Ιανουάριος 20, 2018, 13:22:31 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 80   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ  (Αναγνώστηκε 22235 φορές)
SEM
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 25


« Απάντηση #1110 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 20:26:22 μμ »

Πρίν είχε γίνει λάθος (μας είπαν) και τα είχαν μπερδέψει με τα αγωνιστικά .Τώρα περιμένω να δώ,τι θα λένε ?

Μάλλον ότι έγινε λάθος και τα μπέδεψαν με τα  αγροτικά μηχανήματα ( που δεν μπορούν να βγούν από το νομό).

Η λύση είναι μία, βάζουμε όλοι μαζί ρεφενέ , γιά ξενοδοχεία και εισιτήρια, και φέρνουμε δύο τρείς από τα ΔΣ των FIA/ FIVA.
Διότι, η ΦΙΛΠΑ μπορεί να το αντέχει οικονομικά, αλλά η ΕΛΠΑ σίγουρα δεν το αντέχει. Μπορεί όμως να τους φέρει "αύριο".
Η νέα διαπραγμάτευση θα πρέπει να γίνει από τους διεθνής θεσμούς και μόνο απευθείας με τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό.
Μόνο στους ξένους κάθονται σούζα, τους Έλληνες μας έχουνε γραμμένους...


+1000
Καταγράφηκε
ritmo130tc
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 473


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #1111 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 20:35:18 μμ »

Μου λείπουν οι άνθρωποι με τσαγανό με λυπεί που δεν βλέπω καμία ανακοίνωση ούτε για την πρόταση εοοε ,ούτε από το ΔΣ ούτε από την ομάδα "Μητροπουλου " .
Αν μετά απο 3 μήνες διαπραγμάτευση καταλήξατε εδώ λέω να μην σας ξαναστειλουμε εκεί πέρα
Καταγράφηκε
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 916


drive it like you stole it....


« Απάντηση #1112 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 20:35:44 μμ »

@Jason. Σωστος! Επιτελους ας καθισουν ολοι, ΕΟΦΙΛΠΑ, ΟΜΑΕ, ΕΛΠΑ & ΕΟΟΕ σε ενα τραπεζι. Αρκετα με τις κατσικες κ τους γειτονες.
 Επισης, Αν υπηρχε τσιπα θα επρεπε να πανε σπιτι τους με τετοιο αποτοκο διαπραγματευσης.
Καταγράφηκε
Manolo cj
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #1113 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 20:53:54 μμ »

Αυτός ο Βερναρδάκης γιατί δε βγαίνει να δώσει εξηγήσεις?Τελικά ποιος φταίει για όλο αυτό το μπαχαλο?
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 100


« Απάντηση #1114 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 21:05:10 μμ »

ΕΚΤΑΚΤΟ !
Βγήκε η καινουργια ΚΥΑ, το χομπι μας καταστραφηκε, οι περιουσίες μας απομειώθηκαν, η πολιτιστικη κληρονομια της χώρας μας έγινε φτωχότερη.
Ηρθε η τελική καταστροφή στο χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου και τώρα τι?
ο πετυχήμενος Πρόεδρος Δ. Βερναρδάκης θα ηγηθεί της επαναδιαπραγμάτευσης?
βγήκε; εννοείς ΦΕΚ;
Καταγράφηκε

may the force be with you
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 966



« Απάντηση #1115 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 21:09:31 μμ »

https://www.autoliveris.gr/2018/01/tropopiisi-pou-den-lyni-to-provlima/
Καταγράφηκε

Γκαραζίστ
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 13


« Απάντηση #1116 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 21:58:25 μμ »

Ένα από τα πολλά που δεν μπορώ να καταλάβω: υποτίθεται ότι υπήρχε μια Επιτροπή Διαπραγμάτευσης από πλευράς ΕΟΦΙΛΠΑ ενώ αντίστοιχο ρόλο είχαν αναλάβει άνθρωποι της ΟΜΑΕ. Για την ΕΟΟΕ δεν γνωρίζω.

Υποτίθεται ότι έγιναν πολλές συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες καθώς και με πολιτικά πρόσωπα.

Αυτό το προσχέδιο είναι αποτέλεσμα διαπραγματεύσεων;

 Φυσικά. Τί δεν καταλαβαίνεις; Άλλωστε, αν δεν είχαν γίνει αυτές οι "διαπραγματεύσεις" δε θα είχαμε φτάσει εδώ...
 Μας δουλεύουν, και οι μεν και οι δε, και δεν μπρούμε να το αποδείξουμε.
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 699


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #1117 στις: Ιανουάριος 12, 2018, 23:50:56 μμ »


Πρίν είχε γίνει λάθος (μας είπαν) και τα είχαν μπερδέψει με τα αγωνιστικά .Τώρα περιμένω να δώ,τι θα λένε ?

Μάλλον ότι έγινε λάθος και τα μπέδεψαν με τα  αγροτικά μηχανήματα ( που δεν μπορούν να βγούν από το νομό).

Η λύση είναι μία, βάζουμε όλοι μαζί ρεφενέ , γιά ξενοδοχεία και εισιτήρια, και φέρνουμε δύο τρείς από τα ΔΣ των FIA/ FIVA.
Διότι, η ΦΙΛΠΑ μπορεί να το αντέχει οικονομικά, αλλά η ΕΛΠΑ σίγουρα δεν το αντέχει. Μπορεί όμως να τους φέρει "αύριο".
Η νέα διαπραγμάτευση θα πρέπει να γίνει από τους διεθνής θεσμούς και μόνο απευθείας με τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό.
Μόνο στους ξένους κάθονται σούζα, τους Έλληνες μας έχουνε γραμμένους...


Ετσι ακριβώς...Ιάσωνα.
Απ'οτι θυμάμαι, απο τον Νοέμβριο τα έλεγες...αν δεν κάνω λάθος.
Προσωπικά, συμφωνώ απόλυτα...μαζί σου.
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
satanakos
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1


« Απάντηση #1118 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 09:32:41 πμ »

Κυκλοφόρησε το προσχέδιο – τροποποίηση της  ΚΥΑ.

Κρίμα....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 13, 2018, 09:55:43 πμ από satanakos » Καταγράφηκε
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 424



« Απάντηση #1119 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 11:06:27 πμ »

Μη στενοχωριεστε, υπαρχουν κι εναλλακτικές μορφές ενασχόλησης με τα κλασικά!!

https://photos.app.goo.gl/5ts7ThItpofSsd4c2

Ευτυχώς ο Αι Βασίλης προνόησε..
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3186



« Απάντηση #1120 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 11:11:27 πμ »

Μη στενοχωριεστε, υπαρχουν κι εναλλακτικές μορφές ενασχόλησης με τα κλασικά!!
https://photos.app.goo.gl/5ts7ThItpofSsd4c2
Ευτυχώς ο Αι Βασίλης προνόησε..

Προετοιμασια για το CMC Challenge!
Καταγράφηκε

han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 100


« Απάντηση #1121 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 11:19:32 πμ »

Κύριοι, περιμένετε λύση από τους συναδέρφους μου μηχανικούς, Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα και Υπουργό κ. Σπρίντζη ή μήπως από τον συμπολίτη μου Υφυπουργό κ. Μαυραγάνη; Πόσο απαίσια νιώθω που έχω κοινά στοιχεία με αυτούς! Έχουν γονατίσει όλη τη χώρα και περιμένετε να δείξουν κατανόηση και ευαισθησία για το ιστορικό αυτοκίνητο; ...
Γιατί το ρίχνετε το φταίξιμο στους κυβερνώντες; Είναι πλέον γνωστό ότι στην προσπάθειά της η ΕΟΦΙΛΠΑ να πετάξει έξω από το παιχνίδι την ΕΟΟΕ έβαλε αυτογκολ. Αν δηλαδή το πολυαναμενόμενο ΠΔ έλεγε ότι πλέον παίζει μπάλα μόνη της η ΕΟΦΙΛΠΑ θα ήταν ευαίσθητη και με αγάπη για το κλασικό όχημα η κυβέρνηση;
Πόσο ακόμη θα στρουθοκαμηλίζουμε;  
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 13, 2018, 11:21:33 πμ από han solo 1 » Καταγράφηκε

may the force be with you
Manolo cj
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #1122 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 11:48:53 πμ »

καλημερα σε ολους...στην πραξη τωρα...θα υπαρξει καποια αντιδραση απο τις λεσχες και τις ομοσπονδιες?τι επεται να γινει επι της νεας ΚΥΑ?Θα τη δεχθουμε η θα αντιδρασουμε?εγω ειμαι συμφωνος σε καθε ειδους οργανωμενη αντιδραση επι του νου ΦΕΚ...,
Απο ποτε εχει ισχυ?ειναι προσχεδιο ?θα βγει καποια επισημη ανακοινωση?
Καταγράφηκε
han solo 1
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 100


« Απάντηση #1123 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 12:08:09 μμ »

Προσχέδιο.
Δεν καταλαβαίνω γιατί δε ζητήθηκε να βγει σε δημόσια διαβούλευση (ή βγήκε και δεν ενημερωθήκαμε;)
Εκεί όλοι θα μπορούσαμε να υποβάλλουμε τις αντιρρήσεις μας, όσα γράφουμε εδώ και κανείς άλλος δε διαβάζει...
Καταγράφηκε

may the force be with you
kavy
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 227


Time is running!


WWW
« Απάντηση #1124 στις: Ιανουάριος 13, 2018, 12:16:37 μμ »

Βλέπω μια τάση να κατηγορήσουμε την "κακή κυβέρνηση", αποσίοντας τις ευθύνες απ' όσους "δικούς μας" ενεπλάκησαν (από διοικούντες μέχρι απλούς κατόχους). Κι όμως, το Κράτος σήμερα δεν πράττει τίποτα παράλογο, ίσα-ίσα δίνει κάποια προνόμια που, δυστυχώς για εμάς, είναι λιγότερα απ' όσα έδινε το ΦΕΚ του 1978.

Ξεχάστε για λίγο το καθεστώς που επικρατούσε προ της 16ης Οκτωβρίου. Θέλετε να το δούμε λίγο απ' την άλλη πλευρά; Ήτοι, την πλευρά του Κράτους ή του μέσου πολίτη που δεν έχει ιδέα για ΙΟ.

Τι λέει το νέο κείμενο;

Οχήματα που για το Κράτος

α) βρίσκονται σε ακινησία,
β) είναι αντικείμενα (βλ. εισαγωγής)
γ) δεν υπάρχουν καν (διαγραμμένα),


παίρνουν το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να κυκλοφορούν αυτόνομα στους δημόσιους δρόμους από και προς τις εκδηλώσεις και τα συνεργεία. Επίσης, ουσιαστικά λέει ότι δεν θα ελέγξει τα αυτοκίνητα που έχουν λάβει ήδη πιστοποίηση.

Τι περισσότερο θα περίμενε κανείς από ένα Κράτος που διαχρονικά υπερφορολογεί την κατοχή και τη χρήση αυτοκινήτου και, επίσης, δεν έχει καμία απολαβή από την κυκλοφορία των ΙΟ; Λάβετε υπ' όψιν ότι δεν βρισκόμαστε στα χαρούμενα '80s.

Δοκιμάστε να το εξηγήσετε σ' έναν ουδέτερο παρατηρητή. Θα βοηθήσει στο σχεδιασμό των όποιων δράσεων πραγματοποιηθούν (αν...). Ό,τι επιχειρήματα βρείτε που να στέκονται σε δημόσιο διάλογο (και στα ΜΜΕ) πείτε τα κι εγώ μαζί σας.

ΥΓ: σχέσεις με την κυβέρνηση δεν έχω, οχήματα με ιστορικές έχω. Η θέση μου είναι ξεκάθαρη απ' την αρχή: απαλλαγή / έκπτωση από τέλη και τεκμήρια στα οχήματα >30ετίας, κρατικές πινακίδες και ελευθερία κίνησης. Μαζί με ρυθμίσεις για επανεγγραφή των διαγραμμένων και ατελείς εισαγωγές.
Καταγράφηκε

http://www.yourgear.gr: η αυτοκίνηση όπως της αξίζει!
Σελίδες: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 80   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!