Οκτώβριος 24, 2017, 01:15:19 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ε.Ο ΦΙΛΠΑ 2018  (Αναγνώστηκε 408 φορές)
glaggas
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 301



Προφίλ
« στις: Οκτώβριος 11, 2017, 00:38:16 πμ »

Ο ΣΙΣΑ δέχτηκε να αλλάξει ημερομηνία  το 24ωρο για να μη θιγεί το περίφημο ιστορικό ράλλυ ελλάδος που μετρά στο ευρωπαικό πρωταθλημα και ειναι ο σημαντικότερος αγώνας regularity  της ΟΜΑΕ.
Το ιστορικό ράλλυ ελλάδος(που διεξάγεται  με ΜΩΤ και ελεύθερα όργανα οπως  φιλοδοξεί  να κάνει και η Ε .Ο ΦΙΛΠΑ  το 2018)ξεκινά με 30 συμμετοχές εκ των οποίων δύο integrale του 1988(J2).Οι συμμετοχές στο 24ωρο σταμάτησαν  στις 95 λόγω ελλειψης  αισθητήρων και υπεραριθμίας.
Καληνύχτα σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2017, 19:54:27 μμ από glaggas » Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2868



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 11, 2017, 05:43:44 πμ »

....ξεκινά με 30 συμμετοχές εκ των οποίων δύο integrale του 1988(J2).
Καληνύχτα σας.

δεν ειδες και ενα crx του 90
Καταγράφηκε

Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 333



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 11, 2017, 07:34:29 πμ »

Μην σας φοβίζουν τα οργανα και οι ακριβείς χρόνο μετρήσεις. Σε όλες τις χώρες έτσι παίζουν. Οι λόγοι της καταντιας του ΙΡΕ, πρωην Ακρόπολις, είναι άλλοι και έχουν να κανουν με επιλογές των οργανωτών ( βλ. Ημερομηνία διεξαγωγής, τόπο, 3 μέρες για 500 χλμ κλπ).
Φυσικά όπως έχω ξαναπει, υπαρχουν και οι κόντρες των ομοσπονδιών, αλλα και οι προσωπικές διαφορές. Τέλος να αναφέρω και κάτι που με αφορα προσωπικά, οτι φέτος βλέπουμε το Νο 1, να μην το έχει ο περσινός νικητής. Νομιζω είναι η πρωτη φορά που συμβαίνει, και ευχαριστώ πολύ την οργάνωση που μας τιμά...

Οσο για τον ΣΙΣΑ το έχω ηδη πει και το ξαναλεω. ΜΠΡΑΒΟ!!!! Με την υποχώρηση που έκανε, έδειξε ανωτερότητα και βγήκε και κερδισμένος κατα τουλαχιστον 4-5 συμμετοχες.

Καλημέρα σας.
Καταγράφηκε
glaggas
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 301



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 11, 2017, 09:42:52 πμ »

Αγαπητέ Σπύρο
Δεν με φοβίζουν τα όργανα  ποσο μάλλον οι ακριβείς χρονομετρήσεις τις οποίες επικροτώ.Επίσης σου δηλώνω οτι εξόσων γνωρίζω  θεωρώ το όργανο που εσύ κατασκεύασες και εξελίσσεις πραγματικά αποτελεσματικότατο και σε συγχαίρω γιαυτό.Ισως και εγώ κάποτε να θελήσω να το αποκτήσω αν αποφασίσω  να συμμετέχω συστηματικά σε αγώνες με ΜΩΤ..Καθόλου δεν με ενοχλεί λοιπόν αυτη καθεαυτή η εξέλιξη ασχετα αν διατηρώ το δικαίωμα να την επιλέγω η όχι. Γιατι θα ήμουν σαν τους εργάτες στην εποχή της βιομηχανικής επανάστασης που ήθελαν να καταστρέψουν τα μηχανήματα για να μη χάσουν τις δουλειές τους.
Θα σου πω λοιπόν τι με ενοχλεί.
Με ενοχλεί η  καθιέρωση της ελεύθερης  χρήσης προηγμένων οργάνων  σε μια εποχή που λίγοι  στη φτωχοποιημένη χώρα μας μπορούν να   αποκτήσουν γιατί μετατρέπει κυρίως τους αγώνες αλλα και το πρωτάθλημα εν μέρει, σε μια  υπόθεση εκ των προτέρων χαμένη για όλους τους υπόλοιπους. .Και δεν ειναι μόνο αδικο ειναι και θέμα  αισθητικής για μένα να πολεμώ τους άμαχους ιθαγενείς του αμαζονίου με βομβαρδιστικό φέρον πυρηνικές κεφαλές.Ποτέ δεν θα αισθανόμουν καλά με κάτι τέτοιο.
Με ενοχλεί που η ομοσπονδία υιοθέτησε μια καθαρά   μειοψηφική άποψη που εμπεριέχει μια  τέτοια φιλοσοφία.
Υπήρχαν τρόποι να  απελευθερωθούν σταδιακά τα όργανα και μπορώ ανα πασα στιγμή να τους συζητήσω. Δεν ειναι λύση να  μεταφέρουμε άμεσα και αυτούσια όσα συμβαίνουν στην εσπερία.Δεν ειναι λύση να  παριστάνουμε ασμένως τους ευρωπαίους γιατι το αποτέλεσμα ειναι  συχνά ενας πύργος του Aiffel στα Φιλιατρά.
Η χρήση του οργάνου σου αντι να μετατραπεί σε πρόβλημα του τύπου η το δεχόμαστε  η το ρίχνουμε στην πυρά  θα μπορούσε να μετετραπεί σε ευκαιρία να προβληθεί η ομοσπονδία και  η χώρα περαν εσού προσωπικά.Η  σταδιακή ,λελογισμένη  και κυρίως πολύπλευρη αξιοποίηση θα ηταν ωφέλιμη τότε για όλους και δεν θα δημιουργούσε αντιπαραθέσεις  που κανεναν εξυπηρετούν.
Με ενοχλεί τέλος που γενικά οι ατυχείς όροι του πρόωρα ,εσπευσμένα και πρόχειρα  αναγγελθέντος πρωταθλήματος της Ε.Ο ΦΙΛΠΑ  για το 20018 συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αφορούν την κατηγορία touring  ,απογοητεύουν πολλούς αγωνιζόμενους και δη τους νεώτερους που ευτυχώς βρίσκουν μεχρι στιγμής καταφύγιο στην ανοιχτή αγκαλιά του ΣΙΣΑ.
Καταγράφηκε
glaggas
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 301



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 11, 2017, 10:30:56 πμ »

Οταν εγραφα τα προηγούμενα δεν ειχα διαβάσει το χθεσινό άρθρο του Δ.Π στο auto classic.Αντιγράφω λοιπον ενα πολυ χαρακτηριστικο κομμάτι που αφορά τις σχετικές πρόσφατες επιλογές της Ε.Ο ΦΙΛΠΑ γιατί μερικές φορές νοιώθω λίγο ..μόνος.
""""""""""
Η Regularity, μέχρι πριν λίγα χρόνια αποτελούσε και στην Ελλάδα ένα χόμπυ περισσότερο παρά "αγωνιστικό Σπορ", μια ευκαιρία οδηγικής απόλαυσης του Κλασσικού αυτοκινήτου, σε οργανωμένες εκδηλώσεις. Δηλαδή, οι εκδηλώσεις υπηρετούσαν το αυτοκίνητο, και όχι την φιλοδοξία νεόκοπων συμμετεχόντων που πρωτίστως ενδιαφέρονται για τον αγώνα και το αποτέλεσμα και σχεδόν καθόλου για το ιστορικό όχημα. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που στους σημερινόυς αγώνες Regularity επιλέγονται συνήθως νεώτερης τεχνολογίας αυτοκίνητα (τέλη δεκαετίας 1970 και μέχρι 1987), μια και είναι πιο εύκολα και κατάλληλα για την μετεξέλιξη της Regularity απο χόμπυ σε αγώνα, με τα ηλεκτρονικά όργανα μέτρησης και τις απίστευτες επιδόσεις ακριβείας. Δηλαδή, πρόκειται "για κάτι άλλο", που χρησιμοποιεί ακόμη τους κανονισμούς και το πλαίσιο της Regularity, το οποίο εδώ και δεκαετίες έχει πασχίσει να δημιουργήσει -στη χώρα μας- η ΦΙΛΠΑ (πριν κι αυτή μετασχηματιστεί/παραδώσει στην Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ). Σε αυτό το σημείο, προ διετίας περίπου, η ΟΜΑΕ προσπάθησε να πάρει  μερίδιο απο τις συμμετοχές της Regularity, και "να το μοιράσει" στα Σωματεία-μέλη της, τα οποία την τελευταία τριετία έφτασαν να κάνουν αγώνες ακόμα και με 20 συμμετοχές (ή τους ματαίωναν), ενώ το πρωτάθλημα Ταχύτητας έχει διακοπεί απο το 2011 (ένας απο τους λόγους γι' αυτό, είναι η αδυναμία συνεννόησης της ΟΜΑΕ με τον ιδιόρρυθμο ιδιοκτήτη της πίστας της Πάχης Μεγάρων, που έχει εξελιχθεί σε embargo, και απο τις δύο πλευρές!). Για να μην μακρυγορούμε, η ΟΜΑΕ πέτυχε απόλυτα το στόχο της, δηλαδή να αποκτήσουν τα Σωματεία της μερίδιο στα Ιστορικά, χρησιμοποιώντας ως πλήρωμα για τον Δούρειο Ιππο της μερικούς (κυρίως νέους αλλά και ένα-δύο παλιούς) συμμετέχοντες σε διοργανώσεις Regularity (δικές της αλλά και της ΕΟ ΦΙΛΠΑ), οι οποίοι, κάποτε "κατευθυνόμενοι-κολακευόμενοι-αυτοθαυμαζόμενοι" και κάποτε αυτοβούλως επειδή έτσι πίστευαν, κατάφεραν να αποπροσανατολίσουν πρώτα τις Λέσχες και μετά την ίδια την ΕΟ ΦΙΛΠΑ. Το αποτέλεσμα ήταν να "γίνουν όλοι μία απο τα ίδια" σε κάθε επίπεδο, σε κανονισμούς, σε χρήση ηλεκτρονικών οργάνων, σε τρόπο διοργάνωσης, ακόμα και σε νοοτροπία. Και αυτό είναι το χειρότερο όλων, γιατί η ΕΟ ΦΙΛΠΑ και οι Λέσχες της απεμπόλησαν τον τίτλο των φίλων των Κλασσικών οχημάτων και τείνουν να γίνουν απλοί (και ίδιοι) "διοργανωτές αγώνων". Μετά τις φετινές αρχαιρεσίες  μάλιστα, το νέο Δ.Σ. της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ έκανε ακόμα περισσότερα βήματα προς την ΛΑΘΟΣ κατεύθυνση, προσπαθώντας να "ανταγωνιστεί" την ΟΜΑΕ στον τομέα που η Ομοσπονδία έχει το πάνω χέρι (διοργάνωση αγώνων!), και  επίσης διαπράττοντας το ολέθριο σφάλμα να "υποταχθεί" στις απαιτήσεις μιας χούφτας (κυριολεκτικά!) συμμετεχόντων, οι οποίοι δεν ήταν καν μέλη της αλλά ανήκαν στην απέναντι (ας την πούμε έτσι) "παράταξη". """"""""""""""
Καταγράφηκε
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 333



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 11, 2017, 12:10:47 μμ »

Διαβασα κι εγω το πρωι το αρθρο του ΔΠ και με βρισκει σε πολυ μεγάλο βαθμο συμφωνο. Συμφωνω επίσης με τον κο Λαγγα, οτι η ΕΟ ΦΙΛΠΑ θα μπορουσε αν ηθελε να κρατησει αλλο χαρακτήρα, και να μην τρεξει να μοιασει στην ΟΜΑΕ.
Ασχετως αν εμενα μου αρεσει να τρεχω με ΜΩΤ και να'χω το διαβολι να σφυρα αργος ή γρηγορος, καταλαβαίνω ολους οσους θελουν κατι πιο χαλαρο, πιο εκδρομικό, πιο απλο. (Αν και οι αγωνες ΦΙΛΠΑ μονο απλοι δεν ειναι, εχουν ενα σωρο τερτιπια!!).

Η ερωτηση λοιπον είναι γιατι η ΕΟ ΦΙΛΠΑ πηρε αυτην την αποφαση? Για να μην χασει εμενα απο πελάτη? δεν το νομίζω. Νομίζω οτι την αποφαση την προκάλεσε η ιδια η εξελιξη των πραγματων αφου τελικά τα τελευταία χρόνια, πλήθος αγωνιζωμένων, που τους έχω ακούσει να ωρύονται κατά των οργάνων, τρέχουν με 10" tablets μεσα στα αυτοκίνητα τους, με οτι εφαρμογή θελει ο καθένας. Οποτε υπ'αυτο το πρίσμα, η ΕΟ ΦΙΛΠΑ σωστα είπε, αφου δεν μπορω να σας ελέγξω, όλα ελευθερα, και οποιος θελει να παιξει μονο με χρονομετρα κλπ, δήλωση στο λογο της τιμής του και συμμετοχή σε ξεχωριστη βαθμολογια. Το είχα προτείνει αμέσως μετά την Ισπανία όπου το πρωτοείδα και θεωρω οτι είναι οτι πιο ωραιο. Θα δείξει δε, πόσοι είναι τελικά αυτοι που θέλουν κατι τετοιο.

Απο εκει και πέρα, για το θεμα της ηλικίας - αισθητικής των αυτοκινήτων, τα έχουμε ξαναπεί, αλλά νομίζω ο κος Λαγγας είναι ο πιο ειδικος να μας εξηγήσει γιατι εμενα μου αρεσει να τρεχω με Alfasud του 78 (γεννηθεις το 73, περασα ολη μου την παιδικη ηλικια μεσα σε ενα 4-πορτο τετοιο, το οποιο ήταν και για δυο χρονια το πρωτο μου αυτοκίνητο), ενω του ιδιου του αρέσει να τρεχει με αυτοκίνητο του 60.
Ακριβώς με αυτο το σκεπτικο, ενα νεο παιδι 20-25 χρονων που θα εμφανισθεί σήμερα στους αγωνες είναι απόλυτα λογικό να τρεχει με αυτοκίνητο του 80 ή του 90 και απο τη στιγμη που οι κανονισμοι το επιτρέπουν. Επιπλεόν είναι οτι πιο φθηνο μπορει να αγοράσει κανεις, μιας και θιξατε και το θεμα του υψηλου κόστους των σύγχρονων οργάνων. (Αν και απόλυτα συγκρισιμο με το κοστος ενος terratrip + ενος brantz).

Εξάλλου, για να απαντησω και στον κο ΔΠ ο οποιος συνηθιζει να με στοχοποιει, χωρις καν να με γνωρίζει,  αλλα δεν του κρατάω κακία καθώς ήταν παιδικός μου ηρωας, η Jaguar MKII του 63, που αγόρασε το 79, ήταν πολύ λιγοτερο ιστορικό, (16 μόλις ετών), σε σχεση με το να αγοράσει σήμερα καποιος ενα πχ Lotus Elise του 96, ή γιατι όχι ένα CRΧ του 90 ή ενα MR2 του 85. (Δεν βγηκαν μονο ασχημα αυτοκίνητα την δεκαετια 80 - 90 αν και ναι τα πιο πολλά ήταν!!)

Καταγράφηκε
hlama
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 662


drive it like you stole it....


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 11, 2017, 14:28:23 μμ »

Ο glaggas σε πολυ μεγαλο βαθμο εχει δικιο. Απο τη «ρομαντικη περιοδο» οπου η ΦΙΛΠΑ σου χρεωνε 10 ποντακια γιατι διεθετες εξωτερικο οδομετρο εως τη σημερινη αποφαση ολα ελευθερα περασαν μολις 4 χρονια. Κακως αποφασιστηκε το ολα ελευθερα χωρις μεταβατικη περιοδο.

 Το προσωπικο παραπονο τωρα, οταν χαριτολογωντας γιναμε ΣΑΓΡΕ, απο τα 40 - 50 πληρωματα ρεγκιουλαριτυ που εμφανιζονται κατα καιρους, τα 30 αγκαλιασαν την ιδεα αλλα επι του πρακτεου οταν χρειαστηκε να σηκωθουν μανικια για δουλεια εμφανιστηκαν 6-8 ατομα.... Μαλλον εχουμε γινει επαναστατες των πληκτρων, σημειο των καιρων προφανως.

 Αυτο που επισης προσφατως καταλαβα, ειναι οτι ως χομπιστας κακως σηκωνα λαβαρα κ σημαιες. Ολοι οι «παραγοντες» ειναι περιπου ιδιοι, προσπαθουν να μαζεψουν με νυχια κ με δοντια συμμετοχες ωστε να επιβιωσει η εκαστοτε λεσχη τους χωρις δυστυχως να αντιλαμβανονται το ευρυτερο προβλημα που ειναι το ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ. Δεδομενης της σταθερα μειουμενης, λογω κρισης, δεξαμενης συμμετεχοντων, το μελλον κατ εμε ειναι λιγοτερες, καλυτερες, ισως κ ακριβοτερες (?) εκδηλωσεις κ πανω απο ολα ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ.

Εμαθα ως ελευθερος επαγγελματιας οτι ο πελατης εχει παντα δικιο, κ αν δε του αρεσεις παει αλλου. Αυτο ας το κρατησουν οι διοικουντες της ΕΟΦΙΛΠΑ κ των συν αυτην λεσχων. Προφανως η ιδια ρηση κ προς τη νεοκοπη, «ιστορικα», ΟΜΑΕ.
Καταγράφηκε
glaggas
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 301



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 11, 2017, 16:31:41 μμ »

πολύ συνοπτικά και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις
-οι αγώνες με μΩτ είναι αυτοί που είναι και είναι θέμα γούστου αν σου αρέσουν η όχι.Ας μην αρχίσουμε αν είναι πιο δύσκολοι η  πιο απλοί κλπ.Απλά είναι διαφορετικοί.Το θέμα μας δεν είναι αυτό. Το θέμα μας είναι να  διεξάγονται με ισότιμους όρους για τη μεγάλη πλειοψηφία των συμμετεχόντων κάτι που  δεν συμβαίνει στο πλαίσιο των νέων όρων του πρωταθλήματος.
-το να καθιερώνεις κατηγορία  άνευ οργάνων  δεν καλύπτεις το πρόβλημα.Ουσιαστικά δίνεις τα κλειδιά στη μειοψηφία των εχόντων προηγμένα όργανα  που συμμετέχουν κανονικά στο πρωτάθλημα και στέλνεις την πλειοψηφία των υπολοίπων με συνήθη όργανα  να συμμετάσχουν ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού και εκτός πρωταθλήματος σε μια χωριστή,υποβαθμισμένη κατηγορία .Ο ορισμός της άδικης και πραξικοπηματικής ενέργειας.
-θέμα αισθητικής αυτοκινήτων ποτέ δεν έθεσα.Μου αρέσουν και έχω και του 60 και του 70  του 80 και του 90.(τα τρία τελευταία alfa romeo).Το θέμα που έθεσα είναι  ότι τα παλαιότερα  αυτοκίνητα έχουν μεγάλο συντελεστή δυσχέρειας ως προς την κατοχή και χρήση στους αγώνες, είναι προς εξαφάνιση όπως γράφει και ο Δ.Π και απαιτείται η καθιέρωση κάποιων κινήτρων για να παραμείνουν στους αγώνες.
Αναφέρθηκα σε  αισθητική συμπεριφορών βεβαίως αλλά δεν έγινα κατανοητός.
Καλή συνέχεια.
Καταγράφηκε
PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 642


Πάνος Κρητικός


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 12, 2017, 00:07:42 πμ »



 Αυτο που επισης προσφατως καταλαβα, ειναι οτι ως χομπιστας κακως σηκωνα λαβαρα κ σημαιες. Ολοι οι «παραγοντες» ειναι περιπου ιδιοι, προσπαθουν να μαζεψουν με νυχια κ με δοντια συμμετοχες ωστε να επιβιωσει η εκαστοτε λεσχη τους χωρις δυστυχως να αντιλαμβανονται το ευρυτερο προβλημα που ειναι το ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ. Δεδομενης της σταθερα μειουμενης, λογω κρισης, δεξαμενης συμμετεχοντων, το μελλον κατ εμε ειναι λιγοτερες, καλυτερες, ισως κ ακριβοτερες (?) εκδηλωσεις κ πανω απο ολα ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ.

Εμαθα ως ελευθερος επαγγελματιας οτι ο πελατης εχει παντα δικιο, κ αν δε του αρεσεις παει αλλου. Αυτο ας το κρατησουν οι διοικουντες της ΕΟΦΙΛΠΑ κ των συν αυτην λεσχων.

Φίλε Χάρη, συμφωνώ απόλυτα...μαζί σου!  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΑΦΑΤΑΣ
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 36



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 17, 2017, 12:21:56 μμ »

Mε παρόντα όλα τα εμπλεκόμενα στελέχη έλαβε χώρα την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017 στο εντευκτήριο της ΦΙΛΠΑ, η πρώτη συνάντηση των 7 "σωματείων" μελών της Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α. που ανέλαβαν να διοργανώσουν το "Πανελλήνιο Πρωτάθλημα  Regularity Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α. 2018".
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης από τον υπεύθυνο διοργάνωσης του Πρωταθλήματος Regularity Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α., Κο Λυμπέρη Παπάζογλου, μεταξύ άλλων τονίστηκαν, οι κοινές προδιαγραφές εκτέλεσης των αγωνιστικών εκδηλώσεων που θα πρέπει να ακολουθούνται, χωρίς όμως αυτό να αλλοιώνει τον χαρακτήρα κάθε σωματείου, με στόχο πάντα την ικανοποίηση όλων των συμμετεχόντων πληρωμάτων.
Παρουσίασε δε και τις προτάσεις χορηγιών που θα στηρίξουν την διεξαγωγή ενός τόσο άρτιου Πρωταθλήματος.
Επίσης παρουσιάστηκε το πλάνο προβολής του "Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity Ε.Ο. ΦΙΛ.Π.Α." μέσω προτάσεων και ιδεών του Κου Κ. Καλαφατά, που περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, τηλεόραση, ραδιόφωνο καθώς επίσης και την ενεργή συμμετοχή εκπροσώπων των media στις αγωνιστικές εκδηλώσεις του Πρωταθλήματος, το οποίο τα σωματεία αντιμετώπισαν θετικά.
Στην συνέχεια, και σε συνεργασία πάντα με τα παρόντα στελέχη των εμπλεκόμενων σωματείων, συμφωνήθηκαν οι παρακάτω ημερομηνίες για την διεξαγωγή των αντίστοιχων εκδηλώσεων:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2018

3-4.3.2018 / "CLASSIC RALLY OF GREECE"/ ΣΙΣΑ – ΦΙΛΠΑ (www.sisa.gr - www.philpa.gr)
1.4.2018 / "ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΡΑΛΛΥ"/ ΟΡΚΑ (www.orcaclassic.gr/)
13.5.2018 / "ΕΑΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ" / ΑΡΣΟΕ (arsoeargos.blogspot.gr)
9-10.6.2018 / "ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ" / AC3 (www.ac3.gr/)
13-14-15.9.2018 / "ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ" / ΦΙΛΠΑ (www.philpa.gr)
6-7.10.2018 / "ΡΑΛΛΥ ΟΛΥΜΠΟΥ" / ΛΕΚΑΜ (www.lekam.gr)
4.11.2018 / "ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΡΑΛΛΥ" / CLASSIC MICROCARS (http://www.classicmicrocars.gr)

Ένα ελπιδοφόρο Πρωτάθλημα με μεγάλη ποικιλία εκδηλώσεων είναι "προ των πυλών".
Παραμείνετε συντονισμένοι ...
Καταγράφηκε
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 920



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 17, 2017, 15:30:38 μμ »

https://www.autoliveris.gr/2017/10/to-protathlima-regularity-e-o-fil-p-a-2018/
Καταγράφηκε

right hand drive
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 34


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 17, 2017, 20:11:57 μμ »

οι τωρινες τασεις του ρεγκουλαριτυ ειναι τυπου  ομαε ,τυπου φιλπα ρεγκουλαριτυ +τουριν   ,τυπου  σισα  που εχουν πολλες συμμετοχες.  υπαρχει και αυτο που ζηταει ο σαγρε (αν καταλαβα  καλα) δηλ. τυπου μοντε καρλο ,πολλες χρονομετρησεις  ,πολλα χλμ ,υψηλη  μωτ ,κλπ.   ειναι στοιχημα το νεο πρωταθλημα  εο φιλπα , με  τριημερο και διημερους  αγωνες  υψηλου κοστους  αν θα ειναι ελκυστικο για  αρκετα  νεαρα πληρωματα, που φαινεται να προτιμουν τους μονοημερους.  αυτο συμβαινει και στους αγωνες της ομαε,οι μονοημεροι εχουν περισσοτερες συμμετοχες. ομως οι  πολυημεροι αγωνες δινουν τους πολλους βαθμους . ειδικα στην  εο φιλπα  που δεν μετραει την κάθε ημερα ξεχωριστα  οποιος   συμμετασχει στον τριημερο και τους διημερους  εχει μεγαλες πιθανοτητες  για πρωταθλητης.
εκτός εαν οι πολυημεροι γινουν πιο προσιτοι  μεσω των χορηγιων.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 17, 2017, 20:20:19 μμ από right hand drive » Καταγράφηκε
Spyros73
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 333



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 17, 2017, 20:27:48 μμ »

Ο συντελεστής του κάθε πρωταθληματικου αγώνα θα έπρεπε να προκύπτει απο φόρμουλα που θα λαμβάνει υπόψη της τα χλμ ειδικών και το πληθος των χρόνο μετρήσεων. Εχουμε δει ημερήσιος αγώνες πολύ πιο απαιτητικούς απο διημερους ή τριημερους  εκδρομικους.
Καταγράφηκε
Pyrgiotis
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 415



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 17, 2017, 20:58:19 μμ »

Μακάρι ο θεσμός να πετύχει και να μην μείνει άλλο ένα ''πρωταθλημα" στα χαρτιά.
Εύχομαι επίσης η ομοσπονδία και τα πληρώματα εξ Αθηνών να στηρίξουν όπως αξίζει την προσπάθεια των μικρότερων επαρχιακών λεσχών που αποφάσισαν να βάλουν "πλάτη" σε αυτή τη "νέα" προσπάθεια.

Γνώμη μου ότι οι πετυχημένοι αγώνες είναι οι αγώνες που έχουν το δικό τους χαρακτήρα (βλέπε πχ 24ωρο) και την δική τους "προσωπικότητα" ο καθένας. Διαφορετικά δεν υπάρχει κίνητρο.
Με τόσους αγώνες κάθε μήνα, αν ο κάθε αγώνας δεν είναι "μοναδικός" στα μάτια του αγωνιζόμενου, δεν υπάρχει κίνητρο συμμετοχής.

Καλή νέα χρονιά, ελπίζω να καταφέρουμε να συμμετάσχουμε σε κάποια Πρωταθληματική εκδήλωση του χρόνου να ζήσουμε από κοντά την "αλλαγή"
Καταγράφηκε

ΣΦΙΠΟΠ
Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!