ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Αύγουστος 22, 2018, 01:21:27 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 122   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ  (Αναγνώστηκε 74547 φορές)
SEM
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52


« Απάντηση #1665 στις: Μάιος 11, 2018, 09:09:12 πμ »

Συμφωνώ ότι η κάθε περίπτωση είναι και μοναδική (π.χ. Ελλάδα). Θα ήθελα να συμπληρώσω στην αναφορά σου στην Ιταλία αλλά θα μου πάρει χρόνο να τα γράψω. Επειδή γνωρίζω πως γίνονται εκεί τα πράγματα λόγω προσωπικής μου σχέσης αυτό μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι από τις τώρα διαδικασίες δεν προκύπτει νομικό κενό παρά μόνο εάν το όχημα εμφανίζεται "εν ζωή" και δεν υπάρχουν οι γνήσιοι τίτλοι ιδιοκτησίας. Εκεί πρέπει να πας με την κληρονομική διαδικασία. Εάν υπάρχουν οι τίτλοι ιδιοκτησίας, ακόμα και σε άλλο όνομα τότε είναι απλή διαδικασία.

Το κόστος είναι κάτι που το αποδέχομαι σαν πρόβλημα, ο χρόνος και ο κόπος είναι κάτι που οι διεκπεραιωτές εκεί μπορούν να το μειώσουν κατά πολύ.

Μεταξύ μας πάντως εάν βρείς ένα ιστορικό όχημα στην ιταλία που δεν ξέρεις σε ποιον ανήκει και δεν έχεις τους τίτλους ιδιοκτησίας (ακόμα και σε άλλο όνομα) ΚΑΙ δεν είναι δηλωμένο ως κλεμμένο, να εύχεσαι να είναι διεγραμμένο (radiato d'ufficio) γιατί είναι πιο εύκολο να το επανεγγράψεις απ' ότι αν το όχημα βρισκόταν "εν ζωή" ακόμα και αν δεν γνωρίζεις τον παλαιό αριθμό κυκλοφορίας.

Στην Ελλάδα θα έπρεπε να βρεθεί νομικός τρόπος τα ιστορικά οχήματα που έχουν αποδεδειγμένα αγοράσει οι τωρινοί κάτοχοι από τους προηγούμενους (π.χ. παραστατικό τράπεζας, υπ. δήλωση, συμβολαιογραφικό χαρτί...) και έχουν καταθετημένες πινακίδες με άδεια κυκλοφορίας σε προηγούμενο όνομα να "μεταβιβαστούν ατελώς, αυτομάτως και κατ' εξαίρεση..." στους ίδιους.

Για τα οχήματα που έχουν εκτελωνιστεί ατελώς εκεί είναι πιο δύσκολα τα πράγματα και πρέπει να βρεθεί λύση που να μην μπλέκει με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

     Σχετικά με την Ιταλία, αξίζει να παρατηρηθεί ότι, τα περισσότερα διαγεγραμμένα οχήματα, όπως προκύπτει από την περιήγηση στις αγγελίες, είναι και μη αποκατεστημένα. Δεν ελκύουν, δηλαδή, το ενδιαφέρον. Κι είναι αυτό ένα ερωτηματικό για την τύχη τους.

     Το σημαντικώτερο, πάντως, σημείο είναι, νομίζω, η αποταύτιση της πραγματικής ιδιοκτησίας από το πρόσωπο που αναγράφεται τελευταίο στο "Λιμπρέττο". Σ' εμάς εδώ, αυτό είναι το μεγάλο διανοητικό μας πρόβλημα! Ταλανιζόμαστε από μια κομμουνιστική κρατιστική νοοτροπία και, λίγο έως πολύ, βαθειά μέσα μας υπάρχει φυτεμένη η εντύπωση ότι το Κράτος-Αφέντης είναι αυτό που ορίζει το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης ενός οχήματος και είναι αυτό που εγκρίνει την κάθε πώληση! Αδυνατούμε να εννοήσουμε απόκτηση οχήματος χωρίς κρατική μεσολάβηση και επίβλεψη και θεωρούμε την Άδεια Κυκλοφορίας ως απόλυτο τίτλο ιδιοκτησίας, ενώ δεν είναι καν.

     Πρωτοστάτες στον τρόμο έναντι του Κράτους και στην λατρεία της Άδειας Κυκλοφορίας είναι οι διοικήσεις των μέχρι τώρα χορηγών των ειδικών πινακίδων ΦΙΛΠΑ, ΕΛΠΑ κι ΕΟΟΕ, οι οποίες, αδυνατούσες να κατανοήσουν ότι, με ό,τι εκδίδουν και χορηγούν, δεν καθορίζουν αυτές την ιδιοκτησία των οχημάτων, την περιουσία, δηλαδή, άλλων ιδιωτών, ούσες ιδιώτες και οι ίδιες οι οργανώσεις αυτές, επιδίδονται στην ασφυκτική εξέταση των τίτλων ιδιοκτησίας, με πνεύμα γραφειοκρατικό ανώτερο και αυτού του κράτους και αδιαφορούσες πλήρως για την σωτηρία και αξιοποίηση εκατοντάδων αυτοκινήτων. Ενώ μια απλή υπεύθυνη δήλωση, νόμιμης ιδιοκτησίας, θα ήταν υπεραρκετή. Με μία φράση, δυστυχώς, δεν έχουν την ικανότητα και, κυρίως, την διάθεση, να διακρίνουν τις φυσικές ιδιαιτερότητες του τρόπου αποκτήσεως ενός παλαιού οχήματος 50, 60 ετών και απαιτούν να ισχύουν οι προϋποθέσεις αποκτήσεως ενός καινούργιου ή ελαφρώς μεταχειρισμένου!

      Ξεκινώντας από μια τέτοια αφετηρία τρομάρας προς το Κράτος και πλήρους αδυναμίας κατανοήσεως του ρόλου τους, είναι μαθηματικά αδύνατον να θέσουν σωστούς στόχους, να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της κυκλοφορίας των παλαιών αυτοκινήτων και να αξιώσουν τα πρέποντα από το Υπουργείο. Συμπαραστάτες προς τον παραλογισμό και οι περισσότεροι τοποθετούμενοι στο διαδίκτυο, οι οποίοι δείχνουν πολύ περισσότερο έτοιμοι να στραφούν ο ένας εναντίον του άλλου, παρά να διανοηθούν λιγότερη ανάμειξη του Κράτους στις μεταξύ ιδιωτών αγοραπωλησίες.

Οι τελευταίες 3 παράγραφοι είναι checkmate!  Χαμόγελο
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


« Απάντηση #1666 στις: Μάιος 14, 2018, 12:40:43 μμ »

  Γλώσσα ένα ωραίο ΙΟ για ενοικίαση κανείς; http://gtweddingcars.gr/?page_id=93
Καταγράφηκε

may the force be with you
Citroen_CX
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36


« Απάντηση #1667 στις: Μάιος 14, 2018, 15:09:05 μμ »

κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο ο ΜΡ τα έκανε αυτά...
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #1668 στις: Μάιος 15, 2018, 11:18:19 πμ »


Γιά τις άμαξες με άλογα, που ενοικιάζονται για γάμους και δεν έχουν πιά ούτε καν πινακίδες και ασφάλεια. Γιατί δεν έγραψε κανείς, τίποτα, ποτέ ?  
Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας....

Ασφαλώς.
Από χθές, και μετά το μνημόνιο συνεργασίας με την UNESCO.  Η ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να προτρέπει την συμμετοχή ιστορικών οχημάτων εποχής των μελών της, σε γάμους, μιάς και θα πρόκειται γιά συμμετοχή σε ιστορική πολιτιστική εκδήλωση, που επιτέλους είναι αναγνωρισμένη ...

Ειναί μία πρόοδος και ένα χτύπημα στούς "κολλημένους", που λένε δεξιά και αριστερά, ότι οι ιστορικές πινακίδες πάρθηκαν γιά τους αγώνες, και είναι μόνο γιά αγώνες...
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


« Απάντηση #1669 στις: Μάιος 15, 2018, 11:53:17 πμ »

Ποιος σου είπε ότι οι άμαξες δεν έχουν άδεια και ασφάλεια;

Η ενοικίαση ΙΟ όμως είναι καραμπινάτη φοροδιαφυγή. Μην τα ξαναλέμε.
Καταγράφηκε

may the force be with you
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #1670 στις: Μάιος 15, 2018, 13:22:03 μμ »

Ποιος σου είπε ότι οι άμαξες δεν έχουν άδεια και ασφάλεια;

Η ενοικίαση ΙΟ όμως είναι καραμπινάτη φοροδιαφυγή. Μην τα ξαναλέμε.

https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/ya-14119-2002.html
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #1671 στις: Μάιος 15, 2018, 13:42:17 μμ »

 Μήν κάψουμε και τους αμαξάδες,  δεν είναι το πρόβλημα αυτοί ! 
Δείτε μόνο, ότι ως ιστορικά οχήματα,  δεν ανήκουν πλέον στο Υπ. Μεταφορών. Και όλο το τυπικό έχει περάσει στο Υπ.Εσωτερικών και στους Δήμους !
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1672 στις: Μάιος 15, 2018, 14:03:09 μμ »


Γιά τις άμαξες με άλογα, που ενοικιάζονται για γάμους και δεν έχουν πιά ούτε καν πινακίδες και ασφάλεια. Γιατί δεν έγραψε κανείς, τίποτα, ποτέ ? 
Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας....

Ασφαλώς.
Από χθές, και μετά το μνημόνιο συνεργασίας με την UNESCO.  Η ΦΙΛΠΑ θα πρέπει να προτρέπει την συμμετοχή ιστορικών οχημάτων εποχής των μελών της, σε γάμους, μιάς και θα πρόκειται γιά συμμετοχή σε ιστορική πολιτιστική εκδήλωση, που επιτέλους είναι αναγνωρισμένη ...

Ειναί μία πρόοδος και ένα χτύπημα στούς "κολλημένους", που λένε δεξιά και αριστερά, ότι οι ιστορικές πινακίδες πάρθηκαν γιά τους αγώνες, και είναι μόνο γιά αγώνες...

Ετσι ακριβώς...Ιάσωνα.
+1000  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1673 στις: Μάιος 15, 2018, 14:10:20 μμ »


Πολύ σωστά...Ιάσωνα.
Την γνωρίζω την παραπάνω Υπουργική Απόφαση...καθ' ότι Κηφισιώτης, έχω φίλους και γνωστούς Αμαξάδες και το έχουμε συζητήσει.
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1674 στις: Μάιος 15, 2018, 14:11:51 μμ »

Μήν κάψουμε και τους αμαξάδες,  δεν είναι το πρόβλημα αυτοί ! 
Δείτε μόνο, ότι ως ιστορικά οχήματα,  δεν ανήκουν πλέον στο Υπ. Μεταφορών. Και όλο το τυπικό έχει περάσει στο Υπ.Εσωτερικών και στους Δήμους !

Θα συμφωνήσω απόλυτα...μαζί σου, Ιάσωνα.  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


« Απάντηση #1675 στις: Μάιος 15, 2018, 16:13:30 μμ »

Μήν κάψουμε και τους αμαξάδες,  δεν είναι το πρόβλημα αυτοί !  
Δείτε μόνο, ότι ως ιστορικά οχήματα,  δεν ανήκουν πλέον στο Υπ. Μεταφορών. Και όλο το τυπικό έχει περάσει στο Υπ.Εσωτερικών και στους Δήμους !
Συγνώμη αλλά εσύ το έθιξες το θέμα!!
Κι όχι μόνο αυτό αλλά τη μια λες ότι δε θέλουν άδεια και την άλλη παραθέτεις τη νομοθεσία.....!
Μα εδώ και δεκαπέντε χρόνια ισχύει, χωρίς άδεια, δεν κυκλοφορούν! Και δεν είναι ιστορικά οχήματα, τα περισσότερα στη χώρα είναι νέες κατασκευές.
Πώς καταφέρνεις και μπερδεύεις τη συζήτηση.... Γλώσσα
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2018, 16:15:36 μμ από han solo 1 » Καταγράφηκε

may the force be with you
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #1676 στις: Μάιος 15, 2018, 17:49:29 μμ »

Μήν κάψουμε και τους αμαξάδες,  δεν είναι το πρόβλημα αυτοί !  
Δείτε μόνο, ότι ως ιστορικά οχήματα,  δεν ανήκουν πλέον στο Υπ. Μεταφορών. Και όλο το τυπικό έχει περάσει στο Υπ.Εσωτερικών και στους Δήμους !
Συγνώμη αλλά εσύ το έθιξες το θέμα!!
Κι όχι μόνο αυτό αλλά τη μια λες ότι δε θέλουν άδεια και την άλλη παραθέτεις τη νομοθεσία.....!
Μα εδώ και δεκαπέντε χρόνια ισχύει, χωρίς άδεια, δεν κυκλοφορούν! Και δεν είναι ιστορικά οχήματα, τα περισσότερα στη χώρα είναι νέες κατασκευές.
Πώς καταφέρνεις και μπερδεύεις τη συζήτηση.... Γλώσσα

Η άδεια Δημοσίας χρήσης που είχαν, διαγράφηκε,  και έγιναν ταχί.
 Μετά από χρόνια τα αποκατέστησαν, μερικά ή ολικά,   ( προκειμένου να συμμετέχουν στην τουριστική ατραξιόν),
και κυκλοφορούν με την νέα "αδεια" που ανάρτησα.

Ενα τόσο μπερδεμένο, πράγματι θέμα, σιωπηρά βρήκε λύση.!
Εμείς ?
 
 Εδώ στην Ελλάδα , αν  δούμε ένα ιστορικό αυτοκίνητο σε γάμο ( που μπορεί να είναι και του γαμπρού)  μας πιάνει κρίση  πανικού. Και να βροχή οι φωτογραφίες, στα διάφορα forum.
Βγάζουμε μόνοι μας τα ματάκια μας !
Όποιος έχει πρόβλημα να μήν πληκτρολογεί και αναρτά φωτό από τον καναπέ , αλλά να στήλει τα στοιχεία επώνυμα στην αντίστοιχη Ομοσπονδία.
Λές και στους γάμους που χρησιμοποιούνται  σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι επίσημα ενοικιαζόμενα με  συμβόλαιο οδηγό...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2018, 17:58:35 μμ από Jason » Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


« Απάντηση #1677 στις: Μάιος 15, 2018, 18:03:31 μμ »

Μα τι λες; Είναι λινκ από site εμπορικό, οι πληροφορίες και τα στοιχεία είναι σε κοινή θέα. Διαφημιση ΙΟ για γάμους κάνει, πόσο πιο απλά;
Τα αμαξίδια, είναι άστοχο παράδειγμα, γιατί αν δεν το πήρες είδηση, μέχρι και πορεία είχαν κάνει τότε
Καταγράφηκε

may the force be with you
Citroen_CX
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36


« Απάντηση #1678 στις: Μάιος 22, 2018, 11:25:01 πμ »

όχι άμεσα σχετικό, αλλά γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει τελικά με τα τεκμήρια για τα ιστορικά αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες;

Στο ιστότοπο http://www.enikonomia.gr/my-money/179529,agrieyoun-ta-tekmiria-to-2018.html
με ημερομηνία Φλεβάρη 2018, αναφέρει

Το τεκμήριο διαβίωσης δεν εφαρμόζεται για επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα που διαθέτουν πιστοποιητικό αυθεντικότητας, καθώς και για επιβατικά αυτοκίνητα ειδικά διασκευασμένα για κινητικά ανάπηρους, με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%.

Σημαίνει αυτό ότι απαλλάσσονται πιστοποιημένα ιστορικά με συμβατικές πινακίδες;

Ευχαριστώ για όποιες τεκμηριωμένες απαντήσεις.
Καταγράφηκε
tommi1
Επισκέπτης
« Απάντηση #1679 στις: Μάιος 22, 2018, 12:40:56 μμ »

http://www.kokkinhshmaia.gr/2018/05/blog-post_22.html
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ!!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 122   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!