Νοέμβριος 16, 2018, 09:57:27 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 2 [3] 4   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: RALLYE MONTE-CARLO HISTORIQUE 2018  (Αναγνώστηκε 4811 φορές)
emi9967
Γενικός συντονιστής
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1227


« Απάντηση #30 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 10:05:06 πμ »

ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΘΛΟΣ!!! Μπράβο σας, για όλα είσθε ΙΚΑΝΟΙ!!!
Καταγράφηκε

Δεν είμαι πιά ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ!
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1176



« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 10:07:36 πμ »

Παγκόσμια διάκριση!

POS.   NUM.   PILOTE / CO-PILOTE   VOITURE   POINTS   ÉCART / DIFF   PEN
01   301   ITA AGHEM Gianmaria
ITA CUMINO Diego   LANCIA FULVIA COUPE 1200   1330   --   --
02   126   GRC DELAPORTAS George
GRC MOUSTAKAS Spyros   VOLKSWAGEN GOLF GTI   1500   +170   --
03   249   POL POSTAWKA Stanislaw
POL POSTAWKA Andrzej   ZASTAVA 1100   1670   +340   --
Καταγράφηκε

alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462


« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 11:21:53 πμ »


Μια εικόνα 1000 λέξεις ,+ Συγχαρητήρια+ Μας κάνετε υπερήφανους !
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2018, 11:38:38 πμ από alltimeclassic » Καταγράφηκε
ex-works
Απλό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 60



WWW
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 11:25:21 πμ »

Στην τριετία Τσιπρα είναι το σημαντικοτερο που έχουμε πετύχει ως Ελλάδα! Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός Σαρκασμός
Καταγράφηκε

Drive safe
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462


« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 12:55:05 μμ »

02/  126/ DELAPORTAS George/ MOUSTAKAS Spyros/VOLKSWAGEN GOLF GTI   1500
94/    36/MCO ILIOPOULOS Ilias/MCO HARAMIS Jean   PORSCHE 911 SC   10280
101/ 140   ROU BUCOVICEAN Mircela/ROU LADOPOULOS Georgios FORD ESCORT 2000 MkII   11620
168/ 253   MCO LYGAKIS Antonios/GRC MANSOLAS Matthaios   AUTOBIANCHI A112 ABARTH   31400
204/   225   GRC THEODOSIOU Vasos/GRC NASOPOULOS Leonidas   ALFA-ROMEO 2000   62690

Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462


« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 14:51:53 μμ »

High Average
NUM.   PILOTE /          CO-PILOTE                                   VOITURE           POINTS   
126   GRC DELAPORTAS George/GRC MOUSTAKAS Spyros VW GOLF GTI   1500                    
81   DNK HANSEN Toni/DNK BRODERSEN Per   AUDI 80 GLE                   1800   
3   FRA DURAND Raymond/FRA CHOL Sébastien   OPEL KADETT GTE   1810
Middle Average
249   POL POSTAWKA Stanislaw/POL POSTAWKA Andrzej   ZASTAVA 1100   1670   
246   DEU PFEIFFER Kurt/DEU BRINKMEYER Katja   MER.-BENZ 300 SE           2080   
243   FRA BADOSA Michel/FRA REIDL Mogens   RENAULT 8                   2630
Low Average
301   ITA AGHEM Gianmaria/ITA CUMINO Diego   LANCIA FULVIA COUPE 1200   1330
304   ITA MARCATTILJ Paolo/ITA GIAMMARINO Francesco   TRIUMPH TR2            2320
303   DEU RICHTER Franck/ DEU RICHTER Gerhard   WARTBURG 311                    2660

Το πόσο επηρεάζει η ΜΩΤ την γενική κατάταξη θα μας την εξηγήσουν οι πρωταγωνιστές τις επόμενες ημέρες.

Καταγράφηκε
Jason
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 268



« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 16:34:00 μμ »

Μπράβο παιδιά συγχαρητήρια !
 Κρατήσατε την σημαία ψηλά . Σε μία εποχή, που το  άθλημα μας - χόμπυ μας, είναι απαγορευμένο στην Ελλάδα !
Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462


« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 17:31:50 μμ »

http://www.4troxoi.gr/agones/diethneis-agones/istoriko-rally-monte-karlo-deyteroi-oi-delaportas-moystakas

http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/2018/02/k-15-regularity.html
ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. Δ.Π.
*Σημειώνουμε ότι στα διάφορα διεθνή (δημοσιογραφικά) sites δεν υπήρξαν καθόλου φωτογραφίες του Eλληνικού πληρώματος και του Golf GTi No 126 στην κούρσα του προς την κορυφή, ενώ αντίθετα είχαν πλημμυρίσει απο φωτογραφίες του Γερμανικού πληρώματος της Ford Falcon που προηγείτο μέχρι την εγκατάλειψή του στην 14η Ε.Δ. Οι ξένοι φίλοι μας, ας συνηθίσουν ότι θα βλέπουν συχνά στην κορυφή τα πληρώματα της χώρας μας, και ας ενημερώσουν ανάλογα τους φωτογράφους τους. Επί του παρόντος, οι Έλληνες συνοδοί που ήταν στο Μονακό και παρακολούθησαν τον αγώνα, ας ανεβάσουν όσες περισσότερες φωτογραφίες των Ελληνικών αυτοκινήτων μπορούν σε sites (όχι μόνο στο facebook) ώστε να κυκλοφορήσουν στο Internet και να μπορούν να έχουν υλικό οι ξένοι δημοσιογράφοι για τα ρεπορτάζ τους.
**Φωτογραφία του (ευτυχισμένου!) Ελληνικού πληρώματoς στον τερματισμό με την γαλανόλευκη, μπορείτε να δείτε στο forum Historic Racing


Ασφαλώς τα παραπάνω διαβάζουν Ε.Ο ΦΙΛΠΑ  & ΟΜΑΕ.
Τώρα είναι η ευκαιρία να αξιοποιηθεί  αυτή η επιτυχία για να επανέλθουν διεθνείς συμμετοχές στην χώρα.
Η επόμενη ευκαιρία  στο Rally Costa Brava Historic, 2018
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2018, 18:16:32 μμ από alltimeclassic » Καταγράφηκε
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462


« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 18:18:09 μμ »

https://www.omae-epa.gr/index.php/nea/international-athletes/item/1579-oi-delaportas-moustakas-deyteroi-sto-istoriko-rally-monte-karlo-2018
Τετάρτη, 07 Φεβρουαρίου 2018 13:15
Οι Δελαπόρτας-Μουστάκας Δεύτεροι Στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018

Ο Γιώργος Δελαπόρτας και ο συνοδηγός του Σπύρος Μουστάκας πέτυχαν μια από τις σπουδαιότερες ελληνικές διακρίσεις στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό, ανεξαρτήτως θεσμού και εποχής, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018 - του πιο φημισμένου αγώνα Ιστορικών αυτοκινήτων του κόσμου.

Οι Έλληνες αγωνιζόμενοι, με Volkswagen Golf GTI του 1979, ξεκίνησαν τον πενθήμερο αγώνα μπαίνοντας στην πρώτη 20άδα της γενικής κατάταξης μεταξύ των 307 πληρωμάτων που πήραν εκκίνηση. Στην 7η από τις 15 Ειδικές Διαδρομές μπήκαν στη δεκάδα, και έκτοτε έφτασαν στην επιτυχία της τελικής δεύτερης θέσης κερδίζοντας δύο Ειδικές (την 10η Col de Carri-Saint Jean en Royans και την 15η Saint Sauveur-Beuil), και σημειώνοντας τη δεύτερη επίδοση σε ακόμα δύο.

Δελαπόρτας: «Έχουμε βρει το ρυθμό μας»
«Έίμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι με το αποτέλεσμα, στον πιο δύσκολο αγώνα του κόσμου» είπε ο Γιώργος Δελαπόρτας λίγες ώρες μετά τον τερματισμό του 21ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο. «Τα βάλαμε με τα 'τέρατα', καθώς η πρώτη εκατοντάδα των αγωνιζόμενων είναι επαγγελματίες, ενώ εμείς χομπίστες.

»Συμμετέχοντας σ' αυτόν τον αγώνα για τέταρτη φορά, φέτος, ήρθαμε έχοντας κάνει επτάμηνη προετοιμασία και έχοντας αναλύσει όλες τις λεπτομέρειες. Αυτός είναι και ο λόγος που κερδίσαμε και δύο Ειδικές. Έχουμε βρει το ρυθμό μας, και πιστεύω ότι μπορούμε να επαναλάβουμε το ίδιο αποτέλεσμα με τον συνοδηγό μου Σπύρο Μουστάκα, με τον οποίο διαμορφώσαμε ένα καλό δίδυμο».

Ο Γιώργος Δελαπόρτας κατέληξε: «Ξεκινήσαμε τον αγώνα με 30 ώρες οδήγηση. Κοιμόμασταν 4 ώρες την ημέρα, και τρώγαμε... μισή φορά. Είναι ένα Ράλλυ που σε καταπονεί τόσο πολύ για πέντε μέρες, που χρειάζεσαι τεράστια ψυχικά αποθέματα. Φέτος είχαμε 4 Ειδικές με πάρα πολύ χιόνι, που συχνά έφτανε το μισό μέτρο, κι αυτό μας προκαλούσε προβλήματα. Ανοίγοντας το δρόμο στην 'πούδρα' του χιονιού, το αυτοκίνητο δυσκολευόταν με τις αυλακώσεις. Πάντως, με την εμπειρία των προηγούμενων ετών καταφέραμε να ανταποκριθούμε στις συνθήκες».

Μουστάκας: «Συνοδήγηση σαν Sporting»
Ο συνοδηγός Σπύρος Μουστάκας, πρωταθλητής Ελλάδας το 2016, έφτασε σε αυτή την επιτυχία συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο, και επίσης για πρώτη φορά δίπλα στον Γιώργο Δελαπόρτα! «Ταιριάξαμε, ίσως γιατί έχουμε και οι δύο εμπειρία και οδηγού και συνοδηγού. Συζητούσαμε τα πάντα, ακόμα και τι λάστιχα να βάλουμε, και παίρναμε μαζί κάθε ρίσκο», εξήγησε.

«Ο Γιώργος μου είχε μεταφέρει πολλά δεδομένα και είχαμε κάνει καλές αναγνωρίσεις, ενώ σε τέτοιους αγώνες χρειάζεσαι πάντοτε και λίγη τύχη, ειδικά στην επιλογή των ελαστικών, καθώς και εμπειρία με τόσο πάγο και χιόνι. Αυτός είναι ένας αγώνας Regularity στον οποίο το ποσοστό συνεισφοράς του οδηγού είναι μεγαλύτερο απ' ό,τι συνήθως. Και ο συνοδηγός χρειάζεται διαρκώς να κάνει διορθώσεις στα μέτρα, διότι λόγω του τρόπου οδήγησης σ' αυτόν τον αγώνα ο οδηγός 'κλέβει' μέτρα και ο συνοδηγός πρέπει να τα διορθώνει στο όργανο. Η συνοδήγηση σε έναν βαθμό, όχι ακραίο βέβαια, είναι τύπου Sporting, καθότι χρειάζεται σε κάποια σημεία να πληροφορείς τον οδηγό και για τις στροφές που ακολουθούν».

Ο Σπύρος Μουστάκας κατέληξε: «Ήταν ο πιο απαιτητικός αγώνας που έχω κάνει ποτέ. Είχαμε θέσει τον πολύ φιλόδοξο στόχο της πρώτης δεκάδας ερχόμενοι εδώ, αλλά καταφέραμε να τον ξεπεράσουμε».

Στο 21ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο επίσης, από ελληνικής πλευράς στην 168η θέση τερμάτισαν οι Λυγάκης-Μανσόλας (Autobianchi A112 Abarth, 1975) και στην 204η οι Θεοδοσίου-Νασόπουλος (Alfa Romeo 2000, 1972). Άτυχοι, καθώς εγκατέλειψαν με μηχανικά προβλήματα, στάθηκαν οι Κατσαούνης-Δρουλίσκος (Volkswagen Golf GTI, 1979) και οι Βασιλόπουλος-Ναρλή (Ford Capri 1600 GT, 1973).
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2018, 18:20:15 μμ από alltimeclassic » Καταγράφηκε
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1176



« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 19:36:59 μμ »

https://www.autoliveris.gr/2018/02/megali-diakrisi-gia-delaporta-moustaka/
Καταγράφηκε

COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3432



« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 21:57:05 μμ »

Καλησπέρα από τον δρόμο της επιστροφής από το Μοντε Καρλο.
Ζήσαμε μοναδικές στιγμές.
Δελαπόρτας- Μουστακας τίναξαν την μπάνκα στον αέρα.
Τρικαρδος-Χατζης έβαλαν τα γιαλια σε επαγγελματικά συνεργεία service.
Θεοδοσιου-Νασόπουλος έκαναν άθλο και τερματησαν στον πιο ασύλληπτα δύσκολο αγώνα της Ευρώπης. Respect.
Μουζουκης (εγώ)-Γόντικας κάναμε τιτάνιο αγώνα να βοηθήσουμε το πλήρωμα μας να τερματίσει.
Ο Δελαπόρτας είχε τις σκοτούρες του και παρόλα αυτά ήταν η ψυχή της ομάδας και μας συντόνιζε.
Η τιμή για τον ΣΙΣΑ είναι υψιστη!

Respect για τους Ηλιοπουλο-Χαραμή και Λυγκακη-Μανσολα καθώς κ για τον Λαδοπουλο που έτρεχε με τη ρουμανικη ομάδα.
Κρίμα για για τους Κατσαούνη-Δρουλισκο και Βασιλόπουλο-Ναρλη.

Όσοι δεν το έχουν ζήσει από κοντά δεν φαντάζονται για τι βαθμό δυσκολίας μιλάμε.
Σε κάποιες φάσεις το 24 Ώρες Ελλάδα μου φάνταζε σαν «βόλτα σε πάρκο»...

Υπόσχομαι εκτεταμένο απολογισμό που θα γράψω στο πλοίο που θα έχω άπλετο χρόνο.
Καταγράφηκε

autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1176



« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 07, 2018, 22:03:09 μμ »

Ήταν άθλος!

Καλησπέρα από τον δρόμο της επιστροφής από το Μοντε Καρλο.
Ζήσαμε μοναδικές στιγμές.
Δελαπόρτας- Μουστακας τίναξαν την μπάνκα στον αέρα.
Τρικαρδος-Χατζης έβαλαν τα γιαλια σε επαγγελματικά συνεργεία service.
Θεοδοσιου-Νασόπουλος έκαναν άθλο και τερματησαν στον πιο ασύλληπτα δύσκολο αγώνα της Ευρώπης. Respect.
Μουζουκης (εγώ)-Γόντικας κάναμε τιτάνιο αγώνα να βοηθήσουμε το πλήρωμα μας να τερματίσει.
Ο Δελαπόρτας είχε τις σκοτούρες του και παρόλα αυτά ήταν η ψυχή της ομάδας και μας συντόνιζε.
Η τιμή για τον ΣΙΣΑ είναι υψιστη!

Respect για τους Ηλιοπουλο-Χαραμή και Λυγκακη-Μανσολα καθώς κ για τον Λαδοπουλο που έτρεχε με τη ρουμανικη ομάδα.
Κρίμα για για τους Κατσαούνη-Δρουλισκο και Βασιλόπουλο-Ναρλη.

Όσοι δεν το έχουν ζήσει από κοντά δεν φαντάζονται για τι βαθμό δυσκολίας μιλάμε.
Σε κάποιες φάσεις το 24 Ώρες Ελλάδα μου φάνταζε σαν «βόλτα σε πάρκο»...

Υπόσχομαι εκτεταμένο απολογισμό που θα γράψω στο πλοίο που θα έχω άπλετο χρόνο.

Καταγράφηκε

Φιλπαίος
Αρχάριο μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Car collecting: an incurable disease.


WWW
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 08, 2018, 17:20:15 μμ »

2οι Γενικης με το απολυτο μηδεν στην τελευταια. Στο πιο δυσκολο αγωνα, τα βαλαμε με τους καλυτερους και σχεδον πιασαμε κορυφη.

Ευχαριστουμε που ξενυχτησατε μαζι μας και περισσοτερα τις επομενες μερες.

 Θερμα Συγχαρητήρια και στούς δυό σας  Χαμόγελο
Καταγράφηκε

Car crazy since a young kid. Χαμόγελο
alltimeclassic
Ανώτερο μέλος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 462


« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 09, 2018, 17:39:19 μμ »



Και του χρόνου με υγεία!
Καταγράφηκε
COSMO MIKE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3432



« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 10, 2018, 21:43:53 μμ »



Η Σισο-περιπέτεια μου στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2018.

Όταν πριν 3 μήνες περίπου έπεσε η ιδέα από 2 πληρώματα του ΣΙΣΑ να πάμε να τους βοηθήσουμε σαν service στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, δεχθήκαμε με ενθουσιασμό. Οι Τρίκαρδος-Χατζής θα βοηθούσαν τους Δελαπόρτα-Μουστάκα και οι Μουζούκης-Γόντικας τους Θεοδοσίου-Νασόπουλο.
Την Τρίτη 30/1 ξεκινήσαμε απο Αθήνα για Πάτρα με τρέιλερ φορτωμένα με τα ιστορικά μας αυτοκίνητα. Ξεκινήσαμε απο την αγαπημένη μας χώρα της αρλούμπας, όπου τα αυτοκίνητα με ιστορικές πινακίδες απαγορεύεται να κυκλοφορούν και τα αυτοκίνητα που τραβάνε τρειλερ αυτοκινήτου, βρίσκονται στις γκρίζες ζώνες τις νομιμότητας και κατευθυνθήκαμε προς την πολιτισμένη Ευρώπη.
Στην Πάτρα ενωθήκαμε με άλλο ένα λληνικό πλήρωμα, τον Πέτρο Βασιλόπουλο και τη γυναίκα του την Ισμήνη Ναρλή και έτσι γίναμε μια ομάδα 3 πληρωμάτων, γεμάτοι ενθουσιασμό, ενώ επικρατούσε ένα γενικότερο κλίμα χαβαλέ.
Τετάρτη 31/1 απόγευμα φθάνουμε Ανκόνα και μετά απο 4 ώρες οδήγημα φθάσαμε στην Πάρμα για ξεκούραση και ένα λουκούλιο γεύμα στο κοντινό Ristorante του ξενοδοχείου μας, γιατι εμείς οι ιστορικοί είμαστε πρωτίστως καλοφαγάγες...
Πέμπτη 1/2 μεσημέρι φθάνουμε στο Μόντε Κάρλο. Μετά την άπλα των αυτοκινητοδρόμων οι μανούβρες με τα τρειλερ στους δαιδαλώδεις στενούς δρόμους και στα τούνελ του πριγκηπάτου μας φάνηκαν ελαφρώς εφιαλτικές. Κατεβάζουμε τα ιστορικά, παρκάρουμε τα τρείλερ στη μαρίνα και παμε για τεχνικό έλεγχο.
Σε αυτή τη φάση να επισημάνω το εξής γεγονός. Οι αστυνομικοί στο Μόντε Κάρλο είναι πολύ αυστηροί και σε γράφουν για πλάκα, όμως με το που έβλεπαν την πινακίδα  “assistance” του αγωνα στο αυτοκίνητο μας μας χαιρετούσαν και μας διευκόλυναν όσο μπορούσαν. Παρκάραμε τους συρμούς όπου θέλαμε, με αποκορύφωμα το παρκάρισμα των τρειλερ για 5 μέρες στη Μαρίνα του Μόντε Κάρλο χωρίς να μας ενοχήσει κανεις. Σκεφθείτε να αφήναμε 3 τρειλερ πχ στη μαρίνα της Γλυφάδας... α) δεν θα ξαναβρίσκαμε τα τρειλερ και β) θα τρωγαμε απο τους φύλακες της μαρίνας το βρισίδι της αρκούδας. Αυτα περί παιδείας και κουλτούρας...
Πέμπτη βράδυ ήμουν καλεσμένος για φαγητό στο Cipriani από ένα παιδικό φίλο μου που μένει μόνιμα στο Μόντε Κάρλο. Το highlight της βραδιάς ήταν όταν έδωσα στον παρκαδόρο το διπλοκάμπινο ημιφορτηγό με τα τεράστια αυτοκόλητα του ΣΙΣΑ στις πόρτες και το πάρκαρε με φυσικότητα δίπλα στις Lambo και τις Bentley.
Παρασκευή 2/2 η ένταση κορυφώνεται και στις 7 το απόγευμα δίνεται η εκκινηση του αγώνα. 305 αυτοκίνητα με εκκίνηση ανα λεπτό, άρα 5 ώρες εκκίνηση. Εμείς φέυγουμε με το Mitsubishi απο άλλη διαδρομή, απο την Route de Grenoble προς Grenoble και γύρω στα μεσάνυχτα συναντάμε τους δικούς μας στο 1ο ΣΕΧ. Μετα συνεχίζουμε στην Route de Napoleon και φθάνουμε στη Grenoble βαθιά νύχτα γύρω στις 3. Οι αγωνιζόμενοι συνεχίζουν να τρέχουν όλο το βράδυ απο ΣΕΧ σε ΣΕΧ.
Σάββατο 3/2, νωρίς ξύπνημα και πάμε να βρούμε τους δικούς μας στην πρώτη ειδική στη Le Gua. Εκει συναντάμε τους δικούς μας, όπου είναι κουρασμένοι, αλλά με ακμαίο ηθικό. Απο εδώ και πέρα αρχίζει ο χωρός της αλλαγής ελαστικών, ανάλογα με τις αναφορές των «λαγών». Λίγο πριν την είσοδο της ειδικής γρήγορη αλλαγή σε spikes, μπαίνουν στην ειδική οι αγωνιζόμενοι, εμείς μαζεύουμε άρον-άρον και φεύγουμε σφαίρα απο την «κοπάνα» για να τους συναντήσουμε μετά το τέλος της ειδικης να τους ξαναβάλουμε τα χειμερινά λάστιχα χωρίς τα καρφιά. Αυτό γινόταν 3-4 φορές κάθε μέρα επι 4 μέρες.
Αργά το απόγευμα άφιξη και parc ferme στην πανέμορφη Valence. Ενα γρήγορο ντουζάκι για ξεβρώμισμα, συζήτηση για το πρόγραμμα της επόμενης μέρας, 9 το βράδυ δείπνο με bouillon, entrecote και καλό κρασι και ξεροί για ύπνο.
Κυριακή 4/2 ξύπνημα νωρίς το πρωί, όπου να σημειωθεί ότι ο πρώτος έφευγε στις 07:00 γιατι αλλιώς δεν έβγαινε το πρόγραμμα. Όλη μέρα οδήγημα στους δαιδαλώδεις δρόμους της provence, περάσματα απο διάσημα Col, αλλαγές ελαστικών και γέμισμα βενζίνης με μπιτόνια, γιατί τα πληρώματα μας δεν είχαν χρόνο “ούτε για κατούρημα”. Στο RMCH δεν υπάρχουν ανασυγκροτήσεις για «καφέ και γουρουνοπούλες». Βγαίνεις απο το αμάξι μόνο άν έχεις φθάσει στον ΣΕΧ με προάφιξη και την ώρα που το δικό σου service σου αλλάζει τα λάστιχα.
Σε αυτή τη φάση να αναφέρω ότι έχει αρχίσει να φαίνεται ότι οι Γιώργος- Σπύρος πάνε για μεγάλα πράγματα. Οι Πέτρος-Ισμήνη κρατιούνται καλά στη μέση του grid και οι Βάσος-Λεωνίδας, πού έτρεχαν πρώτη φορά μαζί σε RMCH  μαζί, έχουν πέσει λίγο πιο πίσω λόγο ένος λάθους πλοήγησης, αλλα κρατιούνται με αξιοπρέπεια και ρίχνουν και σε καμιά 50αριά ξένους αγωνιζόμενους.
Δευτέρα 5/2 οι Γιώργος-Σπύρος (και Δημήτρης –Χρήστος) φεύγουν κατά τις 6μιση το πρωί μαζί με τους πρωτοπόρους «γρήγορύς» και έχουν αρχίσει να δείχνουν ότι απαιτούν την νίκη, αν και στην γενική κατάταξη μετά απο κάθε ειδική παρ’όλο που αρχικά κατατάσσονται πρώτοι ή δεύτεροι, πλασάρονται τελικά στην 5-6 θέση λόγω ενσωμάτωσης των «μεσαίων» και των αργών.
Δυστυχώς για τους Πέτρο-Ισμήνη έρχεται μια καταστροφική στιγμή και αναπόφευκτα η εγκατάλειψη, αλλά ευτυχώς τα παιδιά είναι καλά.
Τρίτη 6/2 οι Γιώργος-Σπύρος φεύγουν μαζί με τους πρωτοπόρους στις 05:15 και κατηφορίζουν προς το πριγκηπάτο. Μετά από σκληρές μάχες μπαίνουν στο parc ferme 4οι Γενικής αλλά όλοι έχουμε καταλάβει ότι πάμε τουλάχιστον για podium και ίσως και για τη μεγάλη νίκη. Σε αυτό βοηθάει ότι οι 2 τελευταίες βραδυνές ειδικές που ήταν «κοντά» στο Μονακό (τι κοντα...? Ο κύκλος ήταν 250χλμ!) είναι πολύ σφιχτές και οι αγωνιζόμενοι ξεκινούν ανά 30’’, όποτε θεωρητικά οι «γρήγοροι» έχουν το πλεονέκτημα του καθαρού δρόμου, ενώ οι «μεσαίοι» και οι «αργοι» μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε λάθη στο γενικότερο τουρλουμπούκι που γίνεται στο πίσω μέρος του grid.
Εδώ αρχίζουν οι ατυχίες να χτυπούν τους ξένους και να μας χαμογελά η τύχη. To GTE και το Wartburg χάνουν θέσεις, ενώ το καταπληκτικό Falcon που μέχρι τώρα οδηγούσε την κούρσα, μένει απο σπασιμο κινητήρα.
Οι Γίωργος-Σπύρος κάνουν τον αγώνα της ζωής στους και κερδίζουν τις 2 νυχτερινές ειδικές, μηδενίζοντας και κερδίζοντας μάλιστα την 15η και τελευταία, στέλνοντας το μήνυμα στον ανταγωνισμό ότι «απαιτούμε την νίκη!». Μέχρι εδώ είμαστε πρώτοι και αρχίζει η αγωνία για όλους μας. Το Zastava δεν αντέχει την πίεση και πέφτει πίσω μας, αλλά ο καταπληκτικός Adzem με τη Fulvia εκμεταλευόμενος το αβαντάζ της διαφοράς βαθμών που είχε, κερδίζει τελικά τον αγώνα.
Εμείς περιμέναμε τους Βάσο-Λεωνίδα να μπούν στην τελευταία ειδική και μετά πάμε να τους υποδεχθούμε στον τερματισμό. Στο έμπα προλαβαίνουμε στην ράμπα το GTi των Γιώργο-Σπύρο και ΟΛΟΙ μαζί περιμένουμε να τερματίσουν και οι Βάσος-Λεωνίδας και αρχίζουμε ένα τρελό πανηγύρι με σαμπάνιες, ελληνικές σημαίες και τραγούδια. Μετά πάμε να γλεντήσουμε στο La Rascasse αλλά τρώμε «πόρτα» γιατί οι ξενέρωτοι Μονεγάσκοι αποφάσισαν να κλείσουν στις 4 το πρωί. Αν είναι δυνατόν!
Το επόμενο πρωί μας βρίσκει στο parc ferme να μιλαμε με τους δικους μας που δεχονταν ιπποτικα συγχαρητήρια από όλους τους ξένους και να μοιραζουμε φυλάδια για το 21ο «24 Ωρες Ελλάδα», γιατί αν δεν στηρίξουμε το σπίτι μας, θα πέσει να μας πλακώσει...
Μεσημεράκι φόρτωμα της Alfa Romeo στο τρειλερ (αυτό που είχαμε παρατήσει στη μαρίνα με τα κότερα των εκατομυρίων), κοτσάρισμα στο διπλοκάμπινο Mitsubishi (αυτό που πάρκαρε με αυτοκόλλητα του ΣΙΣΑ πρώτη μούρη στο  Cipriani) και παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής για Ανκόνα και   Ελλάδα. Δυστυχώς προσωπικές υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν να κάτσω στην απονομή, αν και ο φίλος μου Γιάννης Κατσαούνης μου είχε παραχωρήσει την πρόσκληση του.
Η περιπέτεια που λέγεται RMCH 2018 τελείωσε αλλά θα μας μείνει χαραγμένη για πάντα.

Τι είναι όμως το RMCH?
Ξεχάστε ότι ξέρετε! Φαντασθείτε το δύσκολο 5ήμερο dynamic regularity της Ευρώπης. Οκ, το σκεφήκατε? Τώρα πολλαπλασιάστε το επί 3! Δεν μοιάζει με κανένα αγώνα δικό μας. Ξεκινάει με ένα «24ωρο», συνεχίζει με ένα «ΙΡΑ» χωρίς διαλείματα για καφέδες και τελειώνει με άλλο ένα «24ωρο». Το κόστος συμμετοχής και οργάνωσης ειναι υπέρογκο για τον μέσο έλληνα αγωνιζόμενο, το επίπεδο προετοιμασίας που απαιτείται είναι υψηλότατο και η καταπόνηση σώματος και νού είναι εξωπραγματική. Δεν υπάρχει όμως μεγαλύτερη ικανοποίηση όταν περνάς τη ράμπα του τερματισμού, είτε πρώτος είτε τελευταίος.
Συγχαρητήρια στους Γιώργο-Σπύρο που σήκωσαν την ελληνική σημαία ψηλά και παίχτηκε προς τιμήν τους ο εθνικός μας ύμνος τος πριγκηπάτο. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή ήταν η μεγαλύτερη διάκριση του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού σε διεθνές επίπεδο.
Άθλος των Βάσο-Λεωνίδα για το τερματισμό και το αξιοπρεπέστατο πλασάρισμα. Άμα δείτε σε ποιούς έριξαν και σε ποιά αυτοκίνητα, θα καταλάβατε.
Υψιστη τιμή για τον ΣΙΣΑ που 2 πληρώματά μας συμμετείχαν και τερμάτησαν 2οι (και 1οι στην κατηγορία τους) και 204οι στους 305 εκκινήσαντες.
Συγχαρητήρια σε όλα τα ελληνικά πληρώματα που ανεξαρτήτως τερματισμού, πολέμησαν μέχρι το τέλος.

Εδώ θέλω να κάνω ένα προσωπικό σχόλιο.
Έλληνες τρέχουν στο HRMC εδώ και 20 χρόνια. Ο Κατσαούνης και ο Μαθιός είναι βετεράνοι του HRMC. O Δελαπόρτας έχει τρέξει άλλες 2 φορές και έχει έρθει και 50άδα. Ο Βασιλόπουλος το ίδιο. Τόσα χρόνια λοιπόν γιατί κάποιοι δεν έστρωναν δάφνες προς τιμήν τους ενώ τώρα που ήρθε η διάκριση «γκρεμίζουν τα τείχη τους» με απίστευτη ελαφρότητα?
Τόσα χρόνια στο ΣΙΣΑ μας κατηγορούσαν ότι είμαστε επικίνδυνοι και κάγκουρες. Ο Γιώργος είναι βέρος Σισαίος. Οδηγάει παντού «ταυτότητα» αλλά και με προσοχή και σύνεση. Το ίδιο και ο Βάσος. Ο Σπύρος δεν είναι μέλος μας αλλα έρχεται στους αγώνες μας και τον γουστάρουμε και μας γουστάρει. Στους μη αμιγώς ΣΙΣΑ αγώνες σαν στέλεχος της οργάνωσης έδωσα μάχες για να δέχονται τα δικά του Regularity Master, που τόσο κάποιοι σνομπάρανε. Και ο Λεωνίδας δεν είναι μέλος μας αλλά τρέχει 20+ χρόνια στο ΣΙΣΑ απο την εποχή του Classic Acropolis. Την σπορ οδήγηση και την αντοχή την έχουν στο DNA τους. Μπράβο μάγκες! Σηκώσατε ψηλά την ελληνική σημαία που διασταυρώνεται με την καρώ σημαία!
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 2 [3] 4   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!