RALLYE MONTE-CARLO HISTORIQUE 2018
Αύγουστος 22, 2018, 01:22:58 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 [3] 4   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: RALLYE MONTE-CARLO HISTORIQUE 2018  (Αναγνώστηκε 3913 φορές)
ritmo130tc
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 589


www.a112abarth.gr


« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 09:32:27 πμ »

Μας κάνατε περήφανους!!!!μπράβο σας
Καταγράφηκε
emi9967
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1214


« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 10:05:06 πμ »

ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΘΛΟΣ!!! Μπράβο σας, για όλα είσθε ΙΚΑΝΟΙ!!!
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1118



« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 10:07:36 πμ »

Παγκόσμια διάκριση!

POS.   NUM.   PILOTE / CO-PILOTE   VOITURE   POINTS   ÉCART / DIFF   PEN
01   301   ITA AGHEM Gianmaria
ITA CUMINO Diego   LANCIA FULVIA COUPE 1200   1330   --   --
02   126   GRC DELAPORTAS George
GRC MOUSTAKAS Spyros   VOLKSWAGEN GOLF GTI   1500   +170   --
03   249   POL POSTAWKA Stanislaw
POL POSTAWKA Andrzej   ZASTAVA 1100   1670   +340   --
Καταγράφηκε

alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 440


« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 11:21:53 πμ »


Μια εικόνα 1000 λέξεις ,+ Συγχαρητήρια+ Μας κάνετε υπερήφανους !
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2018, 11:38:38 πμ από alltimeclassic » Καταγράφηκε
ex-works
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 60



WWW
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 11:25:21 πμ »

Στην τριετία Τσιπρα είναι το σημαντικοτερο που έχουμε πετύχει ως Ελλάδα! Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός
Καταγράφηκε

Drive safe
upnhigh
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39


« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 12:19:42 μμ »

Σας ευχαριστουμε. Μας κανατε περηφανους!!!
Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 440


« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 12:55:05 μμ »

02/  126/ DELAPORTAS George/ MOUSTAKAS Spyros/VOLKSWAGEN GOLF GTI   1500
94/    36/MCO ILIOPOULOS Ilias/MCO HARAMIS Jean   PORSCHE 911 SC   10280
101/ 140   ROU BUCOVICEAN Mircela/ROU LADOPOULOS Georgios FORD ESCORT 2000 MkII   11620
168/ 253   MCO LYGAKIS Antonios/GRC MANSOLAS Matthaios   AUTOBIANCHI A112 ABARTH   31400
204/   225   GRC THEODOSIOU Vasos/GRC NASOPOULOS Leonidas   ALFA-ROMEO 2000   62690

Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 440


« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 14:51:53 μμ »

High Average
NUM.   PILOTE /          CO-PILOTE                                   VOITURE           POINTS   
126   GRC DELAPORTAS George/GRC MOUSTAKAS Spyros VW GOLF GTI   1500                    
81   DNK HANSEN Toni/DNK BRODERSEN Per   AUDI 80 GLE                   1800   
3   FRA DURAND Raymond/FRA CHOL Sébastien   OPEL KADETT GTE   1810
Middle Average
249   POL POSTAWKA Stanislaw/POL POSTAWKA Andrzej   ZASTAVA 1100   1670   
246   DEU PFEIFFER Kurt/DEU BRINKMEYER Katja   MER.-BENZ 300 SE           2080   
243   FRA BADOSA Michel/FRA REIDL Mogens   RENAULT 8                   2630
Low Average
301   ITA AGHEM Gianmaria/ITA CUMINO Diego   LANCIA FULVIA COUPE 1200   1330
304   ITA MARCATTILJ Paolo/ITA GIAMMARINO Francesco   TRIUMPH TR2            2320
303   DEU RICHTER Franck/ DEU RICHTER Gerhard   WARTBURG 311                    2660

Το πόσο επηρεάζει η ΜΩΤ την γενική κατάταξη θα μας την εξηγήσουν οι πρωταγωνιστές τις επόμενες ημέρες.

Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 255



« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 16:34:00 μμ »

Μπράβο παιδιά συγχαρητήρια !
 Κρατήσατε την σημαία ψηλά . Σε μία εποχή, που το  άθλημα μας - χόμπυ μας, είναι απαγορευμένο στην Ελλάδα !
Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 440


« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 17:31:50 μμ »

http://www.4troxoi.gr/agones/diethneis-agones/istoriko-rally-monte-karlo-deyteroi-oi-delaportas-moystakas

http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/2018/02/k-15-regularity.html
ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. Δ.Π.
*Σημειώνουμε ότι στα διάφορα διεθνή (δημοσιογραφικά) sites δεν υπήρξαν καθόλου φωτογραφίες του Eλληνικού πληρώματος και του Golf GTi No 126 στην κούρσα του προς την κορυφή, ενώ αντίθετα είχαν πλημμυρίσει απο φωτογραφίες του Γερμανικού πληρώματος της Ford Falcon που προηγείτο μέχρι την εγκατάλειψή του στην 14η Ε.Δ. Οι ξένοι φίλοι μας, ας συνηθίσουν ότι θα βλέπουν συχνά στην κορυφή τα πληρώματα της χώρας μας, και ας ενημερώσουν ανάλογα τους φωτογράφους τους. Επί του παρόντος, οι Έλληνες συνοδοί που ήταν στο Μονακό και παρακολούθησαν τον αγώνα, ας ανεβάσουν όσες περισσότερες φωτογραφίες των Ελληνικών αυτοκινήτων μπορούν σε sites (όχι μόνο στο facebook) ώστε να κυκλοφορήσουν στο Internet και να μπορούν να έχουν υλικό οι ξένοι δημοσιογράφοι για τα ρεπορτάζ τους.
**Φωτογραφία του (ευτυχισμένου!) Ελληνικού πληρώματoς στον τερματισμό με την γαλανόλευκη, μπορείτε να δείτε στο forum Historic Racing


Ασφαλώς τα παραπάνω διαβάζουν Ε.Ο ΦΙΛΠΑ  & ΟΜΑΕ.
Τώρα είναι η ευκαιρία να αξιοποιηθεί  αυτή η επιτυχία για να επανέλθουν διεθνείς συμμετοχές στην χώρα.
Η επόμενη ευκαιρία  στο Rally Costa Brava Historic, 2018
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2018, 18:16:32 μμ από alltimeclassic » Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 440


« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 18:18:09 μμ »

https://www.omae-epa.gr/index.php/nea/international-athletes/item/1579-oi-delaportas-moustakas-deyteroi-sto-istoriko-rally-monte-karlo-2018
Τετάρτη, 07 Φεβρουαρίου 2018 13:15
Οι Δελαπόρτας-Μουστάκας Δεύτεροι Στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018

Ο Γιώργος Δελαπόρτας και ο συνοδηγός του Σπύρος Μουστάκας πέτυχαν μια από τις σπουδαιότερες ελληνικές διακρίσεις στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό, ανεξαρτήτως θεσμού και εποχής, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018 - του πιο φημισμένου αγώνα Ιστορικών αυτοκινήτων του κόσμου.

Οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, με Volkswagen Golf GTI του 1979, ξεκίνησαν τον πενθήμερο αγώνα μπαίνοντας στην πρώτη 20άδα της γενικής κατάταξης μεταξύ των 307 πληρωμάτων που πήραν εκκίνηση. Στην 7η από τις 15 Ειδικές Διαδρομές μπήκαν στη δεκάδα, και έκτοτε έφτασαν στην επιτυχία της τελικής δεύτερης θέσης κερδίζοντας δύο Ειδικές (την 10η Col de Carri-Saint Jean en Royans και την 15η Saint Sauveur-Beuil), και σημειώνοντας τη δεύτερη επίδοση σε ακόμα δύο.

Δελαπόρτας: «Έχουμε βρει το ρυθμό μας»
«Έίμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με το αποτέλεσμα, στον πιο δύσκολο αγώνα του κόσμου» είπε ο Γιώργος Δελαπόρτας λίγες ώρες μετά τον τερματισμό του 21ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο. «Τα βάλαμε με τα 'τέρατα', καθώς η πρώτη εκατοντάδα των αγωνιζόμενων είναι επαγγελματίες, ενώ εμείς χομπίστες.

»Συμμετέχοντας σ' αυτόν τον αγώνα για τέταρτη φορά, φέτος, ήρθαμε έχοντας κάνει επτάμηνη προετοιμασία και έχοντας αναλύσει όλες τις λεπτομέρειες. Αυτός είναι και ο λόγος που κερδίσαμε και δύο Ειδικές. Έχουμε βρει το ρυθμό μας, και πιστεύω ότι μπορούμε να επαναλάβουμε το ίδιο αποτέλεσμα με τον συνοδηγό μου Σπύρο Μουστάκα, με τον οποίο διαμορφώσαμε ένα καλό δίδυμο».

Ο Γιώργος Δελαπόρτας κατέληξε: «Ξεκινήσαμε τον αγώνα με 30 ώρες οδήγηση. Κοιμόμασταν 4 ώρες την ημέρα, και τρώγαμε... μισή φορά. Είναι ένα Ράλλυ που σε καταπονεί τόσο πολύ για πέντε μέρες, που χρειάζεσαι τεράστια ψυχικά αποθέματα. Φέτος είχαμε 4 Ειδικές με πάρα πολύ χιόνι, που συχνά έφτανε το μισό μέτρο, κι αυτό μας προκαλούσε προβλήματα. Ανοίγοντας το δρόμο στην 'πούδρα' του χιονιού, το αυτοκίνητο δυσκολευόταν με τις αυλακώσεις. Πάντως, με την εμπειρία των προηγούμενων ετών καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις συνθήκες».

Μουστάκας: «Συνοδήγηση σαν Sporting»
Ο συνοδηγός Σπύρος Μουστάκας, πρωταθλητής Ελλάδας το 2016, έφτασε σε αυτή την επιτυχία συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο, και επίσης για πρώτη φορά δίπλα στον Γιώργο Δελαπόρτα! «Ταιριάξαμε, ίσως γιατί έχουμε και οι δύο εμπειρία και οδηγού και συνοδηγού. Συζητούσαμε τα πάντα, ακόμα και τι λάστιχα να βάλουμε, και παίρναμε μαζί κάθε ρίσκο», εξήγησε.

«Ο Γιώργος μου είχε μεταφέρει πολλά δεδομένα και είχαμε κάνει καλές αναγνωρίσεις, ενώ σε τέτοιους αγώνες χρειάζεσαι πάντοτε και λίγη τύχη, ειδικά στην επιλογή των ελαστικών, καθώς και εμπειρία με τόσο πάγο και χιόνι. Αυτός είναι ένας αγώνας Regularity στον οποίο το ποσοστό συνεισφοράς του οδηγού είναι μεγαλύτερο απ' ό,τι συνήθως. Και ο συνοδηγός χρειάζεται διαρκώς να κάνει διορθώσεις στα μέτρα, διότι λόγω του τρόπου οδήγησης σ' αυτόν τον αγώνα ο οδηγός 'κλέβει' μέτρα και ο συνοδηγός πρέπει να τα διορθώνει στο όργανο. Η συνοδήγηση σε έναν βαθμό, όχι ακραίο βέβαια, είναι τύπου Sporting, καθότι χρειάζεται σε κάποια σημεία να πληροφορείς τον οδηγό και για τις στροφές που ακολουθούν».

Ο Σπύρος Μουστάκας κατέληξε: «Ήταν ο πιο απαιτητικός αγώνας που έχω κάνει ποτέ. Είχαμε θέσει τον πολύ φιλόδοξο στόχο της πρώτης δεκάδας ερχόμενοι εδώ, αλλά καταφέραμε να τον ξεπεράσουμε».

Στο 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο επίσης, από ελληνικής πλευράς στην 168η θέση τερμάτισαν οι Λυγάκης-Μανσόλας (Autobianchi A112 Abarth, 1975) και στην 204η οι Θεοδοσίου-Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000, 1972). Άτυχοι, καθώς εγκατέλειψαν με μηχανικά προβλήματα, στάθηκαν οι Κατσαούνης-Δρουλίσκος (Volkswagen Golf GTI, 1979) και οι Βασιλόπουλος-Ναρλή (Ford Capri 1600 GT, 1973).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2018, 18:20:15 μμ από alltimeclassic » Καταγράφηκε
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1118



« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 19:36:59 μμ »

https://www.autoliveris.gr/2018/02/megali-diakrisi-gia-delaporta-moustaka/
Καταγράφηκε

COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3392



« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 21:57:05 μμ »

Καλησπέρα από τον δρόμο της επιστροφής από το Μοντε Καρλο.
Ζήσαμε μοναδικές στιγμές.
Δελαπόρτας- Μουστακας τίναξαν την μπάνκα στον αέρα.
Τρικαρδος-Χατζης έβαλαν τα γιαλια σε επαγγελματικά συνεργεία service.
Θεοδοσιου-Νασόπουλος έκαναν άθλο και τερματησαν στον πιο ασύλληπτα δύσκολο αγώνα της Ευρώπης. Respect.
Μουζουκης (εγώ)-Γόντικας κάναμε τιτάνιο αγώνα να βοηθήσουμε το πλήρωμα μας να τερματίσει.
Ο Δελαπόρτας είχε τις σκοτούρες του και παρόλα αυτά ήταν η ψυχή της ομάδας και μας συντόνιζε.
Η τιμή για τον ΣΙΣΑ είναι υψιστη!

Respect για τους Ηλιοπουλο-Χαραμή και Λυγκακη-Μανσολα καθώς κ για τον Λαδοπουλο που έτρεχε με τη ρουμανικη ομάδα.
Κρίμα για για τους Κατσαούνη-Δρουλισκο και Βασιλόπουλο-Ναρλη.

Όσοι δεν το έχουν ζήσει από κοντά δεν φαντάζονται για τι βαθμό δυσκολίας μιλάμε.
Σε κάποιες φάσεις το 24 Ώρες Ελλάδα μου φάνταζε σαν «βόλτα σε πάρκο»...

Υπόσχομαι εκτεταμένο απολογισμό που θα γράψω στο πλοίο που θα έχω άπλετο χρόνο.
Καταγράφηκε

autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1118



« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 22:03:09 μμ »

Ήταν άθλος!

Καλησπέρα από τον δρόμο της επιστροφής από το Μοντε Καρλο.
Ζήσαμε μοναδικές στιγμές.
Δελαπόρτας- Μουστακας τίναξαν την μπάνκα στον αέρα.
Τρικαρδος-Χατζης έβαλαν τα γιαλια σε επαγγελματικά συνεργεία service.
Θεοδοσιου-Νασόπουλος έκαναν άθλο και τερματησαν στον πιο ασύλληπτα δύσκολο αγώνα της Ευρώπης. Respect.
Μουζουκης (εγώ)-Γόντικας κάναμε τιτάνιο αγώνα να βοηθήσουμε το πλήρωμα μας να τερματίσει.
Ο Δελαπόρτας είχε τις σκοτούρες του και παρόλα αυτά ήταν η ψυχή της ομάδας και μας συντόνιζε.
Η τιμή για τον ΣΙΣΑ είναι υψιστη!

Respect για τους Ηλιοπουλο-Χαραμή και Λυγκακη-Μανσολα καθώς κ για τον Λαδοπουλο που έτρεχε με τη ρουμανικη ομάδα.
Κρίμα για για τους Κατσαούνη-Δρουλισκο και Βασιλόπουλο-Ναρλη.

Όσοι δεν το έχουν ζήσει από κοντά δεν φαντάζονται για τι βαθμό δυσκολίας μιλάμε.
Σε κάποιες φάσεις το 24 Ώρες Ελλάδα μου φάνταζε σαν «βόλτα σε πάρκο»...

Υπόσχομαι εκτεταμένο απολογισμό που θα γράψω στο πλοίο που θα έχω άπλετο χρόνο.

Καταγράφηκε

Φιλπαίος
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 21


Car collecting: an incurable disease.


WWW
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 08, 2018, 17:20:15 μμ »

2οι Γενικης με το απολυτο μηδεν στην τελευταια. Στο πιο δυσκολο αγωνα, τα βαλαμε με τους καλυτερους και σχεδον πιασαμε κορυφη.

Ευχαριστουμε που ξενυχτησατε μαζι μας και περισσοτερα τις επομενες μερες.

 Θερμα Συγχαρητήρια και στούς δυό σας  Χαμόγελο
Καταγράφηκε

Car crazy since a young kid. Χαμόγελο
Σελίδες: 1 2 [3] 4   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!