Ιούνιος 22, 2018, 03:15:49 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 112 113 [114] 115 116   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ  (Αναγνώστηκε 57866 φορές)
Jason
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #1695 στις: Ιούνιος 12, 2018, 12:50:28 μμ »

Δεν έχει άμεση σχέση με τη ΚΥΑ, αλλά είναι μία είδηση που δεν έπαιξε πουθενά στην Ελλάδα, διότι πρέπει να συνεχίσουμε να κοιμόμαστε .

https://abcnews.go.com/International/wireStory/serbia-drivers-hult-rush-hour-traffic-fuel-price-55753510

Συγκριτικά στοιχεία γιά την Ελλάδα , βασικός καθαρός μισθός 495€ και η βενζίνη στά 1.65€  το λίτρο.
Καταγράφηκε
Φιλπαίος
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


Car collecting: an incurable disease.


WWW
« Απάντηση #1696 στις: Ιούνιος 13, 2018, 23:08:08 μμ »

Να το κάνουμε Όπως Αμερική  Κλείσιμο ματιού Σαρκασμός

Stop the Proposed Tariffs on Collector Car Imports
 

 
Stand with Hyman Ltd and tell Washington "NO" on collector car import tariffs
 
To Our Valued Customers,
 
It has been brought to our attention by Marshall Miller of Miller & Company P.C. that on May 23, 2018, the Department of Commerce published a Notice of Request for Public Comment regarding Section 232, investigation into the importation of automobiles and their effect on National Security. Details of which can be found HERE: http://click.icptrack.com/icp/rclick.php?d=5jTcF_lnvVpG0xR-n_cjBR5fMwBfPwzO&w=4&destination=https%3A%2F%2Fwww.gpo.gov%2Ffdsys%2Fpkg%2FFR-2018-05-30%2Fpdf%2F2018-11708.pdf.
 
Simply put, President Trump is considering action by Proclamation to apply an import duty of 25% on ALL automobiles (this includes cars, SUVs, vans and light trucks), AND parts, regardless of age or origin. This would mean a 25% duty on ANY car – whether it be brand new or 100 years old. As automobile enthusiasts and professionals in the industry, we strongly urge you to vehemently oppose this unfair, dubious tax.
 
America currently applies a 2.5% duty on imported cars, which is waived on those of American origin. Under Trump’s proposal, we face a tenfold increase will surely cause retaliation from the European Union in the same manner the recent steel tariffs has proven.
 
Clearly, the importation of classic and collectible vehicles has absolutely no impact on our National Security, and these proposed tariffs would only serve to harm the countless individuals and independent businesses who buy, sell, restore and transport cars. The collector car hobby is a multi-billion dollar-per-year business, and we must work together to fight this ludicrous proposal. Washington bureaucrats have no understanding of the impact such a political stunt would cause, therefore it is our responsibility to educate them.
 
The purpose of this letter is to ask you all to join us in appealing to officials to remove any and all language related to “Used Automobiles and Parts”, and separate any content that could be perceived as pertaining to the collector car hobby from this proposed 25% tariff.
 
The process for commenting is simple:
 
Go to https://www.regulations.gov/docket?D=DOC-2018-0002 and click the COMMENT NOW button on the right of the page. It takes no more than a few minutes to support the separation of all language related to “used vehicles and parts” from the proposed tariff. The deadline for submitting comments is June 22, 2018.
 
In addition, we urge you to contact your Senators and Representatives to warn them of the adverse effects these proposed tariffs will have not only our beloved hobby, but more importantly the risk they pose to the thousands of passionate and hard-working Americans who make their living in the business of collector vehicles.
 
We send our sincerest thanks to Attorney Marshall Miller of Miller & Company P.C. for bringing this critical matter to our attention. Miller & Company are highly respected experts in all matters of international trade, and they can be contacted at www.millerco.com. We thank you for your support and encourage you to act swiftly and share this letter on social media and among your friends in the hobby.

Πηγή: http://www.icontact-archive.com/5jTcF_lnvVpG0xR-n_cjBR5fMwBfPwzO?w=4
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2018, 23:11:16 μμ από Φιλπαίος » Καταγράφηκε

Car crazy since a young kid. Χαμόγελο
FILIP
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


« Απάντηση #1697 στις: Ιούνιος 19, 2018, 14:25:23 μμ »

ΕΠΕΙΓΟΝ!!!
Παρακαλώ την επίσημη τοποθέτηση σας επι τριών πραγματικών συμβάντων.

α.Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στο Classic Marathon με ολοσχερή καταστροφή αυτοκινήτων - τραυματισμούς και αδειοδότηση ΕΟ ΦΙΛΠΑ...
Είμαστε ασφαλισμένοι? και μέχρι που?

β. Η πρώτη κλήση 1500€ έπεσε την Κυριακή το απόγευμα σε πλήρωμα που συμμετείχε στον κρεμαστό Λαγό. Τι έκανε η ΕΟ ΦΙΛΠΑ? Ο ιδιοκτήτης πληρώνει την κλήση? έτσι για να γνωρίζουμε με πόση ασφάλεια και νομιμότητα μας καλείτε στις εκδηλώσεις.

γ. Τα αυτοκίνητα της ΦΙΛΠΑ που παρατάχθηκαν στην εκκίνηση του Classic Marathon τι αδειοδότηση και ασφάλεια είχαν?

Θα εκτιμούσα πολύ την άμεση απάντηση Υπευθύνων εν όψει προσεχών εκδηλώσεων.
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3361



« Απάντηση #1698 στις: Ιούνιος 19, 2018, 21:28:46 μμ »

Το συμβάν δεν έγινε στη Βούλα. Ο σύλλογος είναι πλάι στον παθόντα και παρακαλούμε να σεβαστείτε ότι δεν θα κάνουμε καμια δήλωση μέχρι τη διευθέτηση του θέματος.
Καταγράφηκε

Γκαραζίστ
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


« Απάντηση #1699 στις: Ιούνιος 20, 2018, 06:33:33 πμ »


α.Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στο Classic Marathon με ολοσχερή καταστροφή αυτοκινήτων - τραυματισμούς και αδειοδότηση ΕΟ ΦΙΛΠΑ...
Είμαστε ασφαλισμένοι? και μέχρι που?
 

 Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ δε νομίζω να αδειοδότησε το συγκεκριμένο ράλλυ (τι σχέση έχει άλλωστε;). Τα δε αυτοκίνητα που συμμετείχαν, προερχόμενα εκ του πολιτισμένου κόσμου, είχαν κανονικότατα ασφάλεια και πινακίδες.

Ο σύλλογος είναι πλάι στον παθόντα και παρακαλούμε να σεβαστείτε ότι δεν θα κάνουμε καμια δήλωση μέχρι τη διευθέτηση του θέματος.

 Θα παρακαλούσαμε κι εμείς, να μάθουμε πως διευθετήθηκε τελικά το θέμα, και τι ισχύει για τη μετάβαση απο / προς τις εκδηλώσεις.
Καταγράφηκε
parismakriyannis
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 92


« Απάντηση #1700 στις: Ιούνιος 20, 2018, 08:36:45 πμ »


α.Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στο Classic Marathon με ολοσχερή καταστροφή αυτοκινήτων - τραυματισμούς και αδειοδότηση ΕΟ ΦΙΛΠΑ...
Είμαστε ασφαλισμένοι? και μέχρι που?
 

 Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ δε νομίζω να αδειοδότησε το συγκεκριμένο ράλλυ (τι σχέση έχει άλλωστε;). Τα δε αυτοκίνητα που συμμετείχαν, προερχόμενα εκ του πολιτισμένου κόσμου, είχαν κανονικότατα ασφάλεια και πινακίδες.

Ο σύλλογος είναι πλάι στον παθόντα και παρακαλούμε να σεβαστείτε ότι δεν θα κάνουμε καμια δήλωση μέχρι τη διευθέτηση του θέματος.

 Θα παρακαλούσαμε κι εμείς, να μάθουμε πως διευθετήθηκε τελικά το θέμα, και τι ισχύει για τη μετάβαση απο / προς τις εκδηλώσεις.
Ότι αφορά το τελευταίο, η ΚΥΑ είναι ξεκάθαρη: Από και προς τις εκδηλώσεις ΜΟΝΟΝ φορτωμένο σε τρέιλερ ή φορτηγό. Το συγκεκριμένο σημείο ΔΕΝ μπορεί να ακυρωθεί με αλχημείες συλλόγων, ούτε σε συνεργασία με την τροχαία. Άντε να γλυτώσεις την κλήση επειδή παρανόμησε η τροχαία και δεν σε έγραψε. Αν γίνει ατύχημα όμως, εκεί δεν σε σώζει κανείς, μιας και θα είσαι ανασφάλιστος. Ο φίλος που έφαγε την κλήση (και προσπαθούν τώρα να την σβήσουν), είναι τυχερός. Τα 1500 Ευρώ τα πληρώνεις κάπως. Της ζημιές (σωματικές και υλικές) ατυχήματος δεν θα μπορέσεις πιθανόν να πληρώσεις ποτέ ή έστω εύκολα!!!!!!!!!! Προφανώς, όταν κάποιος σύλλογος (δεν γνωρίζω στην συγκεκριμένη περίπτωση αν είναι έτσι) λέει στους συμμετέχοντες πως δεν υπάρχει πρόβλημα με την προσέλευση ή αποχώρηση, τότε πρέπει ο σύλλογος να πληρώσει το μάρμαρο!!!!!! Και σίγουρα θα έπρεπε να τιμωρηθεί ο σύλλογος που δίνει ψευδείς διαβεβαιώσεις από την ομοσπονδία του και από τον κόσμο μας.
Καταγράφηκε
Jason
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #1701 στις: Ιούνιος 20, 2018, 10:50:52 πμ »

Η αλήθεια είναι ότι όλα κινούνται σε μία γκρί ζώνη .
Ούτε και η Αστυνομία παίρνει θέση στις αδειοδοτήσεις.
Διαβάζοντας προσεκτικά τις αδειοδοτήσεις της Ελληνικής Αστυνομίας, πουθενά δεν αναφέρει ότι επιτρέπει την συμμετοχή οχημάτων με ιστορικές πινακίδες.

 Αδειοδοτεί μόνο την εκδήλωση, που τις περισσότερες φορές είναι περιττό, αφού γίνεται σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. σε ανοικτό δρόμο και εντός των νομίμων ορίων ταχύτητας.
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3361



« Απάντηση #1702 στις: Ιούνιος 20, 2018, 12:30:21 μμ »

@parismakriyannis: αγαπητε αν δεν γνωριζεις το θεμα μην γινεσαι δικαστης των παντων.
Ο ΣΙΣΑ καλυψε το μελος του ως οφειλε και σεβομενοι τα προσωπικα δεδομενα του μελους μας δεν θα κανουμε κανενα αλλο σχολιο.
Καταγράφηκε

han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 139


« Απάντηση #1703 στις: Ιούνιος 20, 2018, 13:17:25 μμ »

@parismakriyannis: αγαπητε αν δεν γνωριζεις το θεμα μην γινεσαι δικαστης των παντων.
Ο ΣΙΣΑ καλυψε το μελος του ως οφειλε και σεβομενοι τα προσωπικα δεδομενα του μελους μας δεν θα κανουμε κανενα αλλο σχολιο.
Δε ζητάμε να μάθουμε ποιός είναι αλλά τι έγινε
Καταγράφηκε

may the force be with you
ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 572


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1704 στις: Ιούνιος 20, 2018, 14:04:53 μμ »

@parismakriyannis: αγαπητε αν δεν γνωριζεις το θεμα μην γινεσαι δικαστης των παντων.
Ο ΣΙΣΑ καλυψε το μελος του ως οφειλε και σεβομενοι τα προσωπικα δεδομενα του μελους μας δεν θα κανουμε κανενα αλλο σχολιο.


"Ο σισα κάλυψε το μέλος του " οκ μπράβο σας , πληρώθηκε δηλαδή η κλήση απο εσάς  ή την σβησατε.
Αυτό τι σημαίνει για της επόμενες οργανώσεις ? Και εσείς αναλάβατε τις ευθύνες σας  , οι άλλες λέσχες θα τις αναλάβουν ?
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3361



« Απάντηση #1705 στις: Ιούνιος 20, 2018, 14:40:00 μμ »

@ Han Solo: κληση περι μη αυτοκινουμενης μεταβασης.

@ Ritmo: εγω δεσμευω και αναλαμβανω τις ευθυνες του ΣΙΣΑ. Για τις αλλες λεσχες να μιλησουν οι υπευθυνοι τους. Περι μελλοντικων ενεργειων του ΣΙΣΑ. Ο επομενος αγωνας του ΣΙΣΑ ειναι το 24 Ωρες Ελλαδα. Καθοτι αυτη τη στιγμη ειναι ο σημαντικοτερος αγωνας ιστορικων αυτοκινητων στην Ελλαδα, θα γινει παση θυσια. Θα κανουμε ολες τις νομιμες ενεργειες, θα παρουμε τις απαιτουμενες αδειες και αν χρειαστει θα βαλουμε ακομα και αυτοκινηταμαξες.
Καταγράφηκε

ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 572


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1706 στις: Ιούνιος 20, 2018, 15:15:58 μμ »

Από την στιγμή που δεν υπάρχει σαν παράβαση μέσα στον κοκ πως μπορούν να μας  γράψουν ?

Cosmo Mike, αυτό με την αυτοκινητάμαξα θέλω να το δω
Καταγράφηκε
FILIP
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24


« Απάντηση #1707 στις: Ιούνιος 20, 2018, 15:18:18 μμ »

Επανέρχομαι..
α) Τροχαίο ατύχημα Classic Marathon επιβεβαιωμένο οτι είχε αδειοδότηση ΕΟ ΦΙΛΠΑ... ανεπιβεβαιωτο τα όρια της ασφαλιστικής κάλυψης.

β) η πρώτη κληση 1500€ όντως έπεσε την Κυριακή σε πλήρωμα και είχε πλήρη κάλυψη και συμπαράσταση απο την διοργανώτρια λέσχη ΣΙΣΑ και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο Μ. Μουζούκη. Ευγε cosmomike ... αντιθέτως εισέπραξε πλήρη αδιαφορία απο τον Πρόεδρο και το Δ.Σ. της ΕΟ ΦΙΛΠΑ που αδειοδότησε την εκδήλωση.

γ) τα αυτοκίνητα της ΦΙΛΠΑ που παρατάχθηκαν στην εκκίνηση του Classic Marathon μετακινήθηκαν παράτυπα.

δ) θα ήθελα να γνωρίζω ποιοι τολμηροί θα πάνε την Κυριακή στο Άργος για την εκδήλωση του ΑΡΣΟΕ όταν μάλιστα δεν έχει δηλωθεί σημείο εκκίνησης πουθενά εκτός Άργους.
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 139


« Απάντηση #1708 στις: Ιούνιος 20, 2018, 15:21:37 μμ »

Από την στιγμή που δεν υπάρχει σαν παράβαση μέσα στον κοκ πως μπορούν να μας  γράψουν ?
εννοείται οτι μπορούν!
μου βρωμάει καρφωτή πάντως...
Καταγράφηκε

may the force be with you
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3361



« Απάντηση #1709 στις: Ιούνιος 20, 2018, 15:39:17 μμ »

β) η πρώτη κληση 1500€ όντως έπεσε την Κυριακή σε πλήρωμα και είχε πλήρη κάλυψη και συμπαράσταση απο την διοργανώτρια λέσχη ΣΙΣΑ και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο Μ. Μουζούκη. Ευγε cosmomike ... αντιθέτως εισέπραξε πλήρη αδιαφορία απο τον Πρόεδρο και το Δ.Σ. της ΕΟ ΦΙΛΠΑ που αδειοδότησε την εκδήλωση.

Σε ευχαριστω αλλα τα καλα λογια δεν τα αξιζω εγω αλλα και αλλοι, αφανεις ηρωες.


Από την στιγμή που δεν υπάρχει σαν παράβαση μέσα στον κοκ πως μπορούν να μας  γράψουν ?
εννοείται οτι μπορούν!
μου βρωμάει καρφωτή πάντως...

Μια χαρα μπορουν. Το ειδα με τα ματια μου.
Οχι, δεν εχει σχεση με καρφωτη. Αν ηταν καρφωτη θα την ειχαν στησει στη Βουλιαγμενης η στη Βαρης-Κορωπιου και θα ειχαν κοψει ενα σκασμο κλησεις.

Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 112 113 [114] 115 116   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!