ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Αύγουστος 20, 2018, 22:13:18 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 122   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ  (Αναγνώστηκε 74162 φορές)
SEM
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #1680 στις: Μάιος 22, 2018, 12:49:00 μμ »

όχι άμεσα σχετικό, αλλά γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει τελικά με τα τεκμήρια για τα ιστορικά αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες;

Στο ιστότοπο http://www.enikonomia.gr/my-money/179529,agrieyoun-ta-tekmiria-to-2018.html
με ημερομηνία Φλεβάρη 2018, αναφέρει

Το τεκμήριο διαβίωσης δεν εφαρμόζεται για επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας, καθώς και για επιβατικά αυτοκίνητα ειδικά διασκευασμένα για κινητικά ανάπηρους, με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%.

Σημαίνει αυτό ότι απαλλάσσονται πιστοποιημένα ιστορικά με συμβατικές πινακίδες;

Ευχαριστώ για όποιες τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι σκληρή. Ο φορολογικός οδηγός του 2018 της ΑΑΔΕ αναφέρει τα παρακάτω:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη δεν εφαρμόζεται: (α) για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας το οποίο εκδίδεται από διεθνή ή ημεδαπό φορέα που έχει αρμοδιότητα να εκδίδει τέτοιο πιστοποιητικό και να φέρει ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας (β) για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης τα οποία είναι ειδικά διασκευασμένα για πρόσωπα που παρουσιάζουν κινητικές αναπηρίες σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%). Ως επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης ειδικά διασκευασμένα για κινητικά αναπήρους θεωρούνται εκείνα που διασκευάστηκαν ύστερα από άδεια της αρμόδιας αρχής για να οδηγούνται από πρόσωπα που παρουσιάζουν κινητική αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) ή για να μεταφέρουν αυτά τα πρόσωπα μαζί με τα αντικείμενα που είναι απαραίτητα για τη μετακίνησή τους, (γ) για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, που απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Άρα από τα παραπάνω ισχύουν τα τεκμήρια διαβίωσης μειωμένα ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος. Δηλαδή, για ιστορικό όχημα 50% εφ'όσον είναι άνω των 10 ετών.
Καταγράφηκε
SEM
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #1681 στις: Μάιος 22, 2018, 12:58:42 μμ »

http://www.kokkinhshmaia.gr/2018/05/blog-post_22.html
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!

Νομίζω ότι έπραξε σωστά!
Καταγράφηκε
Citroen_CX
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36


« Απάντηση #1682 στις: Μάιος 22, 2018, 13:05:44 μμ »

όχι άμεσα σχετικό, αλλά γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει τελικά με τα τεκμήρια για τα ιστορικά αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες;

Στο ιστότοπο http://www.enikonomia.gr/my-money/179529,agrieyoun-ta-tekmiria-to-2018.html
με ημερομηνία Φλεβάρη 2018, αναφέρει

Το τεκμήριο διαβίωσης δεν εφαρμόζεται για επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας, καθώς και για επιβατικά αυτοκίνητα ειδικά διασκευασμένα για κινητικά ανάπηρους, με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%.

Σημαίνει αυτό ότι απαλλάσσονται πιστοποιημένα ιστορικά με συμβατικές πινακίδες;

Ευχαριστώ για όποιες τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι σκληρή. Ο φορολογικός οδηγός του 2018 της ΑΑΔΕ αναφέρει τα παρακάτω:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη δεν εφαρμόζεται: (α) για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας το οποίο εκδίδεται από διεθνή ή ημεδαπό φορέα που έχει αρμοδιότητα να εκδίδει τέτοιο πιστοποιητικό και να φέρει ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας (β) για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης τα οποία είναι ειδικά διασκευασμένα για πρόσωπα που παρουσιάζουν κινητικές αναπηρίες σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%). Ως επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης ειδικά διασκευασμένα για κινητικά αναπήρους θεωρούνται εκείνα που διασκευάστηκαν ύστερα από άδεια της αρμόδιας αρχής για να οδηγούνται από πρόσωπα που παρουσιάζουν κινητική αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) ή για να μεταφέρουν αυτά τα πρόσωπα μαζί με τα αντικείμενα που είναι απαραίτητα για τη μετακίνησή τους, (γ) για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, που απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Άρα από τα παραπάνω ισχύουν τα τεκμήρια διαβίωσης μειωμένα ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος. Δηλαδή, για ιστορικό όχημα 50% εφ'όσον είναι άνω των 10 ετών.

Ευχαριστώ!
Καταγράφηκε
DimitrisR
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 529



WWW
« Απάντηση #1683 στις: Μάιος 23, 2018, 08:42:23 πμ »

όχι άμεσα σχετικό, αλλά γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει τελικά με τα τεκμήρια για τα ιστορικά αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες;

Στο ιστότοπο http://www.enikonomia.gr/my-money/179529,agrieyoun-ta-tekmiria-to-2018.html
με ημερομηνία Φλεβάρη 2018, αναφέρει

Το τεκμήριο διαβίωσης δεν εφαρμόζεται για επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας, καθώς και για επιβατικά αυτοκίνητα ειδικά διασκευασμένα για κινητικά ανάπηρους, με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%.

Σημαίνει αυτό ότι απαλλάσσονται πιστοποιημένα ιστορικά με συμβατικές πινακίδες;

Ευχαριστώ για όποιες τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Δυστυχώς, η πραγματικότητα είναι σκληρή. Ο φορολογικός οδηγός του 2018 της ΑΑΔΕ αναφέρει τα παρακάτω:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη δεν εφαρμόζεται: (α) για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας το οποίο εκδίδεται από διεθνή ή ημεδαπό φορέα που έχει αρμοδιότητα να εκδίδει τέτοιο πιστοποιητικό και να φέρει ειδικές πινακίδες κυκλοφορίας (β) για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης τα οποία είναι ειδικά διασκευασμένα για πρόσωπα που παρουσιάζουν κινητικές αναπηρίες σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%). Ως επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης ειδικά διασκευασμένα για κινητικά αναπήρους θεωρούνται εκείνα που διασκευάστηκαν ύστερα από άδεια της αρμόδιας αρχής για να οδηγούνται από πρόσωπα που παρουσιάζουν κινητική αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%) ή για να μεταφέρουν αυτά τα πρόσωπα μαζί με τα αντικείμενα που είναι απαραίτητα για τη μετακίνησή τους, (γ) για τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, που απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Άρα από τα παραπάνω ισχύουν τα τεκμήρια διαβίωσης μειωμένα ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος. Δηλαδή, για ιστορικό όχημα 50% εφ'όσον είναι άνω των 10 ετών.

Ευχαριστώ!

Συνεχίζω την συζήτηση αυτή εδώ http://www.historicracing.gr/index.php?topic=2198.new#new που υπάρχει αποκλειστικό θέμα... Πιστεύω οτι πολλούς θα τους ενδιαφέρει το αποτέλεσμα της μικρής έρευνας που έκανα με φίλους Νομικούς για το θέμα....
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


« Απάντηση #1684 στις: Μάιος 23, 2018, 12:28:18 μμ »

Άλλος ένας συλλέκτης που σίγουρα θα βρίζει το νέο ΦΕΚ : https://retrotours.gr/weddings-portfolio/
Καταγράφηκε

may the force be with you
emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1212


« Απάντηση #1685 στις: Μάιος 24, 2018, 00:09:11 πμ »

αααα, καλά!!! ας τον να "βρίζει".... Μεγάλο χαμόγελο
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
Roseman
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


« Απάντηση #1686 στις: Ιούνιος 01, 2018, 20:11:11 μμ »

……… γ) Λαμβάνετε υπ' ὀψιν ότι από ημέρα σε ημέρα τίθεται σε ισχύ η ήδη ψηφισμένη μετὰ την ΚΥΑ νομοθεσία με την οποία η εισαγωγή παλαιού οχήματος ουσιαστικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ; Αν, λοιπόν, δεν υπάρχει η εναλλακτική της ειδικής πινακίδας, τότε Παλαιά Αυτοκίνητα παύουν εντελώς να εισάγονται, όπερ σημαίνει όλα ΤΕΡΜΑ!

Παρακαλώ μπορείτε να με ενημερώσετε γιατί πλέον ουσιαστικά ΑΠΑΓΟΡΥΕΤΕΑΙ η εισαγωγή παλαιού οχήματος ? Σκόπευα να εισάγω μια Fulvia Coupe του '75 από έμπορο της Ιταλίας και να βγάλω κρατικές πινακίδες... 
Καταγράφηκε
Alex V
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #1687 στις: Ιούνιος 05, 2018, 10:52:50 πμ »

www.et.gr

Τευχος Α, αριθμος φυλλου 59, 30/3/18, αρθρο 46.  Αυτες θα ειναι οι νεες προυποθεσεις για την εισαγωγη μεταχειρισμενων απο χωρα ΕΟΚ ασφαλως.  Ο νομοθετης δεν εξαιρει (τουλαχιστον για τωρα) τα ανω των 30 ετων.  Το αρθρο δεν εχει τεθει ακομα σε εφαρμογη επειδη δεν ειναι ετοιμη η βαση δεδομενων που προβλεπει η παραγραφος 6 του ιδιου αρθρου.  Κανεις δε γνωριζει ποτε θα δημιουργηθει και θα τεθει σε ισχυ, πληροφοριες μου (ανεπιβεβαιωτες) λενε περι τα τελη Ιουνιου.  Δεν απαγορευεται η εισαγωγη, απλα ειναι ουσιαστικα ανεφαρμοστη η εφαρμογη των οσων ζηταει.  Πολυ αμφιβαλλω οτι θα κατορθωσει ποτε καποιος ιδιωτης (και εμπορος...) να συγκεντρωσει ποτε τα δικαιολογητικα που απαιτουνται.  Εαν λοιπον οταν ερθει το αυτοκινητο στη χωρα εχει τεθει σε ισχυ η εν λογω πλατφορμα, το θεωρω εντελως απιθανο να κατορθωσετε να βγαλετε κρατικες πινακιδες, η μονη λυση θα ειναι οι ιστορικες.  Εαν δεν εχει ακομα λειτουργησει η πλατφορμα, κανενα προβλημα, το ρισκο ολο δικο σας!  Καλη επιτυχια.
Καταγράφηκε
Alex V
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3


« Απάντηση #1688 στις: Ιούνιος 05, 2018, 14:45:02 μμ »

http://www.et.gr/index.php/anazitisi-fek

Καταγράφηκε
scuderia monofaro
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24



« Απάντηση #1689 στις: Ιούνιος 05, 2018, 14:57:14 μμ »

Το link για να μην είναι απαραίτητη η αναζήτηση.Μας αφορά το άρθρο 46.
 https://www.e-forologia.gr/lawbank/document.aspx?digest=2730BE0030901390.1D031AEA53&version=2018/03/30
Καταγράφηκε
Roseman
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


« Απάντηση #1690 στις: Ιούνιος 05, 2018, 16:07:50 μμ »

Κύριοι, σας ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις. Ήταν πολύ χρήσιμες.
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 254



« Απάντηση #1691 στις: Ιούνιος 12, 2018, 12:50:28 μμ »

Δεν έχει άμεση σχέση με τη ΚΥΑ, αλλά είναι μία είδηση που δεν έπαιξε πουθενά στην Ελλάδα, διότι πρέπει να συνεχίσουμε να κοιμόμαστε .

https://abcnews.go.com/International/wireStory/serbia-drivers-hult-rush-hour-traffic-fuel-price-55753510

Συγκριτικά στοιχεία γιά την Ελλάδα , βασικός καθαρός μισθός 495€ και η βενζίνη στά 1.65€  το λίτρο.
Καταγράφηκε
Φιλπαίος
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21


Car collecting: an incurable disease.


WWW
« Απάντηση #1692 στις: Ιούνιος 13, 2018, 23:08:08 μμ »

Να το κάνουμε Όπως Αμερική  Κλείσιμο ματιού Σαρκασμός

Stop the Proposed Tariffs on Collector Car Imports
 

 
Stand with Hyman Ltd and tell Washington "NO" on collector car import tariffs
 
To Our Valued Customers,
 
It has been brought to our attention by Marshall Miller of Miller & Company P.C. that on May 23, 2018, the Department of Commerce published a Notice of Request for Public Comment regarding Section 232, investigation into the importation of automobiles and their effect on National Security. Details of which can be found HERE: http://click.icptrack.com/icp/rclick.php?d=5jTcF_lnvVpG0xR-n_cjBR5fMwBfPwzO&w=4&destination=https%3A%2F%2Fwww.gpo.gov%2Ffdsys%2Fpkg%2FFR-2018-05-30%2Fpdf%2F2018-11708.pdf.
 
Simply put, President Trump is considering action by Proclamation to apply an import duty of 25% on ALL automobiles (this includes cars, SUVs, vans and light trucks), AND parts, regardless of age or origin. This would mean a 25% duty on ANY car – whether it be brand new or 100 years old. As automobile enthusiasts and professionals in the industry, we strongly urge you to vehemently oppose this unfair, dubious tax.
 
America currently applies a 2.5% duty on imported cars, which is waived on those of American origin. Under Trump’s proposal, we face a tenfold increase will surely cause retaliation from the European Union in the same manner the recent steel tariffs has proven.
 
Clearly, the importation of classic and collectible vehicles has absolutely no impact on our National Security, and these proposed tariffs would only serve to harm the countless individuals and independent businesses who buy, sell, restore and transport cars. The collector car hobby is a multi-billion dollar-per-year business, and we must work together to fight this ludicrous proposal. Washington bureaucrats have no understanding of the impact such a political stunt would cause, therefore it is our responsibility to educate them.
 
The purpose of this letter is to ask you all to join us in appealing to officials to remove any and all language related to “Used Automobiles and Parts”, and separate any content that could be perceived as pertaining to the collector car hobby from this proposed 25% tariff.
 
The process for commenting is simple:
 
Go to https://www.regulations.gov/docket?D=DOC-2018-0002 and click the COMMENT NOW button on the right of the page. It takes no more than a few minutes to support the separation of all language related to “used vehicles and parts” from the proposed tariff. The deadline for submitting comments is June 22, 2018.
 
In addition, we urge you to contact your Senators and Representatives to warn them of the adverse effects these proposed tariffs will have not only our beloved hobby, but more importantly the risk they pose to the thousands of passionate and hard-working Americans who make their living in the business of collector vehicles.
 
We send our sincerest thanks to Attorney Marshall Miller of Miller & Company P.C. for bringing this critical matter to our attention. Miller & Company are highly respected experts in all matters of international trade, and they can be contacted at www.millerco.com. We thank you for your support and encourage you to act swiftly and share this letter on social media and among your friends in the hobby.

Πηγή: http://www.icontact-archive.com/5jTcF_lnvVpG0xR-n_cjBR5fMwBfPwzO?w=4
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 13, 2018, 23:11:16 μμ από Φιλπαίος » Καταγράφηκε

Car crazy since a young kid. Χαμόγελο
FILIP
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 26


« Απάντηση #1693 στις: Ιούνιος 19, 2018, 14:25:23 μμ »

ΕΠΕΙΓΟΝ!!!
Παρακαλώ την επίσημη τοποθέτηση σας επι τριών πραγματικών συμβάντων.

α.Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στο Classic Marathon με ολοσχερή καταστροφή αυτοκινήτων - τραυματισμούς και αδειοδότηση ΕΟ ΦΙΛΠΑ...
Είμαστε ασφαλισμένοι? και μέχρι που?

β. Η πρώτη κλήση 1500€ έπεσε την Κυριακή το απόγευμα σε πλήρωμα που συμμετείχε στον κρεμαστό Λαγό. Τι έκανε η ΕΟ ΦΙΛΠΑ? Ο ιδιοκτήτης πληρώνει την κλήση? έτσι για να γνωρίζουμε με πόση ασφάλεια και νομιμότητα μας καλείτε στις εκδηλώσεις.

γ. Τα αυτοκίνητα της ΦΙΛΠΑ που παρατάχθηκαν στην εκκίνηση του Classic Marathon τι αδειοδότηση και ασφάλεια είχαν?

Θα εκτιμούσα πολύ την άμεση απάντηση Υπευθύνων εν όψει προσεχών εκδηλώσεων.
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3392



« Απάντηση #1694 στις: Ιούνιος 19, 2018, 21:28:46 μμ »

Το συμβάν δεν έγινε στη Βούλα. Ο σύλλογος είναι πλάι στον παθόντα και παρακαλούμε να σεβαστείτε ότι δεν θα κάνουμε καμια δήλωση μέχρι τη διευθέτηση του θέματος.
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 122   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!