Νοέμβριος 16, 2018, 09:59:26 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 120 121 [122] 123   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ  (Αναγνώστηκε 93362 φορές)
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 827


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1815 στις: Αύγουστος 21, 2018, 22:47:14 μμ »

Προκλητικό, πολιτικό εμπαιγμό θα έλεγα την ΚΥΑ. Που αντί να ρυθμίζει στο πλαίσιο του νόμου (300€ πρόστιμο γιά οχήματα χωις πινακίδες ΚΟΚ Αρ.90) επιβάλει αυθαίρετα και παράλογα σε αυτοκίνητα που έχουν πινακίδες και ασφάλεια, έστω περιορισμένης κίνησης ,πρόστιμο 1500€  +  1500€ που δέν επιβάλει ο νόμος ούτε και σε αυτά που δεν έχουν τίποτα !

Έτσι ακριβώς...Ιάσωνα.
Θα συμφωνήσω, μαζί σου.
Όταν κυβερνούν κομπλεξικοί & ανεγκέφαλοι...αυτά συμβαίνουν...δυστυχώς.
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
emi9967
Γενικός συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1227


« Απάντηση #1816 στις: Αύγουστος 21, 2018, 22:58:28 μμ »

Προκλητικό, πολιτικό εμπαιγμό θα έλεγα την ΚΥΑ. Που αντί να ρυθμίζει στο πλαίσιο του νόμου (300€ πρόστιμο γιά οχήματα χωις πινακίδες ΚΟΚ Αρ.90) επιβάλει αυθαίρετα και παράλογα σε αυτοκίνητα που έχουν πινακίδες και ασφάλεια, έστω περιορισμένης κίνησης ,πρόστιμο 1500€  +  1500€ που δέν επιβάλει ο νόμος ούτε και σε αυτά που δεν έχουν τίποτα !
Όταν κυβερνούν κομπλεξικοί & ανεγκέφαλοι...αυτά συμβαίνουν...δυστυχώς.
Ωραία, λοιπόν, πήγαμε τις διακοπές μας, ας πούμε, και μαζευτήκαμε! Ε ΔΕΝ πρέπει να αρχίσουμε έναν ΑΓΩΝΑ; ενάντια σε κάθε ΕΝΑΝ Υπεύθυνο;;;;

Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
Manolo cj
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 46


« Απάντηση #1817 στις: Αύγουστος 22, 2018, 06:02:52 πμ »

Οι σιχαμενοι ακόμα βγάζουν την Κυα που είναι για υπογραφή στο Σπιρτζη....άντε να φεύγουν αρκετά....ο εγκλεισμός κοντεύει χρόνο σιγά σιγά και φοβάμαι ότι θα πάρει πολύ παραπάνω από ότι πιστευαμε
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2018, 06:05:25 πμ από Manolo cj » Καταγράφηκε
ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 597


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1818 στις: Αύγουστος 22, 2018, 07:39:28 πμ »

Προκλητικό, πολιτικό εμπαιγμό θα έλεγα την ΚΥΑ. Που αντί να ρυθμίζει στο πλαίσιο του νόμου (300€ πρόστιμο γιά οχήματα χωις πινακίδες ΚΟΚ Αρ.90) επιβάλει αυθαίρετα και παράλογα σε αυτοκίνητα που έχουν πινακίδες και ασφάλεια, έστω περιορισμένης κίνησης ,πρόστιμο 1500€  +  1500€ που δέν επιβάλει ο νόμος ούτε και σε αυτά που δεν έχουν τίποτα !
Όταν κυβερνούν κομπλεξικοί & ανεγκέφαλοι...αυτά συμβαίνουν...δυστυχώς.
Ωραία, λοιπόν, πήγαμε τις διακοπές μας, ας πούμε, και μαζευτήκαμε! Ε ΔΕΝ πρέπει να αρχίσουμε έναν ΑΓΩΝΑ; ενάντια σε κάθε ΕΝΑΝ Υπεύθυνο;;;;




Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε δηλαδη;
Πάντως τα σενάρια που υπάρχουν για την νέα ΚΥΑ ( που έχει και πολλές σελίδες) δεν ακούγονται αισιόδοξα.
Ο Σπιρτζης έχει σηκώσει τα μανίκια (Όπως λέει και στο fb) για τα αυθαίρετα  ,ενώ στο μεταξύ τρέχουν πολλά θέματα κυρίως εν όψη χειμώνα. Λέτε να τους νοιάζουν 5000 κάτοχοι ίο που θεωρούνται και " πλούτος " ?
Οι ομοσπονδίες μετά τις διακοπές τους και αφού έχουν καταλάβει ότι πάει εκνευριστικά αργά το πράγμα που δεν θα ειναι και κσλο θέλουν να σώσουν το " μαγαζί " ενώ ένα ποσοστό γύρω στο 15% έχουν πάρει πινακίδες υπουργείου .
Γιατί να αλλάξει άραγε ένας νόμος που φέρνει λεφτά στο κράτος, ενισχύει το κομμουνιστικό πρόσωπο της κυβέρνησης και βάζει οριστικο τέλος στην κίνηση των ίο και τα κενά που υπήρχαν γύρω από αυτήν?

Εκτιμηση μου , Μετά τις εκλογές για κάτι καλύτερο .......Και βλέπουμε!!!!!
Καταγράφηκε
Manolo cj
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 46


« Απάντηση #1819 στις: Αύγουστος 22, 2018, 08:04:44 πμ »

Σα ελπίσουμε ότι θα πάρει πόδι τώρα με το μετασχηματισμό του ΣΥΡΙΖΑ...
Καταγράφηκε
Arxaios
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 43


« Απάντηση #1820 στις: Αύγουστος 22, 2018, 09:17:00 πμ »

Εκτός απο αυτούς που κυβερνούν θέλουν και άλλοι σουτάρισμα
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 827


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1821 στις: Αύγουστος 22, 2018, 10:12:28 πμ »





Πάντως τα σενάρια που υπάρχουν για την νέα ΚΥΑ ( που έχει και πολλές σελίδες) δεν ακούγονται αισιόδοξα.
Ο Σπιρτζης έχει σηκώσει τα μανίκια (Όπως λέει και στο fb) για τα αυθαίρετα  ,ενώ στο μεταξύ τρέχουν πολλά θέματα κυρίως εν όψη χειμώνα. Λέτε να τους νοιάζουν 5000 κάτοχοι ίο που θεωρούνται και " πλούτος " ?
Οι ομοσπονδίες μετά τις διακοπές τους και αφού έχουν καταλάβει ότι πάει εκνευριστικά αργά το πράγμα που δεν θα ειναι και κσλο θέλουν να σώσουν το " μαγαζί " ενώ ένα ποσοστό γύρω στο 15% έχουν πάρει πινακίδες υπουργείου .
Γιατί να αλλάξει άραγε ένας νόμος που φέρνει λεφτά στο κράτος, ενισχύει το κομμουνιστικό πρόσωπο της κυβέρνησης και βάζει οριστικο τέλος στην κίνηση των ίο και τα κενά που υπήρχαν γύρω από αυτήν?

Εκτιμηση μου , Μετά τις εκλογές για κάτι καλύτερο .......Και βλέπουμε!!!!!


Έτσι ακριβώς...Στέλιο.
Καλά τα λές...
Εαν δεν φύγουν να "ξεβρωμίσουμε"...δεν θα αλλάξει κάτι, στην υπάρχουσα κατάσταση...  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
ktel
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 16


« Απάντηση #1822 στις: Αύγουστος 22, 2018, 18:58:52 μμ »

Το φωνάζω πάνω από μια δεκαετία:
Η μόνη λύση είναι το Κόμμα Αυτοκίνησης. Με εντελώς ξεκάθαρο πρόγραμμα, εντελώς "αχρωμάτιστο", ούτε τοποθετημένο αριστερά ή δεξιά. Μόνος στόχος να μπει μια τάξη σε όλο το φάσμα της αυτοκίνησης, από τα τα τέλη κυκλοφορίας, εκτελωνισμού μέχρι την κυκλοφορία των ιστορικών. Παίρνεις 3%, μπαίνεις στην Βουλή και στην κυβέρνηση, ζητώντας ΜΟΝΟ το υπουργείο μεταφορών. Απλά τα πράγματα.

Εκλογές έρχονται σύντομα, όσοι ήταν να διοριστούν, διορίστηκαν, οπότε δεν έχει νόημα πλέον η "ανταποδοτική" ψήφος. Μήπως έφτασε η ώρα να κάνουμε και κάτι για αυτό που αγαπάμε;

ΥΓ: Δεν έχω ψηφίσει ΠΟΤΕ, με προσβάλλει η ψήφος μου να έχει την ίδια αξία με τον κάθε μειωμένης αντίληψης βλάχο ή το κάθε κομματόσκυλο που έβαλε και τα 4 αγράμματα παιδιά του στο δημόσιο επί ΠΑΣΟΚ/ΝΔ/ΣΥΡΙΖΑ. Μια τέτοια προσπάθεια όμως θα την στήριζα και πιστέψτε με, δεν είμαι ο μόνος.




Καταγράφηκε
ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 597


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1823 στις: Αύγουστος 22, 2018, 21:32:41 μμ »

Το φωνάζω πάνω από μια δεκαετία:
Η μόνη λύση είναι το Κόμμα Αυτοκίνησης. Με εντελώς ξεκάθαρο πρόγραμμα, εντελώς "αχρωμάτιστο", ούτε τοποθετημένο αριστερά ή δεξιά. Μόνος στόχος να μπει μια τάξη σε όλο το φάσμα της αυτοκίνησης, από τα τα τέλη κυκλοφορίας, εκτελωνισμού μέχρι την κυκλοφορία των ιστορικών. Παίρνεις 3%, μπαίνεις στην Βουλή και στην κυβέρνηση, ζητώντας ΜΟΝΟ το υπουργείο μεταφορών. Απλά τα πράγματα.




Εκλογές έρχονται σύντομα, όσοι ήταν να διοριστούν, διορίστηκαν, οπότε δεν έχει νόημα πλέον η "ανταποδοτική" ψήφος. Μήπως έφτασε η ώρα να κάνουμε και κάτι για αυτό που αγαπάμε;

ΥΓ: Δεν έχω ψηφίσει ΠΟΤΕ, με προσβάλλει η ψήφος μου να έχει την ίδια αξία με τον κάθε μειωμένης αντίληψης βλάχο ή το κάθε κομματόσκυλο που έβαλε και τα 4 αγράμματα παιδιά του στο δημόσιο επί ΠΑΣΟΚ/ΝΔ/ΣΥΡΙΖΑ. Μια τέτοια προσπάθεια όμως θα την στήριζα και πιστέψτε με, δεν είμαι ο μόνος.








Αν δεν έχεις ψηφίσει ποτέ σημαίνει ότι δεν έχεις στηρίξει ποτέ αυτό που μας προτείνεις,επίσης όσοι ψηφίζουν δεν είναι βλάχοι απλά σε ένα τόσο εύθραυστο πολιτικό σύστημα ότι και να ψηφίσεις από τις επιλογές που έχεις κάνει κακό στο τόπο σου .
Μετά από αυτό που πάθαμε με τον ΣΥΡΙΖΑ βλέπω τα επόμενα 50 χρόνια ΝΔ στην εξουσία εκτός και αν επιστρέψει κάνας Γιωργάκης θρυαμβευτης από το Χάρβαρντ και έρθει για να μας σώσει.
Καταγράφηκε
Papillon
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 98


« Απάντηση #1824 στις: Αύγουστος 25, 2018, 08:59:12 πμ »

κριμα...μετα απο τοσο καιρο δεν υπαρχει κατι νεοτερο...το πραγμα ξεχνιεται σιγα σιγα......κοντευουμε χρονο
Κατά την Γ.Σ και εκλογές της ΕΟ ΦΙΛΠΑ στις 30/6/2018, τα Σωματεία -Μέλη ενημερώθηκαν για τις εξελίξεις του θέματος.
Τι ενημερώθηκαν?για όσους δε γνωρίζουν?

Όπως μου είπε  εκπρόσωπος  λέσχης που ήταν παρών στην ΓΣ της  ΕΟ ΦΙΛΠΑ,τα παρακάτω είναι μαγνητοφωνημένα  στα επίσημα πρακτικά της Γ.Σ.
Εκεί λοιπόν κάποιος  ρώτησε για τις εξελίξεις επί του θέματος της ΚΥΑ και η ΕΟ ΦΙΛΠΑ δεν είχε νεώτερα.
Τότε ζήτησε τον λόγο  άλλος  εκπρόσωπος Αθηναικης λέσχης και είπε :
" Επισκέφθηκα τον υφυπουργό και παρουσία μου τηλεφώνησε στον Γ.Γ του υπουργείου ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ για να του διαμαρτυρηθεί; να τον επιπλήξει; (όποιος κατάλαβε) γιατί  καθυστερεί η υπογραφή της ΚΥΑ!
      


« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 04, 2018, 19:20:13 μμ από Papillon » Καταγράφηκε
right hand drive
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86


« Απάντηση #1825 στις: Σεπτέμβριος 05, 2018, 20:26:31 μμ »

Απόφαση - «βόμβα»: Υποχρεωτική η ασφάλιση και των αυτοκινήτων σε ακινησία

Με απόφαση «βόμβα» του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου είναι υποχρεωτική η ασφάλιση του αυτοκινήτου ακόμη και αν έχει καταθέσει πινακίδες ο ιδιοκτήτης και εχει τεθεί το όχημα σε καθεστώς ακινησίας.

Η απόφαση έρχεται μετά από προσφυγή ιδιοκτήτη αυτοκινήτου στην Πορτογαλία το οποίο αν και ήταν μόνιμα σταθμευμένο και χωρίς να έχει πινακίδα κυκλοφορίας ο γιος του κατόχου το κυκλοφόρησε με αποτέλεσμα να χάσει την ζωή του με ακόμη δύο άτομα που ήταν στο αυτοκίνητο.

Μετά το τροχαίο δυστύχημα το επικουρικό κεφάλαιο της χώρας αποζημίωσε τους παθόντες και στράφηκε δικαστικά κατά της κατόχου για να πληρώσει τα σχετικά ποσά αποζημίωσης. Αυτη προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και το οποίο αποφάνθηκε :

Λαμβανομένου υπόψη του συνόλου ττων επιχειρημάτων του ιδιοκτήτη, στο προδικαστικό ερώτημα πρέπει να δοθεί η απάντηση ότι το άρθρο 3, παράγραφος 1, της πρώτης οδηγίας έχει την έννοια ότι η σύναψη συμβάσεως για την ασφάλιση της σχετικής με την κυκλοφορία αυτοκινήτου οχήματος αστικής ευθύνης είναι υποχρεωτική όταν το οικείο όχημα εξακολουθεί να είναι ταξινομημένο σε κράτος μέλος και είναι σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκεται όμως σταθμευμένο εντός ιδιόκτητου οικοπέδου αποκλειστικώς και μόνον από επιλογή του κυρίου του, ο οποίος δεν προτίθεται πλέον να το οδηγήσει.

 Επίσης σε δεύτερο σκεπτικό του Ευρωπαικού Δικαστηρίου αναφέρεται ότι λαμβανομένου υπόψη του συνόλου των ανωτέρω σκέψεων, στο δεύτερο ερώτημα πρέπει να δοθεί η απάντηση ότι το άρθρο 1, παράγραφος 4, της δεύτερης οδηγίας έχει την έννοια ότι δεν αντιτίθεται σε εθνική νομοθεσία σύμφωνα με την οποία ο προβλεπόμενος στη διάταξη αυτή οργανισμός έχει το δικαίωμα να ασκήσει αγωγή όχι μόνον κατά του ευθυνομένου ή των ευθυνομένων για το ατύχημα, αλλά και κατά του προσώπου το οποίο είχε υποχρέωση ασφαλίσεως της αστικής ευθύνης που προκύπτει από την κυκλοφορία του οχήματος που προκάλεσε τις ζημίες τις οποίες αποκατέστησε ο εν λόγω οργανισμός, αλλά δεν είχε συνάψει σχετική σύμβαση, ακόμη και αν το εν λόγω πρόσωπο δεν υπέχει αστική ευθύνη για το ατύχημα από το οποίο προκλήθηκαν οι ζημίες αυτές.

https://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokinhto/news/story/913656/ypoxreotiki-i-asfalisi-kai-se-osoys-exoyn-katathesei-pinakides-ton-aytokiniton
Καταγράφηκε
Pyrgiotis
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 465



« Απάντηση #1826 στις: Σεπτέμβριος 05, 2018, 20:36:42 μμ »

Τελικά σε όλο τον κόσμο "πίνουν και δεν μας δίνουν", όχι μόνο στο Ελλαδισταν...
Καταγράφηκε

ΣΦΙΠΟΠ
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 268



« Απάντηση #1827 στις: Σεπτέμβριος 05, 2018, 21:32:01 μμ »

Η συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι ακινησία σύμφωνα με το νόμο.
Μία κυρία αποφάσισε, ότι δεν θα ξανα οδηγήσει το αυτοκίνητό της , και χωρίς να κάνει απολύτως καμία άλλη ενέργεια, απλά το έβαλε στην αυλή της. Το πήρε κάποια στιγμή ο πιτσιρικάς και έγινε ότι έγινε...

Δεν γνωρίζουμε ακριβώς, τι εννοούν ακινησία οι δικαστές στο σκεπτικό τους.

Αν πράγματι εννοούν και τη δική μας ακινησία, τότε πάμε γιά κρατικές πινακίδες και στα ιστορικά διαφορετικά δεν μπορεί να βρεθεί άκρη.

Η λύση ίσως έρχεται από την Ευρώπη... 
Καταγράφηκε
Pyrgiotis
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 465



« Απάντηση #1828 στις: Σεπτέμβριος 09, 2018, 11:10:25 πμ »

Μια σκέψη σχετική με τη διάσωση οχημάτων και το νομικό καθεστώς που συζητούμε τόσο καιρό:
Αυτοκίνητο Ιστορικού ενδιαφέροντος βρίσκεται παροπλισμένο χωρίς να έχει παραδώσει πινακίδες. Χρωστάει τέλη κυκλοφορίας Χ ετών συν τα πρόστιμα.
Θέλει κάποιος να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει αποκλειστικά με ειδικές πινακίδες. Στις μέρες μας δεν έχει προβλεφθεί και το αυτοκίνητο είναι καταδικασμένο για πρέσα.

Όλα αυτά με αφορμή την ανακάλυψη ενός παλιού αγωνιστικού αυτοκινήτου εποχής στα μέρη μου το οποίο οδηγούσε γνωστή Κυρία των Ελληνικών Αγώνων.

Τροφή για γενικότερη σκέψη και όχι μονο επί του ΦΕΚ.
Καταγράφηκε

ΣΦΙΠΟΠ
hlama
Γενικός συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1130


drive it like you stole it....


« Απάντηση #1829 στις: Νοέμβριος 04, 2018, 18:53:07 μμ »

Θλιβερη η εικονα του κ. Υφυπουργου σημερα. Ουτε λιγο ουτε πολυ μας ειπε οτι αγωνιζεται για εμας απεναντι στην ΑΑΔΕ κ το ΥΠΟΙΚ που θελουν να μας φορολογισουν κ να μας βαλουν να πληρωνουμε τελη κυκλοφοριας.

Με θλιβει βαθυτατα η ενεργεια του Προεδρου της MICROCARS να δινει βημα στον Δημιο των ΙΟ ενω αυτος συνεχιζει να μας ταιζει σανο.

Που ειναι η ΕΟΦΙΛΠΑ? Την υποκαθιστα ο κ. Παπαδοπουλος;

Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 120 121 [122] 123   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!