Σεπτέμβριος 20, 2018, 21:23:12 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 123   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ  (Αναγνώστηκε 83222 φορές)
ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1590 στις: Απρίλιος 12, 2018, 23:49:12 μμ »

Αυτό πού βλέπω, είναι ότι όλοι πλέον ( κυβέρνηση και μελλοντική κυβέρνηση), εμμέσως πλήν σαφώς μιλάνε γιά κρατικές πινακίδες.
 Χρονοβόρο το λιγότερο γιά τα ταξινομημένα.
 Μεγάλο πρόβλημα γιά τα μη ταξινομημένα.
Η Ομοσπονδία θα πρέπει να κινηθεί ταχύτατα γιά τα τελευταία (που είναι και τα πιό παλιά και σπάνια κομμάτια) προς το Υπουργείο πολιτισμού και τα κόμματα, γιατί μετά τα βλέπω μόνο για το σαλόνι ή γιά εξαγωγή.


Δουλεια του υπουργειου πολιτισμου ειναι να προστατευει οτι θεωρηται πολιτιστικη κληρονομια , αρα δυστυχως θα μπορουσε να προστατεψει τα ιο αλλα οχι και να επιτρεψει την κινηση τους .
Καταγράφηκε
right hand drive
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 83


« Απάντηση #1591 στις: Απρίλιος 13, 2018, 09:56:14 πμ »

ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΜΑΣΘέμα: Ανοικτή επιστολή προς τους αρμόδιους υπουργούς Αγαπητοί Κύριοι, Αθήνα 28/10/17 Στις 16/10/2017 στο Φ.Ε.Κ. Νο 3641 δημοσιεύτηκε μια τροποποίηση που αφορά τα ιστορικά οχήματα που είναι «παγκόσμια πρωτοτυπία» καθώς σε κανένα άλλο κράτος στον κόσμο δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων! Πουθενά αλλού στον κόσμο δεν περιορίζεται η χρήση των ιστορικών οχημάτων όπως γίνεται πλέον στην Ελλάδα με την συγκεκριμένη υπουργική απόφαση. Το παράλογο της απόφασης αναδεικνύεται και από το γεγονός ότι η απόφαση ορίζει ότι η μεταφορά των οχημάτων προς και από τις εκδηλώσεις πρέπει να γίνεται με τρέϊλερ ενώ είναι γνωστό ότι το υπουργείο μεταφορών δεν εκδίδει πλέον άδειες για τρέϊλερ μεταφοράς οχημάτων…   Η απόφαση αυτή είναι παράλογη και καταδικαστέα γιατί εμπεριέχει εμπάθεια προς το ιστορικό όχημα γεγονός που αποδεικνύεται από τα παράλογα ποσά που βάζει για πρόστιμο αν κινηθεί ένα ιστορικό όχημα που φτάνει τα 1,500 ή και τα 3,000 ευρώ όταν το ανώτατο πρόστιμο για κάποιον που περνάει με κόκκινο με κίνδυνο αφαίρεσης ζωής είναι μόλις 700 ευρώ… Το ιστορικό όχημα θεωρείται παγκοσμίως μέρος της πολιτιστικής κουλτούρας των λαών και πριν από δύο μόλις χρόνια η UNESCO ανακήρυξε και επισήμως τα ιστορικά οχήματα «πολιτιστικό προϊόν» μεγάλης σημασίας. Στις περισσότερες πρωτεύουσες του κόσμου υπάρχουν πλέον δημόσια μουσεία αυτοκινήτου και τεχνολογίας και ιδιωτικά επιδοτούμενα από το κράτος με μόνη εξαίρεση την Ελλάδα. Εδώ προσπαθούμε να υποκαταστήσουμε το κράτος με ιδιωτικές συλλογές που με τον όποιο κόπο, τρόπο και κόστος ιδιωτών που λατρεύουν το ιστορικό όχημα.Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η τροποποίηση εκ παραδρομής συγχέει τα αγωνιστικά οχήματα με τα ιστορικά και τους επιβάλει τους ίδιους περιορισμούς. Οι περιορισμοί αυτοί αφορούν 10,000 και πλέον οχήματα σε όλη την Ελλάδα που οι ιδιόκτητες τους με τόσο κόπο και μεράκι αποκατέστησαν και συντηρούν και στην ουσία αποκλείουν κάθε μορφή εκδήλωσης αλλά και διατήρησης των ιστορικών αυτών οχημάτων που σημειωτέον αν δεν κυκλοφορούν για χιλιόμετρα συντήρησης θα καταστραφούν.
Οι περιορισμοί αυτοί καταδικάζουν και οδηγούν στην εξαφάνιση των ιστορικών οχημάτων από την Ελλάδα καθώς οι ιδιοκτήτες τους θα αναγκαστούν να τα πουλήσουν στο εξωτερικό αφού δεν μπορούν να τα κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για τις λέσχες στις οποίες ανήκουν (και των εργαζόμενων σε αυτές) καθώς και για ένα μεγάλο αριθμό επαγγελμάτων όπως τα συνεργεία που τα συντηρούν και τα αναπαλαιώνουν (γενικά συνεργεία, ηλεκτρολόγοι, φανοποιοί, ταπετσιέρηδες κ.α.). Ακόμη, θα ζημιωθεί ένα πλήθος επαγγελμάτων που οι λέσχες υποστηρίζουν με τις εκδηλώσεις τους όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, ταβέρνες αίθουσες εκδηλώσεων κλπ. Τέλος, το κράτος θα ζημιωθεί και από την απώλεια των δασμών  που εισπράττει σήμερα από τις εισαγωγές των ιστορικών οχημάτων αλλά και του πλήθους ανταλλακτικών που απαιτούνται για την συντήρησή τους. Η απαγόρευση αυτή θα στερήσει τους Δήμους από την παρουσία μας που με τόση λαχτάρα μας την ζητούν για να ομορφαίνουμε τις εκδηλώσεις τους. Η απαγόρευση αυτή μας διακόπτει το κοινωνικό μας έργο που είναι η υποστήριξη της ΦΛΟΓΑΣ, του Χωριού SOS και πολλά άλλα. Οι περιορισμοί αυτοί ουσιαστικά απαγορεύουν τα οχήματα των Ελλήνων ιδιοκτητών να συμμετάσχουν σε διεθνείς εκδηλώσεις που όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια οργανώνουν διεθνείς λέσχες στην χώρα μας. Κλείνοντας επαναλαμβάνουμε ότι η κίνηση της απαγόρευσης κυκλοφορίας, η επιμονή για χρέωση τελών αλλά και τα παράλογα πρόστιμα που αναφέρονται στην απόφαση ξεφεύγουν από τα διεθνή στάνταρ καθότι σε καμία άλλη χώρα στον κόσμο δεν περιορίζεται η κίνηση των ιστορικών οχημάτων και σε καμία χώρα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας τα ιστορικά οχήματα. Στην Αγγλία η κυκλοφορία είναι ελεύθερη και δωρεάν, το ίδιο και στην Γαλλία, το ίδιο και την Ιταλία, και στην Ισπανία, και στην Πορτογαλία, και στην Ελβετία, την Αυστρία, την Ρουμανία (όπου ακόμη και η ασφάλιση είναι δωρεάν), παντού!… Μόνο στην Γερμανία πληρώνουν ένα χαμηλό ποσό που συμπεριλαμβάνει και την ασφάλεια του οχήματος για ένα χρόνο. Κύριοι, έχουμε στην διάθεσή σας συγκεκριμένες προτάσεις για να γίνουν οι αλλαγές που αναφέρετε χωρίς να υπάρξουν οι απαράδεκτες και καταστροφικές αυτές απαγορεύσεις και μπορούμε να σας τις παρουσιάσουμε όποτε εσείς επιθυμείτε.
Ελπίζοντας σε μια γρήγορη ανταπόκριση,
Με τιμή,
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. ΦΙΛΠΑ
http://www.philpa.gr/images/Newsletter_April_2018.pdf

Κ.Υ.Α... Το νέο ΔΣ της λέσχης δραστηριοποιήθηκε όπως είχε υποσχεθεί από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την θητεία του. Στις 2 Φεβρουαρίου 2018 κατατέθηκε και πρωτοκολλήθηκε στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, υπ’ όψη της υπουργού κας Κονιόρδου, ενημερωτική επιστολή με αίτημα την υποστήριξη των θέσεών μας αφού το Υπουργείο Πολιτισμού είναι συνδεδεμένο με το ιστορικό όχημα. Τυπώθηκε σύνοψη της μελέτης που έγινε από τη FIVA για την κυκλοφορία στην Ευρώπη των ιστορικών οχημάτων. Μεταφράστηκαν στα ελληνικά τα σημεία εκείνα που αναφέρονται στην Ελλάδα. Κατόπιν εντολής της κας Κονιόρδου έγινε συνάντηση στο Υπουργείο Πολιτισμού με δύο συμβούλους της υπουργού που ενημερώθηικαν επί τρία τέταρτα της ώρας και παρέλαβαν τη μελέτη της FIVA. Έγινε συνάντηση στη Βουλή με τη σύμβουλο του αντιπροέδρου της Βουλής κ. Δημήτρη Καμμένου ο οποίος είχε ενδιαφερθεί αμέσως μετά τη γνωστοποίηση της ΚΥΑ και είχε δεχθεί το 2017 στο γραφείο του αντιπροσωπεία της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ. Έγινε συνάντηση του προέδρου Τάκη Φωτεινόπουλου με τον υφυπουργό Νίκο Μαυραγάνη. Ο Γ.Γ. κ. Βούρδας συναντήθηκε με εκπροσώπους μας. Έγινε συνάντηση με τον διευθυντή της γενικής διέυθυνσης συγκοινωνιακών υποθέσεων του Υπουργίου Μεταφορών ο οποίος εισηγείται στους ανωτέρους του σχετικά με το ιστορικό όχημα. Πρωτοκολλήθηκε με ημερομηνία 2 Απριλίου 2018, κατόπιν προτροπής από τον παραπάνω διευθυντή, επιστολή με τα αιτήματα και τις θέσεις μας, προς τον υπουργό κ. Σπίρτζη και τον Γ.Γ. κ. Βούρδα. Είμαστε σε αναμονή συνάντησης με τον κ. Σπίρτζη καπόπιν παρέμβασης κυβερνητικού βουλευτή. Ακολουθούν αποσπάσματα από την συνέντευξη του κ. Κώστα Καραμανλή στο DRIVE. Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο τεύχος που κυκλοφορεί την Κυριακή 15/4 με τη Real News. «Η κυβέρνηση εξέδωσε πέρσι τον Οκτώβριο μια απολύτως παράλογη και εμπαθή για τα ιστορικά οχήματα απόφαση. Μια απόφαση που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία, μια που πουθενά αλλού στον κόσμο δεν απαγορεύεται η κυκλοφορία των οχημάτων παρά μόνο στη χώρα μας. Και σε αυτήν την περίπτωση η κυβέρνηση επέλεξε – κινούμενη για άλλη μια φορά ιδεοληπτικά – να «κόψει το χέρι», αντί να κάνει διορθωτικές κινήσεις στο υπάρχον καθεστώς. Εμείς προτείνουμε απλά να ακολουθήσουμε το μοντέλο που εφαρμόζεται σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως η Βρετανία και η Γερμανία, που έχουν αποδεδειγμένη κουλτούρα στο ιστορικό αυτοκίνητο. Δεν χρειάζεται για άλλη μια φορά να ανακαλύψουμε τον τροχό. Στις χώρες αυτές τα δηλωμένα ιστορικά αυτοκίνητα, και αφού υπαχθούν σε αυστηρούς ελέγχους, κυκλοφορούν με κανονικές πινακίδες, πληρώνουν λιγότερούς δασμούς, και το ασφαλιστικό τους καθεστώς διέπεται από τα χιλιόμετρα που διανύουν. Σε κάθε περίπτωση το όποιο νομοθετικό καθεστώς θα πρέπει να προβλέπει την κίνηση του ιστορικού αυτοκινήτου, μια που η ακινησία του οδηγεί και στον «θάνατο» του οχήματος. Βλέπετε, σε άλλες χώρες του κόσμου δημιουργούνται μουσεία για την ανάδειξη του ιστορικού αυτοκινήτου, κι εμείς εδώ μιλάμε για τα αυτονόητα, βασιζόμενοι για ακόμα  μια φορά στην ιδιωτική πρωτοβουλία και το μεράκι των ανθρώπων».

δηλ. για να καταλαβω:
το νεο δ σ    της φιλπα εχει υποκαταστησει το δ.σ της εο φιλπα
συνεχιζει αυτο  που αρχισε ο προηγουμενος προεδρος, στις 28/10 /2017 πριν ενημερωθουν οι λέσχες από την εο φιλπα ,πριν συγκροτηθει η 5μελης , εστειλε επιστολη στο υπουργειο για να τον δεχθει και να παρουσιασει τις θεσεις του …
Οι υπολοιπες  ομοσπονδιες  γνωριζουν οσα  αναφερονται στο newsletter ;
Οι υπολοιπες λεσχες της εο φιλπα γνωριζουν οτι οι πρωτοβουλιες πλεον εχουν εκχωρηθει απο την εο φιλπα στην φιλπα;  
το ξαναγραψα, θα ελθει η ωρα που θα κριθουν ολοι για οσα εκαναν αλλα και για οσα ως οφειλαν ΔΕΝ εκαναν  ……..

Καταγράφηκε
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1098


drive it like you stole it....


« Απάντηση #1592 στις: Απρίλιος 13, 2018, 10:12:24 πμ »


το ξαναγραψα, θα ελθει η ωρα που θα κριθουν ολοι για οσα εκαναν αλλα και για οσα ως οφειλαν ΔΕΝ εκαναν  ……..


H ΚΥΑ υπογραφηκε κ απ τον ΥΟ και ειναι επι του πιεστηριου. Κατά τα γνωστά, 2 μερες κυκλοφορια 2 μερες συνεργειο και το χειροτερο.... :

ΟΛΑ μετα το 1970 επανακρίνονται περι ιστορικοτητας ή μη απο επιτροπή που θα μετέχει εκπρόσωπος Υπουργείου και εκπρόσωπος σωματειου - ένωσης (?) μηχανικων αυτοκινήτων Ελλάδας....

Η επιτροπή θα ολοκληρώσει το θεάρεστο έργο της σε 10 μηνες (!!!!!!) και έως τότε -ενδέχεται- να απαγορεύεται η κυκλοφορία των μετα το 1970.....

Οπότε δεξιοτίμονε φίλε, η ώρα απόδοσης ευθυνών για τη παταγώδη αποτυχία διοικούντων είναι πολύ κοντά.
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3400



« Απάντηση #1593 στις: Απρίλιος 13, 2018, 14:30:18 μμ »

Αποσπασμα απο το προσφατο Newsletter της ΦΙΛΠΑ:
Δεν χρειάζεται για άλλη μια φορά να ανακαλύψουμε τον τροχό. Στις χώρες αυτές τα δηλωμένα ιστορικά αυτοκίνητα, και αφού υπαχθούν σε αυστηρούς ελέγχους, κυκλοφορούν με κανονικές πινακίδες, πληρώνουν λιγότερούς δασμούς, και το ασφαλιστικό τους καθεστώς διέπεται από τα χιλιόμετρα που διανύουν.

Μου προκαλει εντυπωση η λεσχη που πριν 40 χρονια κερδισε το δικαιωμα εκδοσης ιστορικων πινακιδων και επι 40 ετη καρπωθηκε (και καλα εκανε) τα εσοδα απο την εκδοση αυτων των πινακιδων, τωρα ερχεται με αυτο το newsletter και εμμεσως πλην σαφως και ζητα την εκδοση ιστορικων πινακιδων απο το κρατος (?), τη στιγμη που στις προηγουμενες συνελευσεις της ομοσπονδιας ποτε δεν προταθηκε κατι τετοιο απο τους εκπροσωπους της.

Απ εδω και περα με τι μουτρα λοιπον να βγουμε οι εκπροσωποι των αλλων λεσχων να στηριξουμε τον θεσμο των ιστορικων πινακιδων?

Επισης διαβαζω για την πληθωρα των επαφων που εγιναν με πολιτικους φορεις και συμπεραινω οτι αν υπαρξει θετικο αποτελεσμα θα αποδωσουμε τα ευσημα. Αν ομως υπαρξει αρνητικο αποτελεσμα, τοτε τι πρεπει να γινει?
Καταγράφηκε

Pyrgiotis
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462



« Απάντηση #1594 στις: Απρίλιος 13, 2018, 18:03:37 μμ »

Εγώ θα γίνω κακός και θα παρατηρήσω ότι η ΦΙΛΠΑ και η ΕΟ ΦΙΛΠΑ, βλέποντας να μην έχει αλλάξει κάτι προς το χειρότερο στις εκδηλώσεις της, μάλλον αφήνει το πράγμα να κυλήσει μόνο του. Αν δεν υπήρχε ο φόβος να χαθούν αυτοκίνητα, κυρίως μεγάλα και ακριβά, λόγω μη εκτελωνισμού ή μεταβίβασης ή πλήρους νομιμότητας, δεν θα είχε κάνει καμία κίνηση.

Οι συμμετοχές είναι πάρα πολλές, τα έσοδα ικανοποιητικά και η συντήρηση του "μαγαζιού" σίγουρη. Το πρόβλημα το έχουν οι μικρές Λέσχες κυρίως της επαρχίας , και οι απλοί αγνοί χομπίστες που θέλουν να συντηρούν και χαμηλό πάγιο κόστος ένα κλασσικό αυτοκίνητο χωρίς την ανάγκη συμμετοχής σε "ράλλυ".
Καταγράφηκε

ΣΦΙΠΟΠ
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 822


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1595 στις: Απρίλιος 14, 2018, 00:06:35 πμ »





H ΚΥΑ υπογραφηκε κ απ τον ΥΟ και ειναι επι του πιεστηριου....



Σε 20 ημέρες max περίπου...θα "κυκλοφορήσει"...  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



« Απάντηση #1596 στις: Απρίλιος 14, 2018, 09:32:51 πμ »

Η ΚΥΑ θα κυκλοφορησει, τα ΙΟ δεν βλεπω να κυκλοφορουν!!!!
Καταγράφηκε
Manolo cj
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #1597 στις: Απρίλιος 14, 2018, 10:00:56 πμ »

Η ΚΥΑ θα κυκλοφορησει, τα ΙΟ δεν βλεπω να κυκλοφορουν!!!!
καλημερα!αντε επιτελους ενα καλο νεο....για ποιο λογο σπυρο ?
Καταγράφηκε
Citroen_CX
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36


« Απάντηση #1598 στις: Απρίλιος 14, 2018, 10:54:31 πμ »

επανέλεγχός τους, ακούγεται!
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 256



« Απάντηση #1599 στις: Απρίλιος 14, 2018, 11:26:27 πμ »

Αν δεν αλλάξει κάτι.
Μέχρι τον επανέλεγχο, ακόμη και οι εκδηλώσεις με τα πρό του 1970 ...
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 822


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1600 στις: Απρίλιος 14, 2018, 11:30:04 πμ »

Αν δεν αλλάξει κάτι.
Μέχρι τον επανέλεγχο, ακόμη και οι εκδηλώσεις με τα πρό του 1970 ...

Έτσι ακριβώς....  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1601 στις: Απρίλιος 14, 2018, 11:52:41 πμ »

Τώρα αυτό όλο το πετυχανε με διαπραγμάτευση  Σαρκασμός
Αν θεωρήσουμε σαν δεδομένο ότι σκοπός αυτών που μας εκπροσωπούν είναι εκτός των άλλων και το να σωθούν κάποια αυτοκίνητα θεωρώ ότι με τον επανέλεγχο έχουν αποτύχει.
Καταγράφηκε
emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1213


« Απάντηση #1602 στις: Απρίλιος 17, 2018, 13:32:30 μμ »





H ΚΥΑ υπογραφηκε κ απ τον ΥΟ και ειναι επι του πιεστηριου....


Σε 20 ημέρες max περίπου...θα "κυκλοφορήσει"...  Κλείσιμο ματιού
Πάνο φίλε μου, την έχεις την πληροφόρηση από "ένδων" ΤΙΙΙΙΙ λέει δεν μας είπες...ούτε και εσύ! Στην αγωνία, θα είμαστε...
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
Papillon
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 107


« Απάντηση #1603 στις: Απρίλιος 19, 2018, 19:01:24 μμ »

ΕΤΟΙΜΗ Η ΝΕΑ Κ.Υ.Α.: ΟΙ ΟΓΚΟΛΙΘΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΦΩΤ.) ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΗ ΟΝΕΙΡΟΦΑΝΤΑΣΙΑ!

http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/2018/04/blog-post_17.html
Καταγράφηκε
Manolo cj
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 45


« Απάντηση #1604 στις: Απρίλιος 21, 2018, 14:41:20 μμ »

Πολύ ωραίο άρθρο....περιγραφει την πραγματικότητα της πρώτη φορά αριστεράς και τελευταία θέλω να ελπίζω...(υπό αυτή τη μορφή).Η αριστερά αυτή έχει αφήσει ιστορία κάνοντάς μας τη ζωή πατίνι...εγώ προσωπικά είναι η πρώτη φορά που θέλω να εκδικηθώ με την ψήφο μου κάποιο πολιτικό κόμμα σε τέτοιο βαθμό...μιας και θα με χαρακτήριζε η αδιαφορία μέχρι χθες για τα πολιτικά....αυτοί κατάφεραν να με αλλάξουν...καλώς ή κακως.Περιμενουμε το νέο ΦΕΚ μετά από 7-8 μήνες που λένε πως υπογράφηκε...ας ελπίσουμε ότι θα έχει κάποια θετικά στοιχεία για το ιστορικό αυτοκίνητο....
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 123   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!