Απρίλιος 20, 2018, 23:49:57 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Το portal για το Ιστορικό Αυτοκίνητο!
 
  Αρχική   Forum   Βοήθεια Αναζήτηση Μέλη Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1]   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ  (Αναγνώστηκε 1833 φορές)
A110ALPINE
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



« στις: Απρίλιος 07, 2011, 20:47:56 μμ »

σήμερα το απόγευμα έφυγε για πάντα από κοντά μας ο Γιώργος

καλό ταξίδι.
Καταγράφηκε
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1041



« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 07, 2011, 20:50:01 μμ »

Έφυγε το απόγευμα της 7ης Απριλίου από τη ζωή ο Γιώργος Μοσχούς, η «Γιωργάρα», ένας οδηγός παγκοσμίου επιπέδου, ένας καλός και πιστός φίλος, ένας άνθρωπος με ήθος και ποιότητα που σπανίζει στην κοινωνία μας.
 
Έφυγε το απόγευμα της 7ης Απριλίου από τη ζωή ο Γιώργος Μοσχούς, η «Γιωργάρα», ένας οδηγός παγκοσμίου επιπέδου, ένας καλός και πιστός φίλος, ένας άνθρωπος με ήθος και ποιότητα που σπανίζει στην κοινωνία μας. Αξέχαστος! Θερμά συλλυπητήρια στη σύζυγό του κ. Δέσποινα Μοσχού, στα παιδιά τους και στις οικογένειές τους.
Καταγράφηκε

autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1041



« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 07, 2011, 20:54:28 μμ »

του Νικόλα Σ. Ζαλμά

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΥΣ
Γεννημένο ταλέντο. Τι κι αν δεν έμαθε ποτέ από μίγματα ελαστικών;
Τι κι αν μπορούσε ο συνοδηγός να του διαβάσει το _πατερ υμών_ και
να λέει ναι, ναι, τι κι αν έχει το διδακτορικό της γκρίνιας. O
Θεός έδειξε απλοχεριά στο πρόσωπό του, και ο Γιώργος δεν την
άφησε να πάει χαμένη.
Είχε το χάρισμα, ο άνθρωπος αυτός, να ορίζει τα αυτοκίνητα. Λες
και ζούσε τη δεύτερη ζωή του και τα είχε μάθει όλα απ_ την πρώτη.
Χαρακτηριστικό του, εκείνα τα μονοτίμονα ντριφτ ατελείωτης
διάρκειας, απόδειξη της τέλειας τεχνικής του.
Πότε με την 2002 ή με την GTAm, πότε με τη δύστροπη 33T3 ή με τα
Ντάτσουν όργωσε όλη την Ελλάδα. Έτρεξε όμως και με Αλφασούντ, με
Ωτομπιάνκι Αμπαρτ. Έτρεξε παντού, κάνοντας οκτώ τίτλους στη
σειρά, κερδίζοντας δεκάδες φορές τη γενική, έχοντας πάντα τη
σπίθα του νέου, την όρεξη του καινούριου.
H αλήθεια είναι ότι δεν καταλάβαινε και πολλά από τα αυτοκίνητα
που οδήγησε, δεν τον πολυενδιέφεραν τα κιβώτια, τα διαφορικά, οι
αναρτήσεις, τα λάστιχα και τα ρέστα. Από πολύ μικρός όμως είχε
πείσει για την αξία του και τα επιτελεία του, οι άνθρωποι που
φροντίζαν όλα εκτός από το οδήγημα, ήταν πάντα κοντά του, με
κορύφωση την ομάδα της Ντάτσουν. Ήταν _θεός_ ο Γιώργος για τους
ανθρώπους του, αλλά και για τους οπαδούς του και είχε, μα την
αλήθεια, πολλούς.
Αν σε κάτι πρέπει να σταθούμε αυστηροί, ήταν για τα επεισοδιακά
γεγονότα που σημάδεψαν το πρωτάθλημα του _83 όπου χάθηκε ολότελα
η ψυχραιμία.

Γιώργος Μοσχούς, ο πολυπρωταθλητής. Ατυχείς οι γενιές που δεν θα
τον ζήσουν...
Καταγράφηκε

autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1041



« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 07, 2011, 21:15:05 μμ »

Οταν το 1965 μπήκε με ένα Κούπερ σε αγώνες αυτοκινήτου, όλοι μίλησαν για το «πουλέν» με το μεγάλο ταλέντο. Ο «Γέμος», όπως ήταν το ψευδώνυμό του, καταγράφηκε ως ένας από τους σπουδαιότερους οδηγούς των είκοσι τελευταίων ετών αλλά και ως ο πιο δημοφιλής στους φίλους του σπορ. Ο Γιώργος Μοσχούς είχε κάνει «τιμόνι» του μια φράση: «Δεν υπάρχει αήττητος αντίπαλος. Τι κι αν έχει δυνατότερο αυτοκίνητο;».

Εφηβος ξεκοκάλιζε τις στήλες για τους αγώνες αυτοκινήτου στο περιοδικό «Βολάν», το μοναδικό της δεκαετίας του '60. «Ηξερα απ' έξω κι ανακατωτά όλες τις ομάδες της φόρμουλα 1, τους οδηγούς τους, τη σειρά κατάταξης, τα διεθνή πρωταθλήματα ράλι, ό,τι είχε σχέση με αγώνες. Περίμενα πώς και πώς να φτάσω στην ηλικία που θα μπορούσα να βγάλω δίπλωμα. Ε, δεν κρατιόμουν με τίποτα. Αλλά πού να πεις στον πατέρα μου για αγώνες. Εμπορος μαρμάρων ήταν ο άνθρωπος και όπως οι πιο πολλοί γονείς δεν ήθελε το παιδί του να ασχολείται με αγωνιστική οδήγηση. Γι' αυτό και στην αρχή έτρεχα με ψευδώνυμο».

Το Τατόι ήταν ο αγαπημένος του χώρος και οι αγώνες ταχύτητας το μεράκι του. Με BMW 2000 της Ελεκτρόνικα του Τζιοβάνι Ραγκούσα κέρδισε τον πρώτο του τίτλο στο πρωτάθλημα ταχύτητας το 1971. Με Αλφα Ρομέο GTAm, στη συνέχεια, έκανε μαγικούς χρόνους και επιτάχυνε προς την καταξίωσή του. Το 1978 εξασφάλισε τη συμμετοχή του στην αγωνιστική ομάδα της Νισσάν/Νικ.Ι. Θεοχαράκης, με την οποία ως το 1986 κέρδισε οκτώ πρωταθλήματα.
Καταγράφηκε

epapa70hp
Πλήρες μέλος
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 193



« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 14, 2011, 21:57:09 μμ »

Aπο τις πιο ωραιες σχετικές φωτο:

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199893_201572319867395_100000438856185_728215_4547715_n.jpg?dl=1
Καταγράφηκε
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1041



« Απάντηση #5 στις: Μάιος 04, 2017, 10:10:34 πμ »

https://www.autoliveris.gr/2017/05/3o-ralli-sprint-asma-giorgos-moschous/
Καταγράφηκε

PANOS_HISTORICAL
Ανώτατο μέλος
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 787


Πάνος Κρητικός


WWW
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 04, 2017, 12:27:04 μμ »

Εννοείται...ότι θα είμαστε εκεί...!!!  Κλείσιμο ματιού
Καταγράφηκε

* Tα γρήγορα αυτοκίνητα δεν "σκοτώνουν"... παρά μόνο, οι αργοί "οδηγοί"!!! *
autoliveris
Ανώτατο μέλος
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1041



« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 12, 2018, 21:08:08 μμ »

https://www.autoliveris.gr/2018/04/epta-chronia-choris-ton-thrylo/
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1]   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
TinyPortal v0.9.8 © Bloc

DEVELOPED BY ARTIME INTERNET SERVICES
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!