε με ένα Jeep "fiat" Cherokee με ασφάλτινα ελαστικά.




Λόγω της φύσης της διαδρομής (χώμα) η καταγραφή των χιλιομέτρων πραγματοποιήθηκε με μπροστινό τροχό μοτοσυκλέτας 21'' με ακρίβεια 1 μέτρου - η αποτύπωση στο road book είναι ανα 10m.
To calibration έχει γίνει με εργοταξιακό ροδάκι.

Αυτό εξασφαλίζει ότι η ακρίβεια στα μέτρα είναι απόλυτη και δεν παρεμβαίνουν ολισθήσεις τροχών (λάσπη, ανηφορικά τμήματα κλπ) και απώλειες λόγω τετρακίνησης.

Καταγράφηκε

PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 05, 2018, 13:26:46 μμ »




Λόγω της φύσης της διαδρομής (χώμα) η καταγραφή των χιλιομέτρων πραγματοποιήθηκε με μπροστινό τροχό μοτοσυκλέτας 21'' με ακρίβεια 1 μέτρου - η αποτύπωση στο road book είναι ανα 10m.
To calibration έχει γίνει με εργοταξιακό ροδάκι.

Αυτό εξασφαλίζει ότι η ακρίβεια στα μέτρα είναι απόλυτη και δεν παρεμβαίνουν ολισθήσεις τροχών (λάσπη, ανηφορικά τμήματα κλπ) και απώλειες λόγω τετρακίνησης.



+1000  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #19 στις: Φεβρουάριος 06, 2018, 19:01:02 μμ »

Σε απόσταση αναπνοής απο την Αθήνα....

Καταγράφηκε

superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 10, 2018, 15:54:58 μμ »




Συμμετοχές / Αποτελέσματα -> http://sportstiming.gr/live/results/auto/regularity/REG18MARATH/










Καταγράφηκε

superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #21 στις: Φεβρουάριος 10, 2018, 20:14:06 μμ »

Προσωρινό ωράριο εκκίνησης απο Βαρυμπόμπη

http://sportstiming.gr/live/results/auto/regularity/REG18MARATH/START_D1.pdf
Καταγράφηκε

superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #22 στις: Φεβρουάριος 10, 2018, 21:05:50 μμ »

RB Θεατών για το πρώτο ποταμάκι!
Τα οχήματα θα περάσουν εκεί απο περίπου 11:10 έως 11:45

Σε μορφή PDF


Συντεταγμένες:  38.184811° -  23.869759°

Σημείο στο χάρτη
https://www.google.gr/maps/place/38%C2%B011'05.3%22N+23%C2%B052'11.1%22E/@38.1848056,23.8678445,627m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d38.1848056!4d23.86975







Καταγράφηκε

superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 10, 2018, 21:48:21 μμ »

1o Αττικό Trail Ride 2018 – Η Μάχη του Μαραθώνα

Με τον καιρό σύμμαχο, να έχει προετοιμάσει ένα λασπερό τερέν για τα 24 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, ξεκινά αύριο το 1ο Αττικό Trail Ride για το 2018.

Η σύγχρονη μηχανοκίνητη Μάχη του Μαραθώνα θα διεξαχθεί στην ευρύτερη περιοχή γύρω απο την Πάρνηθα και τη Λίμνη του Μαραθώνα.

Τα πληρώματα θα ξεκινήσουν απο την πλατεία της Βαρυμπόμπης στις 10:00 το πρωί της Κυριακής και ακολουθώντας μια μικτή διαδρομή 100 περίπου χιλιομέτρων θα προσπαθήσουν να ακολουθήσουν με ακρίβεια τους στόχους της μέσης ωριαίας που θα τους δοθούν.

Το παιχνίδι δεν έχει στόχο την απόλυτη ταχύτητα αλλά την ακρίβεια διατήρησης της σύμφωνα με τις οδηγίες σε συνδυασμό με την πλοήγηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το άθροισμα των απαιτούμενων ΜΩΤ για το σύνολο της διαδρομής δεν ξεπερνάει τα περίπου 25 χιλιόμετρα.

Το ολισθηρό έδαφος όμως θα βάλει έναν ακόμα παράγοντα δυσκολίας στο πρόγραμμα και το πλήρωμα θα πρέπει να τα βγάλει πέρα με τη δύσκολη “εξίσωση”.

Αξιζει να σημειωθεί η συμμετοχή των ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΥ/ΤΣΑΠΟΓΑ που θα συμμετέχουν με ένα Renault 4L στην κατηγορία 2WD!
Καταγράφηκε

ex-works
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 60



WWW
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 19:40:52 μμ »

Λοιπόν!
 Υπάρχει θεός μάλλον, και βλέπει και τιμωρεί. Παρακολουθούντας επισταμένως  τις προηγούμενες μέρες των αγώνα των Δελαπόρτα-Μουστάκα στο μοντε, προς το τέλος του αγώνα ευχόμουν η Φάλκον του Γερμανού να πάθει κάτι. Πράγματι λοιπών και ενώ ο άμοιρος ο Γερμανός ήταν πρώτος, μια ειδική πριν από το τέλος εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη. Χάρηκα για του Έλληνες φίλους που τελικά τερμάτισαν δεύτεροι γενικής.
Κοντός ψαλμός.......
Αποφάσισα να κάνω την ´μάχη του μαρθωνά´  γιατί το κονμπινεησον off road-regularity-Αττική μου άρεσε. Και ενώ είμασταν πρώτοι σε όλη την διάρκεια του αγώνα με διαφορά ασφαλείας, δυο ειδικές πριν το τέλος το ρειντζ απόφασισε να μείνει από τρόμπα βενζίνης. Κάτσαμε 20 στην άκρη,  και ενώ ετοιμάζαμε την οδική να έρθει, κάνω μια προσπάθεια και το ρειντζ αποφάσισε να δουλέψει (κρύωσε η τρόμπα) και πήρα τον δρόμο της επιστροφής, ρεταροντας μεν αλλά οδικώς δε.  
Δεν πειράζει ρε Θεέ, εγώ έχασα την μάχη του μαραθώνια, αλλά τα επαθλα του μοντε βρίσκονται Ελλάδα.

Στα του αγώνα τώρα, πολύ καλές εντυπώσεις, διαδρομή μοναδικη μέσα στα πόδια μας, απίστευτα καλά τα μέτρα του Ροουντ μπουκ, και το 4Χ4 ρεγκιουλαριτι ωραία ιδέα.
Εγώ ως μη έμπειρος Οφ ροουντ αγωνιζόμενος δεν μπορούσα να φανταστώ τι μπορεί να κάνει το αμάξι μου. Ανεβήκαμε ανάποδα ποτάμι για 200-300 μέτρα με γλιστερό πυθμένα και βράχια 50-60 πόντων. Υπήρχαν και παρακάμψεις για τα οχήματα που δεν μπορούσαν να περάσουν. Ωραία εμπειρία μακάρι να επαναληφθεί.
Σχετικά με τον τρόπο που οι οργανωτές έκαναν τις κατηγορίες..
Επειδή πολλά γράφτηκαν, εγώ θα ήθελα να πω ότι καλώς μπήκαν ανά χρονολογία και όχι ανα tuning, λόγο του οτι ο αγωνας είναι ρεγκιουλαριτυ. Δηλ. Θεωρητικά όλοι θα μπορούσαν να είναι νικητές. Ο σαΐνθ να ερχόταν με το Peugeot θα πήγανε με 18 μωτ όπως το 4L.
Αυτά!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 11, 2018, 19:43:26 μμ από ex-works » Καταγράφηκε

Drive safe
Γκαραζίστ
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 41


« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 21:59:01 μμ »


 Η διαδρομή ήταν πράγματι πανέμορφη, και το road book ακριβές και χωρίς σφάλματα. Αρκετά δυσκολότερη απο την περιγραφή (ή απο όσο, τέλος πάντων, φανταζόμασταν), μας ανάγκασε να εγκαταλείψουμε στο ανηφορικό κομμάτι με τις κροκάλες στην ειδική "Φειδιππίδης", αν και είχαμε βγάλει σχετικά άνετα όλα τα κομμάτια μέχρι εκεί - κάνοντας χρήση των δύο παρακάμψεων. Ο συνδυασμός μπροστινής κίνησης και 13άρη τροχού μάλλον δεν ήταν ο πιο κατάλληλος... Σαρκασμός Αλλά το ευχαριστηθήκαμε και με το παραπάνω!

 Μου έκανε εντύπωση ο πολύ μικρός αριθμός συμμετοχών για μια εκδήλωση εξαιρετικά χαμηλού κόστους και που απευθυνόταν σε καθημερινά αυτοκίνητα. Το 1987, το πρώτο ράλλυ 4Χ4 που είχε διοργανωθεί στη χώρα μας απευθυνόταν στο ίδιο κοινό και με τα (ανύπαρκτα) μέσα προβολής της εποχής είχε μαζέψει 120 συμμετοχές. Σήμερα, υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες τετρακίνητα κάθε είδους στους δρόμους, οι διαδρομές μέσα στην Αττική αλλά και γύρω απο αυτήν (Βοιωτία, Κορινθία, Εύβοια...) είναι πάρα πολλές και όμορφες, οι τρόποι για την προβολή μιας τέτοιας διοργάνωσης είναι πολλοί...Σκεφτείτε το καλύτερα εσείς οι διοργανωτές τί δυναμική έχει το χωμάτινο ρεγκιουλάριτυ  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε
superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 13, 2018, 02:09:43 πμ »

1o Αττικό Regularity Trail Ride 4Χ4 2018 – «Η Μάχη του Μαραθώνα»
 
Λίγο από το δρόμο του Φειδιππίδη!

 
Σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο της Αθήνας μπορεί κανείς να βρει πολλές εκπλήξεις της φύσης. Από σκοτεινά δρομάκια μέσα στο πυκνό δάσος, μέχρι ποταμάκια επιπέδου Camel Trophy.
Μια γεύση από όλα αυτά μαζί, σε σωστές δόσεις είχαν την ευκαιρία τα 23 πληρώματα που ξεκίνησαν την σύγχρονη μηχανοκίνητη μάχη του Μαραθώνα την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου από την Βαρυμπόμπη.
 
Έπειτα από 100 χιλιόμετρα, γύρω από τη λίμνη του Μαραθώνα, τα οχήματα ολοκλήρωσαν το 1ο Αττικό Regularity 4Χ4, που αποδείχθηκε απαιτητικό ακόμα και για τα πιο έμπειρα πληρώματα.
Το ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι το τέλος με έντονο συναγωνισμό και πολλές αλλαγές στις πρώτες θέσεις κατά τη διάρκεια των 8 ειδικών ακριβείας.
 
Το χεράκι του έβαλε και ο καιρός, προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος με βροχή όλο το προηγούμενο βράδυ αλλά και λαμπερό ήλιο το πρωινό του αγώνα.
Η λάσπη όπως ήταν φυσικό ανέβασε τον πήχη και ακόμα και απλές αγροτικές ανηφόρες έκρυβαν εκπλήξεις!
 
Αναπάντεχο φαβορί, ήταν το Renault 4L με τους Μαρκαντωνάτο / Τσαπόγα, που όσο μπόρεσαν να παραμείνουν στον αγώνα κρατήθηκαν μέσα στην 5άδα της γενικής, ενώ «πήραν» και μια πρωτιά. Τελικά αναγκάστηκαν να «υποχωρήσουν» στον κλασσικό δρόμο που είχε ακολουθήσει στην αρχαιότητα ο Φειδιππίδης, όπου η κυλιόμενη πέτρα και οι επαναλαμβανόμενες φουρκέτες (12!) δεν συνεργάστηκαν με την μπροστινή κίνηση του 4L.
 
Απ΄την άλλη ο κλασσικός «Huffy» Δ. Σταυρόπουλος με τον  Γ. Σαρρή στην πρώτη τους εμφάνιση στο χώμα, διατήρησαν μια σταθερή θέση στην κορυφή, εξασφαλίζοντας και περιθώριο ασφαλείας. Κάπου εκεί όμως που απολάμβαναν την πολυτέλεια του Range Rover η αντλία καυσίμου είχε διαφορετική άποψη οπότε game over.
 
Εντωμεταξύ σιγά-σιγά ζεστάθηκε η πολύπειρη «Souki» Σούλα Καραμηνά -η οποία αποχωρίστηκε για τον αγώνα αυτό, το δεξί κάθισμα του συζύγου Μ. Εγγλεζόπουλου- που και έφερε σιγά – σιγά τον οδηγό της Βασίλη Μαϊδώνη και το Grand Cherokee τους στη δεύτερη θέση του αγώνα.
 
Kάπου εκεί τρύπωσε και το πλήρωμα των Κυπριανού / Παπανικολάου όντας κορυφαίοι σε τρεις μετρήσεις με το Forester κατάφεραν να εξασφαλίσουν την τρίτη θέση.
 
Η μεγαλύτερη έκπληξη ήρθε όμως από τους πρωτοεμφανιζόμενους Καππής Χαράλαμπος /  Ορφανουδάκης Άγγελος  που οδηγώντας χωρίς όργανα το Hilux, αλλά με βασικό εργαλείο τους, το νεανικό κέφι, κατάφεραν να διατηρούνται σταθερά κοντά στις κορυφαίες θέσεις σε κάθε ειδική και μάλιστα να νικήσουν και στην μεγαλύτερη!
Συγκέντρωσαν συνολικά τους λιγότερους βαθμούς ποινής και εξασφάλισαν την πρώτη θέση στον αγώνα.
 
Γεύση από τον αγώνα πήρε και ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού Ελλάδος, Δ. Μιχελακάκης που κάθισε για μια πρώτη δίπλα στον Αλέξη Λυχναρά.
 
Όμως την Κυριακή που πέρασε δεν είχαν σημασία μόνο οι κορυφαίοι στην κατάταξη, αλλά όλοι οι συμμετέχοντες που έλαβαν μέρος σε μια φιλική και κυρίως δίπλα στη φύση οργάνωση που απευθύνεται πραγματικά σε όλη την οικογένεια.
 
Το παιχνίδι δεν έχει στόχο την απόλυτη ταχύτητα αλλά την ακρίβεια διατήρησης της σύμφωνα με τις οδηγίες σε συνδυασμό με την πλοήγηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το άθροισμα των απαιτούμενων ΜΩΤ για το σύνολο της διαδρομής δεν ξεπέρασε τα περίπου 25 χιλιόμετρα.
 
 
Η οργάνωση του αγώνα έγινε από το Α.Σ. Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής με αρωγό την Αξοτεχνική και χορηγό επικοινωνίας το www.Off-Road.gr
 
Λίγα λόγια για τα Regularity Trail Ride
Οι κατηγορίες εξαρτώνται από την ηλικία του αυτοκίνητου και μόνο, καθώς η ταχύτητες είναι μικρές και όλοι έχουν την ευκαιρία να διακριθούν, όπως αποδείχθηκε.
 
Η πλοήγηση γίνεται από το κάθε πλήρωμα χρησιμοποιώντας το road book που θα λάβει από την οργάνωση λίγο πριν την εκκίνηση. Το πλήρωμα παραλαμβάνει και οδηγίες σχετικά με τις μέσες ωριαίες ταχύτητες που πρέπει να ακολουθήσει στα διάφορα τμήματα της διαδρομής.
 
Η κατάταξη προκύπτει από την απόκλιση της ιδανικής μέσης ωριαίας ταχύτητας που μετριέται από την οργάνωση σε αρκετά κρυφά σημεία της χωμάτινης διαδρομής.
 
Φωτογραφίες: nikos@kakoliris.com
Αναλυτικά αποτελέσματα: http://sportstiming.gr/live/results/auto/regularity/REG18MARATH/







































Καταγράφηκε

superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 15, 2018, 22:24:38 μμ »

.....Στα του αγώνα τώρα, πολύ καλές εντυπώσεις, διαδρομή μοναδικη μέσα στα πόδια μας, απίστευτα καλά τα μέτρα του Ροουντ μπουκ, και το 4Χ4 ρεγκιουλαριτι ωραία ιδέα.
Εγώ ως μη έμπειρος Οφ ροουντ αγωνιζόμενος δεν μπορούσα να φανταστώ τι μπορεί να κάνει το αμάξι μου. Ανεβήκαμε ανάποδα ποτάμι για 200-300 μέτρα με γλιστερό πυθμένα και βράχια 50-60 πόντων. Υπήρχαν και παρακάμψεις για τα οχήματα που δεν μπορούσαν να περάσουν. Ωραία εμπειρία μακάρι να επαναληφθεί.

Εμ θα επαναληφθεί Δημήτρη, αλλά θα είσαι στα εξωτερικά  Στριφογύρισμα ματιών
Όσον αφορά την "καλά μέτρα του Ροουντ μποοκ" είναι θέμα βίτσιου αυτού που μετράει  Σαρκασμός


Σχετικά με τον τρόπο που οι οργανωτές έκαναν τις κατηγορίες.. Επειδή πολλά γράφτηκαν, εγώ θα ήθελα να πω ότι καλώς μπήκαν ανά χρονολογία και όχι ανα tuning, λόγο του οτι ο αγωνας είναι ρεγκιουλαριτυ. Δηλ. Θεωρητικά όλοι θα μπορούσαν να είναι νικητές. Ο σαΐνθ να ερχόταν με το Peugeot θα πήγανε με 18 μωτ όπως το 4L.
Αυτά!

Προφανώς και δεν έχει σημασία εφόσον είναι πραγματικό ρεγκιουλάριτυ.

Ευχαριστούμε Δημήτηρη για το σχόλιο και πουσαι... δεν έχεις ακόμα δει τι μπορεί να κάνει το Range...  Σαρκασμός Σαρκασμός
Καταγράφηκε

superspy
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 84



« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 15, 2018, 23:02:42 μμ »


 Η διαδρομή ήταν πράγματι πανέμορφη, και το road book ακριβές και χωρίς σφάλματα. Αρκετά δυσκολότερη απο την περιγραφή (ή απο όσο, τέλος πάντων, φανταζόμασταν), μας ανάγκασε να εγκαταλείψουμε στο ανηφορικό κομμάτι με τις κροκάλες στην ειδική "Φειδιππίδης", αν και είχαμε βγάλει σχετικά άνετα όλα τα κομμάτια μέχρι εκεί - κάνοντας χρήση των δύο παρακάμψεων. Ο συνδυασμός μπροστινής κίνησης και 13άρη τροχού μάλλον δεν ήταν ο πιο κατάλληλος... Σαρκασμός Αλλά το ευχαριστηθήκαμε και με το παραπάνω!


Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν μέσα στο πρόγραμμα η συμμετοχή προσθιοκίνητου δικίνητου... Θέλει θάρρος και .... θράσος να λάβεις μέρος με προσθιοκίνητο σε διαδρομή για πισωκίνητο.
Βέβαια αποδείξατε ότι το "έχετε" αν και ο Φειδιππίδης όντας με τα πόδια δεν τον απασχολούσαν οι πέτρες. Τώρα βέβαια με τα καρεκλοπόδαρα που έριξε την προηγούμενη μέρα και το εξ ορισμού αδύναμο 4L η ανηφόρα με τις φουρκέτες έβαλε τέλος.

Συγχαρητήρια πάντως γιατί όχι μόνο ήρθατε αλλά και πήρατε ειδική μπροστά απο όλους!

Θα φροντίσουμε στον επόμενο αγώνα του Μαρτίου, για μια ακόμα καβάτζα ώστε να μην έχετε πρόβλημα. η διαδρομή θα κρατηθεί στο επίπεδο που είδατε μέχρι και που εγκαταλείψατε!



Μου έκανε εντύπωση ο πολύ μικρός αριθμός συμμετοχών για μια εκδήλωση εξαιρετικά χαμηλού κόστους και που απευθυνόταν σε καθημερινά αυτοκίνητα. Το 1987, το πρώτο ράλλυ 4Χ4 που είχε διοργανωθεί στη χώρα μας απευθυνόταν στο ίδιο κοινό και με τα (ανύπαρκτα) μέσα προβολής της εποχής είχε μαζέψει 120 συμμετοχές. Σήμερα, υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες τετρακίνητα κάθε είδους στους δρόμους, οι διαδρομές μέσα στην Αττική αλλά και γύρω απο αυτήν (Βοιωτία, Κορινθία, Εύβοια...) είναι πάρα πολλές και όμορφες, οι τρόποι για την προβολή μιας τέτοιας διοργάνωσης είναι πολλοί...Σκεφτείτε το καλύτερα εσείς οι διοργανωτές τί δυναμική έχει το χωμάτινο ρεγκιουλάριτυ  Κλείσιμο ματιού

Τώρα με αφορμή το σχόλιο σας.

Ο υπογράφων ξεκίνησε για πρώτη φορά πίσω στο 2003 να οργανώνει regularity εκτός δρόμου με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Στις σελίδες του off-road.gr θα βρείτε πολλούς αγώνες της εποχής αν και ο μεγαλύτερος απο πλευράς συμμετοχών ήταν στο Ξυλόκαστρο το 2014 με περίπου 100 αυτοκίνητα και άλλες τόσες μοτο. (Ακόμα θυμάμαι ότι όταν τερμάτιζε η πρώτη μοτοσυκλέτα μετά απο 100 χιλιόμετρα, είχε μόλις φύγει το τελευταίο αυτοκίνητο!)

Επίσης φτάσαμε μέχρι και στη Ροδόπη ενώ έγιναν και αρκετοί αγώνες με 1000χλμ χώμα. Στην Αττική υπάρχει διαδρομή 320 χιλιόμετρα χώμα και έγινε σε μια μέρα απο τις 06:00 το πρωί μέχρι τις 10:00 το βράδυ.

Κάπου εκεί "χάλασε" η συνταγή, πρώτον γιατί κάποιοι άλλοι οργανωτές δοκίμασαν να το κάνουν και αυτοί αλλά το ξεχείλωσαν και έφτασαν να βάζουν ΜΩΤ 49 (μιλάμε για χώμα έτσι;) και διαφήμιζαν ότι είναι αγώνας regularity και κάπου εκεί κάποιοι ακόμα εκτίμησαν ότι είναι αγωνιζόμενοι ταχύτητας και τελικά βυθίστηκε το πράγμα.

Ο πρώτος λοιπόν αγώνας που έγινε, εκ νεου, έγινε με προσοχή ώστε να μπούν σε μια σειρά και πάλι τα πράγματα.

Αν κάποιος θέλει (είτε οργανωτής, είτε συμμετέχων) να τρέξει σε αγώνα κόντρα στο χρονόμετρο, σαφώς δεν μπορεί να το κάνει σε ανοικτούς δρόμους.
Γιαυτό υπάρχουν οι πραγματικοί αγώνες rally. Το να βάζεις μια ΜΩΤ που μπορεί να την φτάνουν λίγοι και όχι όλοι και ουσιαστικά να παίζει ρόλο το αυτοκίνητο και η τρέλα του οδηγού, σε ανοικτούς δρόμους, ε σίγουρα δεν είναι regularity. Άσε που αποδείχθηκε ότι φέρνει μαραζμό καθώς όλο και λιγότεροι θα δίνουν όλο και περισσότερα χρήματα ώσπου στο τέλος θα μεινουν μόνο 4-5 να συμμετέχουν.

Θα χρειαστούμε λοιπόν κάθε βοήθεια για να εδραιωθεί ξανά σε σωστές βάσεις!

Τώρα σχετικά με το επόμενο παιχνίδι, είναι προγραμματισμένο για τις 11 Μαρτίου και πάλι στην Αττική.
Μόλις καταλήξουν τα... Δασαρχεία που μπορούμε και πάλι να κινηθούμε θα βγεί και η σχετικη ανακοίνωση!


Καταγράφηκε

Gigo
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 15, 2018, 23:06:42 μμ »

 Για την ιστορία και μόνο  : το 1986 το πρώτο ράλλυ 4Χ4 είχε 126 συμμετοχές και το επόμενο  (1987) είχε 116 . 
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!