ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Αύγουστος 22, 2018, 01:22:43 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 122   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ  (Αναγνώστηκε 74548 φορές)
right hand drive
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 82


« Απάντηση #1305 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 11:34:31 πμ »

4 μηνες ανατολιτικο παζαρι με  συζητησεις και το υπουργειο εκανε αυτο που ηθελε.
θα επρεπε αυτο που εγινε στις 18/1/2018 απο τις ομοσπονδιες γραπτως,  να γινει αμεσως μετα την εκδοση της κυα και ταυτοχρονη προσφυγη απο ολες τις ομοσπονδιες -λεσχες   μαζι. οι μεμονωμενες συζητησεις δεν ωφελησαν.    
 
Καταγράφηκε
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1094


drive it like you stole it....


« Απάντηση #1306 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 11:55:15 πμ »

4 μηνες ανατολιτικο παζαρι με  συζητησεις και το υπουργειο εκανε αυτο που ηθελε.
θα επρεπε αυτο που εγινε στις 18/1/2018 απο τις ομοσπονδιες γραπτως,  να γινει αμεσως μετα την εκδοση της κυα και ταυτοχρονη προσφυγη απο ολες τις ομοσπονδιες -λεσχες   μαζι. οι μεμονωμενες συζητησεις δεν ωφελησαν.   
 

+1000
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 144


« Απάντηση #1307 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 12:57:28 μμ »

αυτό το λενε και ''μετά Χριστόν Προφήτης''...........
Καταγράφηκε

may the force be with you
Citroen_CX
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36


« Απάντηση #1308 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 13:16:44 μμ »

4 μηνες ανατολιτικο παζαρι με  συζητησεις και το υπουργειο εκανε αυτο που ηθελε.
θα επρεπε αυτο που εγινε στις 18/1/2018 απο τις ομοσπονδιες γραπτως,  να γινει αμεσως μετα την εκδοση της κυα και ταυτοχρονη προσφυγη απο ολες τις ομοσπονδιες -λεσχες   μαζι. οι μεμονωμενες συζητησεις δεν ωφελησαν.    
 

το κακό είναι ότι στην πράξη, ουσιαστικά είμαστε ανήμποροι να αντιδράσουμε AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ και θα αναγκαστούμε τελικά κάνουμε μια βόλτα μία Κυριακή τον μήνα...

όσο και καλά προδιατεθειμένος να είσαι απέναντι στην ΦΙΛΠΑ, οι δηλώσεις του Φαλήρου στο Κονκούρ ντ' ελεγκάνς, δείχνουν ότι όλο το ανακάτωμα δεν έγινε με πρωτοβουλία του 'κακού' κράτους, αλλά της 'δικής μας' πλευράς.


Επίσης για τι μαύρισμα στις εκλογές μιλάμε; Στις βουλευτικές; Εδώ, εμείς οι λάτρεις του ιστορικού βάλαμε τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια μας (μέσω των εκπροσώπων μας)
Καταγράφηκε
right hand drive
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 82


« Απάντηση #1309 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 13:33:58 μμ »

4 μηνες ανατολιτικο παζαρι με  συζητησεις και το υπουργειο εκανε αυτο που ηθελε.
θα επρεπε αυτο που εγινε στις 18/1/2018 απο τις ομοσπονδιες γραπτως,  να γινει αμεσως μετα την εκδοση της κυα και ταυτοχρονη προσφυγη απο ολες τις ομοσπονδιες -λεσχες   μαζι. οι μεμονωμενες συζητησεις δεν ωφελησαν.   
 
το κακό είναι ότι στην πράξη, ουσιαστικά είμαστε ανήμποροι να αντιδράσουμε AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ και θα αναγκαστούμε τελικά κάνουμε μια βόλτα μία Κυριακή τον μήνα...
όσο και καλά προδιατεθειμένος να είσαι απέναντι στην ΦΙΛΠΑ, οι δηλώσεις του Φαλήρου στο Κονκούρ ντ' ελεγκάνς, δείχνουν ότι όλο το ανακάτωμα δεν έγινε με πρωτοβουλία του 'κακού' κράτους, αλλά της 'δικής μας' πλευράς.
Επίσης για τι μαύρισμα στις εκλογές μιλάμε; Στις βουλευτικές; Εδώ, εμείς οι λάτρεις του ιστορικού βάλαμε τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια μας (μέσω των εκπροσώπων μας)
συμφωνω μαζι σας,
ας περιμενουμε την δημοσιευση της κυα και τοτε θα ειπωθουν πολλα. οι ευθυνες εχουν ονοματεπωνυμο.
το σιγουρο ειναι οτι τα ανακατωμα ξεκινησε το 2013, οταν καποιοι δεν χωνεψαν την αναγραφη της εοοε στο νομο.
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3392



« Απάντηση #1310 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 14:02:38 μμ »

Citroen & RHD δεν μπορω να μην συμφωνησω.
Αυτοκριτικη, περισυλλογη και αλλαγη νοοτροπιας.
Ολοι φταιμε. Αυτη η πολυετης φαγομαρα μας κατεστρεψε.

Καταγράφηκε

Delakovias
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


« Απάντηση #1311 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 15:28:22 μμ »

4 μηνες ανατολιτικο παζαρι με  συζητησεις και το υπουργειο εκανε αυτο που ηθελε.
θα επρεπε αυτο που εγινε στις 18/1/2018 απο τις ομοσπονδιες γραπτως,  να γινει αμεσως μετα την εκδοση της κυα και ταυτοχρονη προσφυγη απο ολες τις ομοσπονδιες -λεσχες   μαζι. οι μεμονωμενες συζητησεις δεν ωφελησαν.   
 
το κακό είναι ότι στην πράξη, ουσιαστικά είμαστε ανήμποροι να αντιδράσουμε AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ και θα αναγκαστούμε τελικά κάνουμε μια βόλτα μία Κυριακή τον μήνα...
όσο και καλά προδιατεθειμένος να είσαι απέναντι στην ΦΙΛΠΑ, οι δηλώσεις του Φαλήρου στο Κονκούρ ντ' ελεγκάνς, δείχνουν ότι όλο το ανακάτωμα δεν έγινε με πρωτοβουλία του 'κακού' κράτους, αλλά της 'δικής μας' πλευράς.
Επίσης για τι μαύρισμα στις εκλογές μιλάμε; Στις βουλευτικές; Εδώ, εμείς οι λάτρεις του ιστορικού βάλαμε τα χέρια μας και βγάλαμε τα μάτια μας (μέσω των εκπροσώπων μας)
συμφωνω μαζι σας,
ας περιμενουμε την δημοσιευση της κυα και τοτε θα ειπωθουν πολλα. οι ευθυνες εχουν ονοματεπωνυμο.
το σιγουρο ειναι οτι τα ανακατωμα ξεκινησε το 2013, οταν καποιοι δεν χωνεψαν την αναγραφη της εοοε στο νομο.

Η τροποποίηση του 2013, που ήταν ρουσφέτι για την ΕΟΟΕ, είχε εξ ίσου φαιδρά χαρακτηριστικά με την τωρινή τροποποίηση:
α) Η ΕΟΟΕ απέκτησε δικαίωμα πιστοποίησης και χορήγησης πινακίδων υπό ποία ιδιότητα; Αν εμείς οι ας πούμε είκοσι, που συζητούμε εδώ, βάλουμε έναν δικηγόρο να μας φτιάξει πρώτα καταστατικά για τρία σωματεία και μετά μιας ομοσπονδίας, θα πρέπει να χορηγούμε κι εμείς πινακίδες;
β) Αφού η Απόφαση του 2013 προέβλεπε ότι η πιστοποίηση πρέπει να γίνεται με βάση τους όρους των FIA και FIVA, τότε η μεν ΕΟΟΕ πρακτικά ἠταν αδέσμευτη να πιστοποιεί βάσει των όρων όποιας εκ των δύο αυτών διεθνών ομοσπονδιών την βόλευε, οι δε ΕΟΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ, αντίθετα, δεσμευόντουσαν να εφαρμόζουν τους όρους μόνον εκείνης που εκπροσωπούν.
γ) Αφού, όμως, η ΕΟΟΕ έπρεπε να εφαρμόζει όρους διεθνών οργανώσεων που δεν εκπροσωπεί, τότε οι εδώ εκπρόσωποι των FIA και FIVA είχαν το δικαίωμα αλλά και την υποχρέωση να ελέγχουν τις πιστοποιήσεις της ΕΟΟΕ. Δηλαδή, να ακυρώνουν κάρτες και πινακίδες της ΕΟΟΕ, αν κρίνουν ότι δεν τηρούν τις προϋποθέσεις είτε της μιας είτε της άλλης εξ αυτών των διεθνών ομοσπονδιών...
δ) Μπορεί κάποιος να μας παραθέσει εδώ τα ονόματα και τα τηλέφωνα όλων των μελών του Δ.Σ. της ΕΟΟΕ, τα ονόματα, τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα όλων των σωματείων-μελών, που την απαρτίζουν και των προέδρων αυτών; Όπως επίσης και να μας εξηγήσει, πως γίνεται πάντα να προεδρεύεται αυτή η οργάνωση από μέλη της ίδιας οικογένειας;

Καταλήγουμε, λοιπόν, ότι σαφώς και υπήρχαν λόγοι αμφισβήτησης της ΕΟΟΕ, αλλά και το όλου πλαισίου, που στήθηκε για χάρη της. Αλλά ακόμη περισσότερο αμφισβητούμενη είναι η εμπλοκή της ΕΛΠΑ στον χώρο του παλαιού αυτοκινήτου, αφού στο δικό της καταστατικό δεν υπάρχει καν ο όρος "παλαιό" ἠ "ιστορικό" αυτοκίνητο... Που τυπικά σημαίνει ότι η ΕΛΠΑ αγνοεί τι σημαίνει "παλαιό αυτοκίνητο".
Σε μια χώρα όπου η "Διεθνής Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου" είναι παρούσα, γιατί θα έπρεπε να δικαιούται και άλλος να ορίζει τι είναι "παλαιό ή ιστορικό αυτοκίνητο"; Απάντηση: Γιατί λέγεται ΕΛΠΑ ή έχει μέσον...
 
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #1312 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 16:31:03 μμ »

@ Delakovias.

Η ΕΟΟΕ, είναι  το δεύτερο επίσημο μέλος της FIVA στην Ελλάδα. Αν είχε , πρόβλημα μαζί της η ΕΟΦΙΛΠΑ, που είχε,  Θα έπρεπε ως ΑΝΦ να ζητήσει από την FIVA τη συμμόρφωση, ή τη διαγραφή της ΕΟΟΕ από μέλος της. Τίποτα όμως δεν έγινε και σήμερα είναι κανονικότατο μέλος και χρησιμοποιεί το όνομα της FIVA. Το γιατί ? ρωτήστε την ΕΟΦΙΛΠΑ.
Οι νομοθέτες πολύ σωστά δεν ανακατεύτηκαν στα εσωτερικά της FIVA και τις πιστοποιήσεις  , γιά να μήν ξαναγίνει το ίδιο μπάχαλο που έγινε με το ποδόσφαιρο , FIFA  , ΕΠΟ, ΕΠΑΕ κτλ.
Για την ΕΛΠΑ τώρα.
Η ΕΛΠΑ στην Ελλάδα είναι η FIA αυτοπροσώπος,  ως ιδρυτικό μέλος της με διπλή ψήφο και ΑΝΦ.
Η FIA είναι ή μοναδική αρχή στόν χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ( παράρτημα Κ 2.1.12) από μηχανοκίνητο πατίνι,  μέχρι F1.  Δεν χρειάζεται λοιπόν να προσθέσει τίποτα στό καταστατικό της η ΕΛΠΑ. Ετσι από την στιγμή που η FIVA , δεν μπορεί να πιστοποιεί οχήματα που έχουν γράψει ιστορία στούς αγώνες , η εμπλοκή της FIA στο ιστορικό αυτοκίνητο και στη πιστοποίηση του γενικά,  ήταν μονόδρομος , και δεν μιλάμε μόνο γιά την Ελλάδα αλλά παγκόσμια.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2018, 17:22:31 μμ από Jason » Καταγράφηκε
ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 589


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1313 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 16:34:14 μμ »

Γιατί η ελπα δεν έχει υπογράψει την πρόταση προς το υπουργείο ;
Αυτό το ΦΕΚ -ΚΥΑ  υπάρχει περίπτωση να υπάρχει έστω και ένας που να του αρέσει και που να πιστεύει ότι θα φέρει χρήματα στα ταμεία τις λεσχης του-Ομοσπονδία ?
Χρειάζονται χρήματα που δεν υπάρχουν στα ταμεία για να προχωρήσουμε στο ΣΤΕ?
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1314 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 16:42:57 μμ »



Η ΕΟΟΕ, είναι  το δεύτερο επίσημο μέλος της FIVA στην Ελλάδα. Αν είχε , πρόβλημα μαζί της η ΕΟΦΙΛΠΑ, που είχε,  Θα έπρεπε ως ΑΝΦ να ζητήσει από την FIVA τη συμμόρφωση, ή τη διαγραφή της ΕΟΟΕ από μέλος της. Τίποτα όμως δεν έγινε και σήμερα είναι κανονικότατο μέλος και χρησιμοποιεί το όνομα της FIVA. Το γιατί ? ρωτήστε την ΕΟΦΙΛΠΑ.
Οι νομοθέτες πολύ σωστά δεν ανακατεύτηκαν στα εσωτερικά της FIVA και τις πιστοποιήσεις  γιά να μήν ξαναγίνει το ίδιο μπάχαλο που έγινε με το ποδόσφαιρο , FIFA  , ΕΠΟ, ΕΠΑΕ κτλ.
Για την ΕΛΠΑ τώρα.
Η ΕΛΠΑ στην Ελλάδα είναι η FIA αυτοπροσώπος,  ως ιδρυτικό μέλος της με διπλή ψήφο και ΑΝΦ.
Η FIA είναι ή μοναδική αρχή στόν χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ( παράρτημα Κ 2.1.12) από μηχανοκίνητο πατίνι,  μέχρι F1.  Δεν χρειάζεται λοιπόν να προσθέσει τίποτα στό καταστατικό της η ΕΛΠΑ. Ετσι από την στιγμή που η FIVA δεν μπορεί να πιστοποιεί οχήματα που έχουν γράψει ιστορία στούς αγώνες ή εμπλοκή της FIA στο ιστορικό αυτοκίνητο και στη πιστοποίηση του γενικά,  ήταν μονόδρομος , και δεν μιλάμε μόνο γιά την Ελλάδα αλλά παγκόσμια.

Αυτό ακριβώς που έγραψες παραπάνω, γνωρίζω κι εγώ Ιάσωνα.
Έτσι ακριβώς...είναι.
Θα συμφωνήσω απόλυτα...μαζί σου.
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3392



« Απάντηση #1315 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 17:28:36 μμ »

Η ΕΟΟΕ, είναι  το δεύτερο επίσημο μέλος της FIVA στην Ελλάδα. Αν είχε , πρόβλημα μαζί της η ΕΟΦΙΛΠΑ, που είχε,  Θα έπρεπε ως ΑΝΦ να ζητήσει από την FIVA τη συμμόρφωση, ή τη διαγραφή της ΕΟΟΕ από μέλος της. Τίποτα όμως δεν έγινε και σήμερα είναι κανονικότατο μέλος και χρησιμοποιεί το όνομα της FIVA. Το γιατί ? ρωτήστε την ΕΟΦΙΛΠΑ.

Ποιος τα λεει αυτα?
Της κακομοιρας εχει γινει στη Fiva με αυτο το θεμα, αλλα η Fiva εκτελει χρεη Ποντιου Πιλατου.
Και ξερεις γιατι?
ΓΙΑΤΙ Η FIVA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.
Καταγράφηκε

COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3392



« Απάντηση #1316 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 17:29:27 μμ »

Γιατί η ελπα δεν έχει υπογράψει την πρόταση προς το υπουργείο ;

Γιατι βρισκεται σε καθεστως εκκαθαρισης.
Καταγράφηκε

Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #1317 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 17:57:49 μμ »

Γιατί η ελπα δεν έχει υπογράψει την πρόταση προς το υπουργείο ;

Γιατι βρισκεται σε καθεστως εκκαθαρισης.


Γιατί, δεν κλήθηκε ποτέ σε καμία συνάντηση.
Γιατί, η πενταμελής , ήταν πενταμελής της πλευράς ΕΟΦΙΛΠΑ και μόνο.
Και τέλος.
Γιατί, αν ήταν εκεί, παρόν στο Υπουργείο , θα τους είχε καπελώσει , αφού εκπροσωπεί την ανώτατη παγκόσμια ομοσπονδία στο αντικείμενο !

Το ότι βρίσκεται σε εκκαθάριση  εν λειτουργία δεν έχει καμία σχέση, ίσα ίσα που ο πρόεδρος της έχει μέγιστη δικαστική συνδρομή σε πάρα πολλά θέματα.
Δεν έχει όμως οικονομική δυνατότητα γιά προσφυγές. Μόνο αν υπάρξει χορηγία μελών γιά το σκοπό αυτό.
Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #1318 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 18:03:04 μμ »

Η ΕΟΟΕ, είναι  το δεύτερο επίσημο μέλος της FIVA στην Ελλάδα. Αν είχε , πρόβλημα μαζί της η ΕΟΦΙΛΠΑ, που είχε,  Θα έπρεπε ως ΑΝΦ να ζητήσει από την FIVA τη συμμόρφωση, ή τη διαγραφή της ΕΟΟΕ από μέλος της. Τίποτα όμως δεν έγινε και σήμερα είναι κανονικότατο μέλος και χρησιμοποιεί το όνομα της FIVA. Το γιατί ? ρωτήστε την ΕΟΦΙΛΠΑ.

Ποιος τα λεει αυτα?
Της κακομοιρας εχει γινει στη Fiva με αυτο το θεμα, αλλα η Fiva εκτελει χρεη Ποντιου Πιλατου.
Και ξερεις γιατι?
ΓΙΑΤΙ Η FIVA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.

Και γιατί δεν διαγράφει την ΕΟΟΕ από μέλος της, γιά να λύσει το θέμα ?
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 820


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1319 στις: Φεβρουάριος 14, 2018, 18:12:13 μμ »





Γιατί, δεν κλήθηκε ποτέ σε καμία συνάντηση.
Γιατί, η πενταμελής , ήταν πενταμελής της πλευράς ΕΟΦΙΛΠΑ και μόνο.
Και τέλος.
Γιατί, αν ήταν εκεί, παρόν στο Υπουργείο , θα τους είχε καπελώσει , αφού εκπροσωπεί την ανώτατη παγκόσμια ομοσπονδία στο αντικείμενο !

Το ότι βρίσκεται σε εκκαθάριση  εν λειτουργία δεν έχει καμία σχέση, ίσα ίσα που ο πρόεδρος της έχει μέγιστη δικαστική συνδρομή σε πάρα πολλά θέματα.
Δεν έχει όμως οικονομική δυνατότητα γιά προσφυγές. Μόνο αν υπάρξει χορηγία μελών γιά το σκοπό αυτό.


+1000  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
Σελίδες: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 122   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!