Σεπτέμβριος 20, 2018, 21:03:47 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Rally Costa Brava Historic, 2018  (Αναγνώστηκε 6004 φορές)
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1098


drive it like you stole it....


« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 08:54:40 πμ »


το Classic Mini Club πετάει διεθνώς!!!!
Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 441


« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 18:34:45 μμ »

Oκτώ  Ελληνικές Συμμετοχές !  Χαμόγελο
'Εχει ξαναγίνει σε διεθνή αγώνα  εξωτερικού;  Απορία
Εύχομαι να αυξηθούν οι συμμετοχές  και να πάρετε όλοι Bravo,  sto Costa Brava  Κλείσιμο ματιού
Μήπως ο Ομοσπονδία σκέφτεται να κάνει κάτι για τους πρεσβευτές του Ελληνικού Regualarity?
Μακάρι η Ε.Ο ΦΙΛ.Π.Α να σκεφτεί να κάνει κάτι για τα  9 πληρώματα-πρεσβευτές του Ελληνικού Regularity.
Καταγράφηκε
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 18:47:23 μμ »

Oκτώ  Ελληνικές Συμμετοχές !  Χαμόγελο
'Εχει ξαναγίνει σε διεθνή αγώνα  εξωτερικού;  Απορία
Εύχομαι να αυξηθούν οι συμμετοχές  και να πάρετε όλοι Bravo,  sto Costa Brava  Κλείσιμο ματιού
Μήπως ο Ομοσπονδία σκέφτεται να κάνει κάτι για τους πρεσβευτές του Ελληνικού Regualarity?
Μακάρι η Ε.Ο ΦΙΛ.Π.Α να σκεφτεί να κάνει κάτι για τα  9 πληρώματα-πρεσβευτές του Ελληνικού Regularity.


Φωνη βοωντος εν τη ερήμω!!!
Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 441


« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 23, 2018, 18:50:59 μμ »

Oκτώ  Ελληνικές Συμμετοχές !  Χαμόγελο
'Εχει ξαναγίνει σε διεθνή αγώνα  εξωτερικού;  Απορία
Εύχομαι να αυξηθούν οι συμμετοχές  και να πάρετε όλοι Bravo,  sto Costa Brava  Κλείσιμο ματιού
Μήπως ο Ομοσπονδία σκέφτεται να κάνει κάτι για τους πρεσβευτές του Ελληνικού Regualarity?
Μακάρι η Ε.Ο ΦΙΛ.Π.Α να σκεφτεί να κάνει κάτι για τα  9 πληρώματα-πρεσβευτές του Ελληνικού Regularity.
Φωνη βοωντος εν τη ερήμω!!!
Ποτέ δεν είναι αργά,αλλά πρίν τον αγώνα !
Ίσως μετά τις εκλογές της ΦΙΛΠΑ!
Καταγράφηκε
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1098


drive it like you stole it....


« Απάντηση #49 στις: Απρίλιος 12, 2018, 15:45:23 μμ »

Λοιπον, αναρτήθηκαν οι ΕΔ..... Τη πρωτη μερα 2....σαραντάρες κ 1...εβδομηντάρα...

Μας βλεπω με βαλιουμ.....
Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 441


« Απάντηση #50 στις: Απρίλιος 16, 2018, 17:59:45 μμ »



Καλό ταξίδι,καλή διασκέδαση,καλή επιτυχία σε όλους  Χαμόγελο
Καταγράφηκε
DR_PATRIK
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 41



« Απάντηση #51 στις: Απρίλιος 16, 2018, 18:26:20 μμ »

Ωραίο θέαμα!
Καλό ταξίδι, καλές εμπειρίες, καλές συνεργασίες και σίγουρες επιτυχίες. Μεγάλο χαμόγελο Μεγάλο χαμόγελο Άνεση
Καταγράφηκε
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



« Απάντηση #52 στις: Απρίλιος 16, 2018, 19:22:12 μμ »

Για όσους ενδιαφέρονται τα on line αποτελεσματα θα βρίσκονται εδώ www.blunik.com
Καταγράφηκε
mm55
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110


« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 16, 2018, 19:40:24 μμ »

Για όσους ενδιαφέρονται τα on line αποτελεσματα θα βρίσκονται εδώ www.blunik.com

Στου αντιπαλου? :-) :-)
Καταγράφηκε
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



« Απάντηση #54 στις: Απρίλιος 16, 2018, 20:22:50 μμ »

Λες να με κάψει?? Οχι μωρέ, αυτός είναι καλός, δεν κανει τέτοια!!!
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 822


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #55 στις: Απρίλιος 16, 2018, 23:47:17 μμ »

Καλή διασκέδαση & επιτυχία...στα Ελληνικά πληρώματα!
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 441


« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 20, 2018, 19:00:52 μμ »

Για όσους ενδιαφέρονται τα on line αποτελεσματα θα βρίσκονται εδώ www.blunik.com

Προσωρινά αποτελέσματα


https://www.blunik.com/spa/news/new/file/4248/
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 22, 2018, 11:34:00 πμ από alltimeclassic » Καταγράφηκε
emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1213


« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 22, 2018, 12:13:25 μμ »

ΜΠΡΑΒΟ στους Μουστάκες!!!  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3400



« Απάντηση #58 στις: Απρίλιος 22, 2018, 14:02:49 μμ »

Κι από μένα μπράβο στην Μουστακοοικογενεια.
Συγχαρητήρια και στα 9 πληρώματα, τερματίσαντες και μη, που προσφέρουν στο να ακούγεται και βα προβάλεται η Ελλάδα.
Με εσωστρέφεια και Ευχολόγια οι ξένοι δεν έρχονται στα ραλλυ μας έτσι εύκολα.
Καταγράφηκε

GRG WORKS
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 110



« Απάντηση #59 στις: Απρίλιος 23, 2018, 15:57:14 μμ »

Αεροδρομίο  El Prat, Βαρκελώνη, Ισπανία
Πτήση Α3711 Βαρκελώνη - Αθήνα

"Cabin crew we're ready for takeoff" αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του πιλότου. Τέρμα γκάζι λοιπόν και μέσα σε λίγα λεπτά το Airbus A321 της Aegean φτάνει τα 35.000 πόδια. Επιστροφή στην Ελλάδα, αλλά ας γυρίσουμε πίσω στον Οκτώβριο κ στην απονομή του 24 Ώρες Ελλάδα του ΣΙΣΑ γιατί όλα ξεκίνησαν εκείνο το βράδυ. Όταν ο Δημήτρης Αρβανίτης μου λέει ξαφνικά "Τον Απρίλιο πάμε παρέα να τρέξουμε Costa Brava ?". Η απάντηση άμεση κ μονολεκτική "Πάμε".
               Την επόμενη μέρα ραντεβού στο γραφείο του Δημήτρη για καφέ κ συγκέντρωση πληροφοριών για τον αγώνα μέσα από το site της λέσχης. 1η Δεκεμβρίου είχαμε ήδη κλείσει τα αεροπορικά εισιτήρια  κ ήδη γνωρίζαμε πως κ άλλοι φίλοι μας έχουν ήδη δηλώσει κ αυτοί.
                Οι πληροφορίες από φίλους που έχουν ξανά συμμετάσχει στον συγκεκριμένο αγώνα βλέπε Δελαπόρτα, Κονταράτο κ Μουστάκα, ήταν πως η Costa Brava θεωρείτε ίσως ο καλύτερος αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Regularity της FIA. Γρήγορος ρυθμός, υψηλές μωτ, μικρές ανασυγκροτήσεις, μεγάλες ειδικές με πολλές χρονομετρήσεις κ πολύ νυχτερινή οδήγηση.
Αν είσαι λάτρης του συγκεκριμένου στυλ Regularity, τότε το Palamos είναι ο ιδανικός προορισμός για σένα.  
                Επιστροφή στο σήμερα, λοιπόν. Στο facebook είχαμε φτιαξει ένα group όπου εκεί κουβεντιάζαμε, βάζαμε φωτογραφίες, κάναμε πλάκα ο ένας στον άλλον κ όλα έδειχναν πως στον αγώνα θα περάσουμε μοναδικά. Κ έτσι έγινε. Είναι μοναδική εμπειρία το να συμμετάσχει κάποιος στον συγκεκριμένο αγώνα. Ότι κ να σου πει ο Θέμης, ο Σπύρος κ ο Γιώργος αν δεν κάνεις την 1η ειδική δεν έχεις καταλάβει τπτ. Τπτ όμως. Βασικά δεν χρειάζεται καν η 1η ειδική, αρκεί να φτάσεις στο Calibration όπου εκεί παίρνεις μια εικόνα για τις διαδρομές που θ ακολουθήσουν.
                Calibration 8.870km, μόνο στροφές.  Ντάξει είχε 2 ευθείες, τπτ δηλαδή. Η αδρεναλίνη έχει ξεκινήσει να τρέχει στις φλέβες, όσο τρέχαμε κ εμείς για να βρούμε τα σωστά πατήματα. Να κάτσουμε τέρμα δεξιά, να κάτσουμε πιο αριστερά μήπως να ακολουθήσουμε αγωνιστικές γραμμές ? Αυτές ήταν οι απορίες όλων μας. Μετά από 2,5 ώρες τελειώσαμε το calibration. Ο Θέμης με τον Tsit εξακολουθούν να βρίσκονται στο βουνό για δοκιμές, οι υπόλοιποι πίνουμε μπύρες κ τους περιμένουμε στο ξενοδοχείο για να πάμε για Tapas. Νωρίτερα το απόγευμα έχουμε κατεβάσει τα αυτοκίνητα απο την νταλίκα κ έχουμε όλοι μας διαλέξει ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου χορηγία της Carrera κ του Κυριάκου Κοφινά.
               Παρασκευή πρωί. Αγκαλιά στο κρεβάτι του δωματίου με το roadbook κ το χαρτί των ειδικών για να γίνουν οι απαραίτητες σημειώσεις. Η κάμερα full φορτισμένη περιμένει κ εκείνη να πάρει την θέση της. Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία. Όλα είναι έτοιμα. Το Palamos έχει βάλει τα  γιορτινά του. Ο κόσμος έχει γεμίσει το park ferme κ φωτογραφίζεται με τ αυτοκίνητα. Τα χρονόμετρα έχουν ήδη ρυθμιστεί με την επίσημη ώρα αγώνα κ παντού μυρίζει βενζίνη. Μαζευόμαστε στην ράμπα εκκίνησης για την αναμνηστική φωτογραφία. Η Ελληνική σημαία κυματίζει. Τελευταίο τσιγάρο, μια γουλιά νερό κ μπαίνω στο bucket. Ο Δημήτρης κ εγώ είμαστε έτοιμοι. Καλό αγώνα εύχεται ο ένας στον άλλον κ να γυρίσουμε με ασφάλεια το βράδυ στο ξενοδοχείο.
              5, 4, 3, 2, 1, Go........ 1η ειδική, υπερειδική καλύτερα. Διαδρομή 510 μέτρα. Χρόνος 62". Χώμα, σλάλομ κ περιστροφή γύρω απο τα βαρέλια. Ο Δημήτρης προσπαθεί, θέλει προσοχή μην ενθουσιαστείς πολύ με την διαδρομή κ χτυπήσει το αυτοκίνητο στον τοίχο. Τελειώσαμε, όλα καλά.
Επόμενη ειδική το calibration του αγώνα. Γνώριμη διαδρομή. Όλα καλά κ εκεί. Συνεχίζουμε, έχουμε ενθουσιαστεί, ο ρυθμός είναι καταιγιστικός.
Φτάνουμε στην 3η ειδική, ενα τελευταίο check ότι όλα είναι οκ με τις σημειώσεις κ παίρνουμε θέση μπροστά από το χρονόμετρο της Blunik .
Μωτ 50, χαχαχα τι άλλο βέβαια. Ξεκινάμε, η μια στροφή διαδέχεται την άλλη. Πάμε καλά και στο 3 χλμ πριν το τέλος της ειδικής που ανάβει το λαμπάκι από το δυναμό. Προβληματιζόμαστε, το αυτοκίνητο είναι οκ, έχει ανεβάσει λίγο θερμοκρασία. Αποφασίσουμε να τερματίσουμε κ να δούμε στην συνέχεια τι έχει γίνει. Σταματάμε σ ένα βενζινάδικο, ανοίγουμε γρήγορα το καπό κ βλέπουμε πως έχει φύγει το λουρί του δυναμό από την θέση του. Απογοήτευση απερίγραπτη. Ο κινητήρας να καίει, να βλέπουμε το λουρί κ να μην μπορούμε να το ακουμπήσουμε.  
Προσπαθώ γρήγορα να το βγάλω, κάπου έχει  πιαστεί, το χέρι μου καίγεται απο την πολλαπλή εισαγωγή. Ο Δημήτρης απογοητευμένος ανάβει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο. Τα παιδία στο βενζινάδικο να μιλάνε μόνο Ισπανικά, η συνεννόηση μεταξύ μας είναι αδύνατη. Λέμε, δεν είναι δυνατόν να μας συμβαινει αυτό. Σκέφτομαι πως ο Λάμαρης με τον Γιώργο ξεκινάνε  πιο πίσω από εμάς. Αμέσως τηλέφωνο στον Χάρη, του εξηγώ κ μετά απο 2 λεπτά μας βρίσκει. Ο Γιώργος πετάγεται από το Mini κ χωρίς δεύτερη σκέψη πέφτει κάτω από το αυτοκίνητο. Το λουρί που έχει για κακή μας τύχη είναι ελάχιστα πιο μικρό. Όχι ρε πούστη, φωνάζει ο Δημήτρης κ εγώ. Ο Χάρης έχουν ήδη φύγει για να προλάβουν την επόμενη ειδική. Μετά γίνανε πράγματα που είναι αδύνατον να γραφτούν ( Δελαπόρτα κ υπόλοιποι μην γελάτε). Μετά από αρκετή ώρα το αυτοκίνητο είναι έτοιμο με καινούργιο λουρί. Μιλάμε στο τηλέφωνο με την οργάνωση του αγώνα όπου μας δίνει οδηγίες να φτάσουμε στην 6η ειδική. Έχουμε χάσει την 4η κ την 5η. Δεν μας νοιάζει, δεν μας νοιάζουν τ αποτελέσματα, θέλουμε απλά να ζήσουμε την μοναδική εμπειρία που για εμάς ξεκινήσει νωρίς. Γρηγορά βγαίνουμε εθνική, τέρμα γκάζι κ μετά από 35 λεπά βρισκόμαστε στην εκκίνηση της 6ης ειδικής 1 λεπτό
πριν κλείσει το control. Επόμενη ειδική, 68,00χλμ περίπου. Η μεγαλύτερη του αγώνα. Τα πρώτα 22,00χλμ μόνο στροφές. Να μην μπορούμε έστω κ για 1 δευτερόλεπτο να 'πιάσουμε' την ζητούμενη ταχύτητα.  
                   Ύστερα από αρκετές ειδικές, φτάνουμε στην 1η ανασυγκρότηση του αγώνα, αλλά λόγω του προβλήματος κ επειδή ήδη έχουμε αργήσει φεύγουμε κατευθείαν για το νυχτερινό κομμάτι της 1η ημέρας. Δεν έχουμε βγει από το αυτοκίνητο από το μεσημέρι που το επισκευάσαμε. Η ταχύτητα μόνο 50 στις ειδικές με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Στο νυχτερινό κομμάτι κάναμε κάποιες απο τις καλύτερες ειδικές του αγώνα. Είχαν απ όλα. Στροφές, εσάκια, ανηφόρα, κατηφόρα, γκρεμό, χώμα, τσιμεντόδρομο κ πλοήγηση. Έχουμε ήδη κουραστεί κ οι δυο. Νιώθω τα μάτια μου να κλείνουν. Μέσα απο το γκρουπ που είχαμε δημιουργήσει ενημέρωνε το ένα πλήρωμα το άλλο. Για βενζινάδικα, για κάποιο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετώπιζε κ σίγουρα ότι τερματίζαμε  τις ειδικές όλοι με ασφάλεια. Με μήνυμα μάθαμε ότι ο Χάρης με τον Γιώργο εγκατέλειψαν από σαζμάν. Ήταν αδύνατον να βρεθούμε σε κάποια ανασυγκρότηση λόγο του ρυθμού του αγώνα. Όταν βέβαια συνέβαινε αυτό ο χρόνος ήταν ελάχιστος. Το μόνο που προλάβαινεις να ρωτήσεις ήταν " Όλα καλά ? ". Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Ευτυχώς ο ρυθμός μέσα στις ειδικές ήταν τέτοιος, που ξυπνούσαμε αμέσως κ οι δυο.
Τερματισμός 1ης ημέρας. Η ώρα είναι 4.30 π.μ. Μια λέξη. Πτώματα.
                   Η επόμενη ημέρα συνεχίστηκε με τον ίδιο ρυθμό. 27αρες ειδικές, 15αρες ειδικές. Πολύ, πάρα πολύ στροφή, τα λάστιχα να ουρλιάζουν, τα φρένα να δουλεύουν υπερωρίες κ να προσπαθείς να κρατήσεις ρυθμό σε μια διαδρομή που είναι αδύνατον. Έβλεπα στο όργανο πως είμαστε +15, +19 μπροστά  κ μέχρι να γυρίσω κ να ενημερώσω τον Δημήτρη βρισκόμασταν στο -20. Το απόγευμα είχαμε ανασυγκρότηση 40 λεπτών σε ενα φανταστικό χωριό, όπου όλοι ήταν εξω για να χαζέψουν τ αυτοκίνητα. Νερά, χυμό, sandwich μας προσέφερε η κοινότητα του χωριού. Είναι περιττό να αναφέρω πως δεν είχαμε χρόνο να σταματήσουμε κ να φάμε σαν άνθρωποι. Αστείο. Τρώγαμε, πίναμε ότι προλαβαίνουμε στους ανεφοδιασμούς. Καμία σοκολάτα, κανένα μπισκότο κ βέβαια νερό. Πολλά υγρά. Τελικά καταφέραμε να τερματίσουμε το βράδυ του Σαββατου περίπου στις 1.30 π.μ.  
                   Η γιορτή του τερματισμού είχε ήδη ξεκινήσει. Μαζί με τον Καλογερά τερματίσαμε την ίδια ώρα, βρήκαμε τα παιδιά να πίνουν μπύρες πάνω από το Parc Ferme σ ένα μαγαζί. Ο ένας χαιρετούσε τον άλλον, φιλιόμασταν κ αγκαλιαζόμασταν σαν να είμασταν όλοι νικητές (ξέρω θυμίζει Παπαδόπουλο αυτό) . Τα καταφέραμε, τελειώσαμε με ασφάλεια, χωρίς κάποιο ατύχημα σ ένα συγκλονιστικό αγώνα. Κάτσαμε όλοι μαζί κ ανταλλάξαμε απόψεις. Έπεσε πολύ γέλιο περιγράφοντας ο καθένας μας κάποιο απρόοπτο που του έτυχε. Τελος καλά, όλα καλά.
            Συμπεράσματα. Αγώνας sporting βαφτισμένος regularity. Είχε την επικινδυνότητα του αν αναλογιστούμε  πως τρέχαμε σε ανοιχτούς δρόμους. Ορεινούς βέβαια, αλλά ανοιχτούς. Τα αυτοκίνητα ήταν αγωνιστικά, μόνο με αγωνιστικό αυτοκίνητο μπορείς να ακολουθήσεις τον αγώνα. Πολύ υψηλές μωτ που σε ορισμένα σημεία ήταν αδύνατον να τις πιάσεις. Τεράστιες ειδικές, με πολλές, πάρα πολλές στροφές. Πάρα πολύ ωραία τοπία κ φανταστικές μυρωδιές ( ξέρετε εσείς.... ). Μοναδική εμπειρία, νομίζω αξίζει τον κόπο κάποιος να συμμετάσχει, να δει κ την οργάνωση στο εξωτερικό. Ωχ κουραστικά, άλλωστε σε λίγο προσγειωνόμαστε.
                 Η ερώτηση είναι μια : Θα το ξανά έκανες  ? Δεν ξέρω

Δημήτρη σ ευχαριστώ για την μοναδική εμπειρία που ζήσαμε παρέα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2018, 21:11:47 μμ από GRG WORKS » Καταγράφηκε

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!