Ιούλιος 19, 2018, 16:54:12 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 9 10 [11]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Να ζυγισουμε λιγο τα πραγματα?  (Αναγνώστηκε 9287 φορές)
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3381



« Απάντηση #150 στις: Ιανουάριος 10, 2018, 15:06:11 μμ »

Πάντως η Ομοσπονδία είχε δύο επιλογές: α) πήγαινε και τους εξηγούσε και ζητούσε τη διόρθωση, όπως το κάνει τώρα, επειδή τα πράγματα είναι πολύ σοβαρότερα, β) όταν δεν υπήρχαν και κρατικές πινακίδες σημείωνε την ένδειξη "μη γνωστός παλαιός άριθμός κυκλοφορίας". Και ας καλούσε τον κάτοχο, το Υπουργείο, να δώσει τις όποιες εξηγήσεις.

Η Ομοσπονδία, ως ιδιώτης που δεν του χορηγήθηκαν ποτέ με κανένα ειδικό νόμο πρόσθετες αρμοδιότητες και εξουσία, δεν δικαιούται να ελέγχει την περιουσία άλλων ιδιωτών. Ένα πράγμα μόνο δικαιούται: Nα κρίνει ποιο όχημα τηρεί τους διεθνείς κανόνες της FIVA.

Δεν καταλαβα τι εννοεις. Τι θα μπορουσε να κανει η Ομοσπονδια ή αν εγραφε η Ομοσπονδια  "μη γνωστός παλαιός άριθμός κυκλοφορίας". Παντως το δευτερο δεν ισχυει, δεν εχω δει ποτε λιστα που να αναγραφει περι "μη γνωστου αριθμου" και προφανως υπηρχαν οδηγιες απο το υπουργειο να μην χορηγουνται πινακιδες σε οχηματα αγνωστου ταυτοτητας.

Περι αρμοδιοτητων Ομοσπονδιας.
Θα ειχες απολυτο δικιο αν η χορηγηση πιστοποιητικου ηταν απολυτα ανεξαρτητη απο την χορηγηση πινακιδας κυκλοφοριας.
Απο τη στιγμη που καλως η κακως η ιστορικη πινακιδα χορηγειται απο τον εκαστωτε φορεα πιστοποιησης και το κρατος ζηταει μηνιαια ενημερωση, τοτε ο φορεας πιστοποιησης οφειλει να ελεγχει τα χαρτια του οχηματος.
Καταγράφηκε

Jason
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 235



« Απάντηση #151 στις: Ιανουάριος 10, 2018, 15:47:31 μμ »

Προς τον Jason: Φοβάμαι ότι εσύ κάνεις κάποιο λάθος. Διότι στη θέση του έμπορου είναι οι ΕΟΦΙΛΠΑ  και ΕΛΠΑ και στην θέση του αγοραστή είσαι εσύ, που αγοράζεις ή παραλαμβάνεις, στην όποια αναλογία του συγκεκριμένου παραδείγματος με τη δική μας πραγματικότητα. Αλλά καλά που το λες αυτό! Γιατί, αν τους ζητήσεις πινακίδα, δεν φαντάζομαι ότι θα ζητήσεις και χαρτιά που να αποδεικνύουν ότι νόμιμα την έχουν παραλάβει από τον κατασκευαστή... Γιατί ξέρεις ότι δεν ευθύνεσαι εσύ αν εκείνοι παράνομα κατέχουν την πινακίδα που σού δίνουν. Ενώ εκείνοι, πλανόμενοι, νομίζουν ότι ευθύνονται αυτοί, αν κάποιος παλιός ιδιοκτήτης ενδεχομένως κατείχε το σημερινό δικό σου όχημα υπό μη νόμιμες προϋποθέσεις. Και σού ασκούν παρανόμως τον έλεγχο, που δεν διανοείσαι να τούς ασκήσεις εσύ, αφού ως ιδιώτες δεν έχουν περισσότερα δικαιώματα απέναντί σου από όσα εσύ απέναντί τους.

Το εμπορικό αντικείμενο  εξετάζουμε.
 Το χρήμα είναι πάντα χρήμα, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει σε τι δοσοληψίες έχει συμμετοχή ,  ένα χαρτονόμισμα, νόμιμες ή παράνομες.
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 812


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #152 στις: Ιανουάριος 10, 2018, 16:40:17 μμ »



Το εμπορικό αντικείμενο  εξετάζουμε.
 Το χρήμα είναι πάντα χρήμα, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει σε τι δοσοληψίες έχει συμμετοχή ,  ένα χαρτονόμισμα, νόμιμες ή παράνομες.

Συμφωνώ απόλυτα...μαζί σου, Ιάσωνα.
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 63


« Απάντηση #153 στις: Ιανουάριος 10, 2018, 21:15:52 μμ »

Προς τον COSMO MIKE: Είναι αυτονόητο ότι θα μπορούσε να σημειώνεται "άνευ παλαιού αριθμού", αφού το ίδιο το κράτος προβλέπει εισαγωγή και εκτελωνισμό απ' ευθείας για ιστορικές πινακίδες. Αλλά, εφόσον η Απόφαση του 2013 δεν είχε αναδρομική ισχύ και τα ζητούμενα από το Υπουργείο στοιχεία αφορούσαν τη μελλοντική χορήγηση πινακίδων, η Ομοσπονδία θα μπορούσε τον Νοέμβριο του 2013 να υποβάλει διευκρινιστικό ερώτημα στο Υπουργείο: "Κύριοι, τι θέλετε να σάς σημειώνουμε σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο δεν είχε παλαιό αριθμό κυκλοφορίας, π.χ. εισήχθη και εκτελωνίσθηκε κατ' ευθείαν για ιστορικό, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, ἠ προήλθε από τον ΟΔΔΥ";. Επίσης, με μια συνάντηση, θα μπορούσε να διερευνήσει κατά πόσον τα στελέχη του Υπουργείου που συνέταξαν εκείνη την απόφαση είχαν σωστή ενημέρωση για τον στόλο των ιστορικών, ή τα πράγματα ήταν συγκεχυμένα στο μυαλό τους. Αυτά τα απλά δεν έγιναν τότε, όπως αντίθετα έγιναν συναντήσεις τώρα κι ας μην επαναλαμβάνουμε τους λόγους. Όμως εκείνη η αδράνεια ανάγκασε στη συνέχεια την Ομοσπονδία να καταφεύγει σε δικές της ερμηνείες για το τι είναι νόμιμο και τι όχι, να κρίνει κατά το δοκούν το ιδιοκτησιακό καθεστώς των αυτοκινήτων των μελών της, να μειώνει τα έσοδά της και τον ρόλο της με την συχνή άρνηση χορήγησης πινακίδων, από τον πάγιο φόβο μήπως εγκληθεί από το Υπουργείο, επειδή εγώ ή εσύ κατέχουμε  ένα αυτοκίνητο 52 ετών και δεν γνωρίζουμε τον παλαιό αριθμό κυκλοφορίας.
        Κατά τα άλλα, ποτέ και με καμία ειδική νομοθετική ρύθμιση δεν εξουσιοδοτήθηκε η ιδιωτική οργάνωσή μας να ελέγχει τα περιουσιακά δεδομένα άλλων ιδιωτών. Η Απόφαση του 2013 τής ζητάει απλώς να μεταφέρονται σε μηνιαία βάση τα στοιχεία που ούτως ή άλλως προβλέπεται να αναγράφονται στο "πιστοποιητικό καταχωρήσεως" ήδη από την πρώτη κιόλας Απόφαση, του '78, αντί αυτά να μένουν για καιρό στα συρτάρια της. Αυτό είναι όλο κι όλο. Ειδικά δικαιώματα σε ιδιώτες χορηγούνται μόνο με ειδική νομοθ. ρύθμιση, όπως π.χ. σε τράπεζες, τηλεφωνικές εταιρείες κλπ. Για εμάς δεν υπάρχει καμμία.
Καταγράφηκε
Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 63


« Απάντηση #154 στις: Ιανουάριος 10, 2018, 21:28:50 μμ »

Προς τον Jason: Μήπως τις συνήθειες τις φαντάζεσαι ως νομοθετικές ρυθμίσειος; Αλλά και πάλι, όταν βρίσκεσαι π.χ. στα γραφεία της ΕΛΠΑ και παίρνεις ένα ζευγάρι πινακίδες, ποιο είναι το εμπορικό αντικείμενο; Ποιος πουλάει και ποιος απλώς δίνει χρήμα;
Καταγράφηκε
Jason
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 235



« Απάντηση #155 στις: Ιανουάριος 11, 2018, 00:14:51 πμ »


[/quote]
Προς τον Jason: Μήπως τις συνήθειες τις φαντάζεσαι ως νομοθετικές ρυθμίσειος; Αλλά και πάλι, όταν βρίσκεσαι π.χ. στα γραφεία της ΕΛΠΑ και παίρνεις ένα ζευγάρι πινακίδες, ποιο είναι το εμπορικό αντικείμενο; Ποιος πουλάει και ποιος απλώς δίνει χρήμα;

Το εμπορικό αντικείμενο της ΕΛΠΑ, για την συγκεκριμένη περίπτωση, είναι η πιστοποίηση του οχήματος ( ως ιστορικό) σύμφωνα με την FIA και μόνο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 11, 2018, 00:16:50 πμ από Jason » Καταγράφηκε
Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 63


« Απάντηση #156 στις: Ιανουάριος 11, 2018, 01:25:16 πμ »

Σωστά, Jason, μια παροχή υπηρεσίας, λοιπόν. Επίσης όμως αγοράζεις και το ζευγάρι πινακίδων, που η ΕΛΠΑ από κάπου προμηθεύεται και πρέπει να έχουν κοπεί παραστατικά. Εσύ, ένας ιδιώτης, μπορείς να ζητήσεις εκείνη την ώρα από την ΕΛΠΑ το τιμολόγιο βάσει του οποίου πλήρωσε τις πινακίδες, για να την ελέγξεις αν όντως αυτό που πάει να σου δώσει το κατέχει νόμιμα; Αν όχι, γιατί εκείνη, ένας ιδιώτης επίσης, να ελέγχει αυτό που κατέχεις εσύ; Και μη μου πεις ότι το ένα είναι μικρό και το άλλο μεγάλο, ούτε το ένα φτηνό και το άλλο ακριβό, γιατί, καταλαβαίνεις, η νομιμότητα δεν κάνει διακρίσεις.
Η ΕΛΠΑ είναι νομικά ό,τι εσύ. ΝΠΙΔ εκείνη, ΦΠΙΔ εσύ. Και οι δύο απλοί ιδιώτες. Δεν έχει δικαίωμα ούτε να σου φωτοτυπήσει την ταυτότητα, ούτε την άδεια του αυτοκινήτου, παρά μόνο να σε ερωτήσει το όνομα και την διεύθυνση και τον προηγούμενο αριθμό κυκλοφορίας, επειδή η Υπ. Απόφαση ορίζει την σύνταξη ενός "Πιστοποιητικού Καταχωρήσεως" και την υποχρεώνει κάθε μήνα να κοινοποιεί αυτά τα στοιχεία στο Υπουργείο. Φυσικά, την μάρκα και την χρονιά του αυτοκινήτου είναι αρμόδια να τα πιστοποιήσει εκείνη, ως εκπρόσωπος της FIA.
Για τον έλεγχο των στοιχείων που κατέθεσες, τής νόμιμης κατοχής του αυτοκινήτου σου, για το αν έχει εκτελωνιστεί κάποτε κ.ο.κ. αρμόδιες είναι οι κρατικές αρχές. Όχι ο ιδιώτης. Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω.
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


« Απάντηση #157 στις: Ιανουάριος 11, 2018, 09:00:05 πμ »

Σωστά, Jason, μια παροχή υπηρεσίας, λοιπόν. Επίσης όμως αγοράζεις και το ζευγάρι πινακίδων, που η ΕΛΠΑ από κάπου προμηθεύεται...
Έκπληξη μα τι λες;;;; Απορία Απορία
Καταγράφηκε

may the force be with you
Σελίδες: 1 ... 9 10 [11]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!